بینگو. وقتی همان عبارت را در کلید واژه های اکسپلورر جستجو می کنیم ، به ما می گوید که موضوع والدین “هتل های دوبلین” با حجم جستجو ماهانه ایالات متحده از 9،900 است. همچنین از پتانسیل ترافیکی خوبی برخوردار است.

این امر ظنای اولیه ما را تأیید می کند که این یک کلمه کلیدی اصلی برای هدفگذاری است.

ب) روشهای دیگری را که ممکن است افراد در جستجوی همان چیز باشند ، درک کنید
بیایید به مرور اجمالی SERP برای “هتل های دوبلین” در کلید واژه Explorer بپردازیم.

سرویس اجمالی هتل دوبلین

به “Kw” توجه کنید. ستون ، که نشان می دهد چند کلمه کلیدی برای هر یک از 10 صفحه وب برتر رتبه بندی شده است.

میانگین اینجا حدود 150-200 کلمه کلیدی است.

به عبارت دیگر ، هر یک از این صفحات وب از صدها کلمه کلیدی بلند و مرتبط با آن عبور و مرور می کنند . این بدان معنا نیست که همه افراد هنگام جستجوی مکانی برای اقامت در دوبل ، “هتل های دوبلین” را در Google تایپ می کنند. افراد دیگر به روشهای مختلف در جستجوی یک چیز هستند.

با تجزیه و تحلیل بیشتر نتایج جستجوی Google ، می توانید درک کنید که این کلمات کلیدی دیگر چیست.

نتایج جستجوی بیشتر هتل دوبلین

به جستجوی عبارات مشابه و مرتبط تر بپردازید که بارها و بارها ظاهر می شوند.

در این مثال ، عباراتی مانند “هتل ها در دوبلین” ، “هتل های شهر دوبلین” و “هتل های ارزان قیمت در دوبلین” را می بینیم.

احتمالاً این مشاغل این کلمات کلیدی و عبارات را از قبل شناسایی کرده اند ، از این رو دلیل وجود آنها در برچسب های عنوان آنها است.
http://tinyurl.com/uzw7cn4
https://rebrand.ly/7cv5mbf
https://bit.ly/2UWgr40
https://xip.li/4BqZ8O
https://is.gd/uEzoM7
https://v.gd/nWlyeu
https://v.ht/C7Or
https://plink.ir/icwvP
https://u.nu/61qay
https://clck.ru/MuRgW
http://ulvis.net/mISt
https://cutt.ly/AtZZuKt
https://shrtco.de/jvhDD
http://tny.im/7Z7Ce
منبع :https://b2n.ir/610051

خلاصه ترین روش آموزش سئو