آیا ایسیو(ECU) قابل تعمیر است ؟

در عصر تدریس تعمیرات ایسیو (ecu) آموزشگاه پایتخت فناوری، همین ابزار به شکل تمام معرفی و آموزش داده می شوند. ترکیب ایده آل در جایی که کل سوخت تزریق شده، دچار احتراق می شود و کل اکسیژن توسط آن مصرف می شود که به عنوان “استوکیومتری” یا اکثر زمان ها به عنوان “لامبدا” شناخته می شود. علم الکترونیک و کنترل به یاری موتور خودروها آمد و سنسورها ، شیرهای برقی ، موتورهای الکتریکی، عملگرها و کنترل کننده ها را وارد بخشهای مکانیکی کرد.به زبان بی آلایش موتورها حساس توانایی های بیشتری شدند و مهم حس نمودن موقعیت و گرفتن برخورد یا فیدبک از بخشهای متفاوت هوشمند شده منجر افزایش راندمان و بهبود چشمگیر موتورهای سوختی شدند.یعنی چرخه در اختیار گرفتن وارد سیستم های احتراق شد به جهت روشن شدن به همین رخ نگاه نمایید ، یک بخش کنترل closed loop یا رینگ بسته را می بینید . بخش خواندن مقادیر محل ورود ، بخش پردازش و تصمیم گیری ، بخش عملگرها و درایورها و بخش نتورک . یعنی آی سی ها یا به عبارتی مدارات مجتمع در ایسیو ECU تنها قابلیت و امکان ادراک اختلاف پتانسیل (بر واحد ولتاژ v) و شدت جریان (بر واحد آمپر I ) را دارند.مثلا به جهت اینکه ایسیو ECU متوجه دمای هوا و یا این که آب رادیاتور موتور شود باید سنسورهایی در همین دو بخش وجود داشته باشند تا میزان دما را به ولتاژ و جریان تبدیل کرده و به ایسیو تحویل دهد.در ایسیو هم مدارتی تعبیه شده تا ولتاژهای دریافتی از سنسورها را اخذ کرده و بعد از آن از حفاظت های حتمی و رنج سازی به مرکز پردازش و تصمیم گیری منتقل نمایید. پس عملگری حتمی بود تا در دوران اضطراری وارد عمل شود و به کارکرد موتور کمک کند و در رخ عدم نیاز از مدار بیرون شده و اختلالی در سیستم موتور ساخت نکند.اما طراحی ایجاد و اجرای چنین سیستمی بر شالوده مکانیزمهای مکانیکی طاقت فرسا ، پیچیده و حجیم و معمولا به صرفه نبود. مطابق نظريه کارشناسان خودرو، یک گرم بنزین به 14.7 گرم هوا نیاز دارااست و مقرون به صرفه ترین وضعیت نسبت 15 ایسیو بوش پژو 405 به 1 است. اهمیت انجام همین فرایند، تقریبا فعالیت ریست نمودن ایسیو فارغ از نیاز به دستگاه به اتمام رسیده است، به جهت انجام سریعتر مراحل ریست ایسیو شتاب نکنید و به آرامی کلیه مراحل را انجام دهید تا عمل به درستی به اتمام برسد. ECU فعالیت در اختیار گرفتن تزریق سوخت، احتراق و کمکی موتور را حیاتی به کار گیری از معادلات دیجیتالی و جداول عددی، به جای طرز آنالوگ انجام می دهد. بررسی های انجام شده نشان می دهد میانگین درآمد همین شغل دربین 7 تا 15 میلیون تومان به صورت ماهانه هست . • مبدل های دیجیتال به آنالوگ؛ همانگونه که داده های آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شود، گاهی دیتا ها یا مبدل های دیجیتالی نیز به آنالوگ تبدیل می شوند تا به جهت امر بعدی در خودرو آماده شوند. درصورتیکه شما همین نوشته را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ایسیو لیفان 520 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMariobetNakitbahisBetebetElexbetBetpasTrbetHovardahttps://gelsincicek.com/erotik filmsportsurgeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaNovagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma dizi izleistanbul escortümraniye escort