ین استراتژی زمانی کار می کرد که مشاوره سئو موتورهای جستجو نسبتاً پیچیده نبودند و سایت های زیادی برای جلب توجه رقابت نمی کردند ، اما اکنون که موتورهای جستجو مانند گوگل دارای الگوریتم های بسیار پیشرفته ای هستند که می توانند بین میلیاردها وب سایت ، بهینه سازی مناسب موتور جستجو یا سئو سایت تمایز قائل شوند ، بسیار مهم.

WebFX یک تیم کامل از متخصصان سئو است که بهترین مشاور سئو می توانند به شما کمک کنند وب سایت شما را به سطح بالاتری برسانند.

قیمت و بسته های SEO ما را بررسی کنید
امروزه سئو خوب نه تنها به معنای استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب است ، بلکه ایجاد محتوای عالی ، مشخصات پیوند قوی و تجربه کاربری خوب نیز می باشد. اگر موفقیت آمیز باشد به مقدار قابل توجهی کار و دانش نیاز دارد. پس چرا دارندگان وب سایت این کار را انجام می دهند؟ چرا آنها اینقدر نگران هستند که سایت آنها در یک موتور جستجو رتبه بندی می کند؟ و آنها انتظار دارند که مشاور سئو حرفه ای از آن نتیجه بگیرند؟

این صفحه توضیح می دهد که SEO برای چه مواردی استفاده می شود و چرا برای کسب و کارهایی که می خواهند حضور خود را به صورت آنلاین ایجاد کنند ضروری است. همچنین چند مرحله برای کمک به شما در شروع کار با استراتژی سئو ارائه می دهد.

اگر می خواهید با یک متخصص SEO صحبت کنید وظایف مشاور سئو، می توانید با شماره تلفن 888-601-5359 با ما تماس بگیرید.

سئو چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO ، ترکیبی از تمام استراتژی هایی است که مشاور سئو کیست می توانید برای کمک به شانس حضور سایت در نتایج موتور جستجو استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر اتومبیل های دست دوم را در آتلانتا می فروشید ، مطمئن باشید که کاربرانی که “ماشین های دست دوم در آتلانتا” را در موتور جستجوی مثل Google تایپ می کنند ، سایت شما را نشان می دهند. سئو بهترین راه برای تحقق آن است.

مشکلات رایج بازاریابی که با SEO می توانند برطرف شوند
بسیاری از مشکلات رایج بازاریابی بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ وجود دارد که با یک کمپین جستجوگرها به راحتی برطرف می شوند. آنها عبارتند از:

منجر به صلاحیت نشده است
جستجوگرها
اگر سایت شما بازدید کننده زیادی دارد اما نرخ تبدیل آن بسیار کم است ، احتمالاً مشاوره رایگان سئو به این دلیل است که شما آگهی های تبلیغاتی بی حد و حصر زیادی دارید. اینها بازدیدکنندگان سایت هستند که به دنبال چیزی کاملا متفاوت از آنچه شما ارائه می دهید یا به طور تصادفی در سایت شما قرار گرفتند.

با انجام سئو می توانید میزان هدایت های شایسته سایت خود را افزایش دهید. این به معنای جذب جستجوگرانی است که علاقه مند به خرید از شما یا کار با شما هستند و شانس بسیار بیشتری برای مشتری شدن دارند.

فروش کم
هدف بیشتر تلاش های بازاریابی در نهایت جذب مشتری یا مشتری جدید و فروش است. چه از روش های سنتی استفاده کنید و چه به صورت آنلاین ، نتیجه نهایی ایده آل افزایش درآمد است.

با جذب ترافیک واجد شرایط ، می توانید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید. سرب های تولید شده توسط جستجو نزدیک به 15 درصد است که بسیار بیشتر از بیشتر روش های سنتی بازاریابی است.

هزینه های بالای بازاریابی
هر صاحب مشاغل یک روش مقرون به صرفه برای جذب بازدید کننده و مشتری می خواهد. برای مشاوره سئو سایت بسیاری از استارتاپ ها و کارآفرینان ، این هزینه ها بسیار سنگین است.

سئو این صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا با بودجه های بازاریابی بزرگتر رقابت کرده و منجر به فروش و فروش کافی برای ادامه فعالیت و حتی پیشرفت شوند.

سئو برای چه کاری استفاده می شود؟
به ساده ترین مفهوم ، از SEO برای جذب کاربران موتور جستجو استفاده می شود که کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کنند. با جذب این کاربران ، می توانید با هزینه های نسبتاً کم بازاریابی ، لیدهای واجد شرایط تری را بدست آورید و فروش بیشتری را انجام دهید.

اما جدا از استفاده از کلمات کلیدی که مستقیماً با سایت خدمات مشاوره سئو شما مرتبط هستند ، از SEO می توان برای چه موارد دیگری استفاده کرد؟ پاسخهای مختلفی وجود دارد ، اما اینها چند پاسخ متداول هستند:

هدف گذاری جغرافیایی
سئو استفاده شده
اگر کسب و کار شما مکان های فیزیکی دارد و هدف شما این است که مشتریانی به آنها مراجعه کنند (برخلاف سایت های تجارت الکترونیکی که می توانند به مشتریان در سراسر جهان بفروشند) ، هدف گذاری جغرافیایی می تواند بسیار مفید باشد. با درج کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی خود ، می توانید کاربران موتور جستجو را در منطقه خود جذب کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک رستوران در لنکستر دارید ، از جمله عبارت “رستوران در لنکستر” در سایت خود می توانید این احتمال را افزایش دهید که فردی در این نزدیکی که از یک موتور جستجو برای پیدا کردن جایی برای غذا خوردن استفاده می کند ، سایت شما را پیدا کند.

بازاریابی طاقچه
ممکن است فکر کنید شرکت های غول پیکر که محصولات بسیار متنوعی را به فروش می رسانند از مزایای SEO برخوردار هستند زیرا بسیاری از کاربران کلمات کلیدی گسترده را جستجو می کنند . اما اگرچه ممکن است شانس بیشتری برای رتبه بندی ساده داشته باشند ، اما احتمال بیشتری برای جذب آگهی های بدون صلاحیت نیز بیشتر است.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بیشترین اهمیت مشاور سئو را دارند تأثیر می گذارند!
طی 5 سال گذشته ، ما تولید کرده ایم:

2.4 میلیارد
در درآمد مشتری

6.3 میلیون
برای مشتریان ما منجر می شود

4 میلیون
تماس های تلفنی مشتری

درباره نتایج ما بیشتر بدانید
به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک تجارت کوچک دارید که مشاور سئو چیست لباس های ورزشی زنانه می فروشد. اگرچه ممکن است شرکتهای بزرگتر کلمات کلیدی مانند “لباس زنانه” یا “لباس ورزشی” از شما پیشی بگیرند ، اما این کلمات کلیدی می توانند بازدیدکنندگانی را جذب کنند که لزوما علاقه مند به محصولات شما نیستند ، مانند زنانی که به لباسهای معمولی علاقه مند هستند یا مردانی که علاقه مند به آن هستند لباس ورزشی

با استفاده از SEO می توانید هنگام انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی به همان اندازه که می خواهید خاص باشید . این بدان معنی است که شما می توانید بازار خاصی را به بازار عرضه کنید ، که در نهایت منجر به ارائه صلاحیت بیشتری می شود .

ساختمان با نام تجاری
مارک های تاسیس شده مشکلی در جذب بازدید کننده سایت و فروش ندارند ، زیرا اکثر مصرف کنندگان از قبل می دانند چه کسانی هستند و چه چیزی را می فروشند. سئو می تواند به شما کمک کند تا نوعی آگاهی از برند را ایجاد کنید که در نهایت باعث افزایش بازدید و فروش سایت شما می شود.

به عنوان مثال ، اگر کسب و کار شما لوازم آکواریوم می فروشد ، می خواهید SEO را پیاده سازی کنید که به شما اجازه می دهد برای شرایط خاصی که افرادی که بدنبال منابع آکواریوم هستند جستجو مشاوره سئو حرفه ای می کنند ، مانند “فیلترهای آکواریوم” یا “تزئینات آکواریوم” ، رتبه خوبی کسب کنید. افرادی که به طور مکرر این اصطلاحات را جستجو می کنند ، نام شرکت شما را مشاهده می کنند و با گذشت زمان ، نام تجاری شما را با منابع آکواریوم مرتبط می کنند. این بدان معنی است که در آینده ، هنگامی که نیاز به خرید چیزی در رابطه با آکواریوم دارند ، ممکن است مارک شما را جستجو کنند و مستقیماً به سایت شما بروند.

چگونه می توان با سئو کار را شروع کرد؟
حالا که می دانید از SEO برای چه کاری استفاده می شود ، چگونه مشاوره رایگان سئو سایت می توانید از آن برای سایت شرکت خود استفاده کنید؟ در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع قدم بگذارید:

یک هدف تعریف کنید
قبل از شروع سئو ، مهم است که بدانید دقیقاً چه کارهایی را می خواهید انجام دهید. و اگرچه ممکن است “رتبه های بالاتر” انتخاب آشکاری باشد ، شما باید تا حد ممکن خاص باشید.

آیا می خواهید برای شرایط محلی رتبه بندی کنید؟ آنها چه هستند؟ آیا می خواهید لیدهای واجد شرایط تری جذب کنید؟ معنی “واجد شرایط” را چگونه تعریف خواهید کرد؟ آیا می خواهید از SEO برای رسیدن به اهداف مالی استفاده کنید؟ آنها چه هستند؟ تعیین اهداف خاص به شما کمک می کند بعداً موفقیت استراتژی خود را ارزیابی کنید.

کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید
قبل از انجام سئو ، باید بدانید که مشاور سئو سایت از چه کلمات کلیدی در سایت خود استفاده کنید. مخاطبان هدف شما از کدام اصطلاحات برای جستجوی وب سایت هایی مانند شما استفاده می کنند؟ کدام یک به تفکیک سایت شما از سایت های مشابه کمک می کند؟ اکنون مردم از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند؟

پاسخ ها با گذشت زمان تغییر خواهند کرد ، اما برای شروع به چند کلمه کلیدی نیاز دارید. ابزارهایی مانند Google Keyword Planner به شما کمک می کند تا کلمات و عباراتی را که کاربران جستجو می کنند و همچنین درجه بندی آنها دشوار است.

یک سیستم اندازه گیری ایجاد کنید
ممکن است فکر کنید استراتژی شما م workثر است ، اما بدون راهی برای اندازه گیری آن مطمئناً نمی دانید. ابزارهای زیادی به صورت رایگان و غیر رایگان در دسترس شما قرار دارد ، بنابراین قبل از شروع سئو سایت یکی را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند استراتژی خود را ارزیابی کرده و برای موفقیت حتی بیشتر آن را بازنگری کنید.

هنگامی که ابزاری را انتخاب کردید ، چند شاخص اصلی عملکرد یا KPI را برای نظارت انتخاب کنید. اینها باید مستقیماً به اهداف شما ارتباط داشته باشند و به شما ایده خوبی در مورد تحقق یا عدم دستیابی آنها می دهند.

یک تیم باتجربه جمع کنید
پیاده سازی SEO نسبتاً ساده است ، اما به مقدار قابل توجهی نظارت و نگهداری نیاز دارد. اگر مشاغل شما کوچک است ، یک یا دو نفر که درک کاملی از SEO دارند کافی است.

اگر هیچ کس در شرکت شما تجربه سئو ندارد ، ممکن است بخواهید مشاوره رایگان سئو حرفه ای از خارج از کشور کمک بگیرید. اگرچه این ممکن است به معنای هزینه بازاریابی اضافی باشد ، اما یک تیم باتجربه به معنای نتایج بهتر است.

آیا شما به کمپین سئو و سئو احتیاج دارید؟
وقتی صحبت از آن می شود ، SEO برای دستیابی به رتبه بندی بالاتر موتور جستجو ، بازدید بیشتر و افزایش فروش استفاده می شود. یک استراتژی موفق ، به یک برنامه ریزی دقیق و یک زمان اختصاصی نیاز دارد ، اما می تواند نتایج بزرگی را برای شرکت شما ایجاد کند.

اگر برای ایجاد یا اجرای یک استراتژی SEO به کمک نیاز دارید ، یا می خواهید استراتژی SEO فعلی خود را بهبود ببخشید ، با ما تماس بگیرید . تیم باتجربه ما بیش از همه خوشحال است که به شما کمک می کند تا از تمام ظرفیتهای سایت خود استفاده کنید.

نکاتی که از این بخش به بعد خواهیم گفت ، آموزش جامع سئو برای تصاویر است و حتماً هنگام درج تصویر در سایت خود ، آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بهینه سازی تصویر را براساس علم سئو دنبال می کنید.

یک کلمه کلیدی برای برچسب Alt درج کنید
در گذشته ، زمانی که هیچ بحثی در مورد یادگیری ماشین وجود نداشت و مشاوره آنلاین سئو گوگل قادر به شناسایی دقیق تصاویر نبود ، مهمترین اصل در SEO SEO درج کلمه کلیدی در برچسب alt تصاویر است. اما این مسئله هنوز مهم است و به راحتی می توان گفت که اصل کار در سئو است. اما چرا با وجود پیشرفت گوگل هنوز از اهمیت برخوردار است؟ برای روشن شدن پاسخ ، به تصویر زیر توجه کنید.

بعضی اوقات یادگیری دستگاه گوگل نیز اشتباه است! به همین دلیل SEO SEO بسیار مهم است
همانطور که همیشه گفته شده است که بشر می تواند اشتباه کند ، گوگل نیز می تواند اشتباه کند! در تصویر بالا ، گوگل تا 91٪ تصور کرده است که تصویر ارائه شده یک تصویر پنیری است. در غیر این صورت ، کره ای را در تصویر می بینیم!

حالا فکر می کنید اگر ما از تکنیک های SEO SEO استفاده کنیم ، گوگل نمی تواند تصاویر موجود در سایت ما را بهتر شناسایی کرده و بیشتر در قسمت جستجوی تصاویر نمایش دهد؟ پاسخ قطعاً مثبت است. بنابراین به اولین نکته مهم در بهینه سازی تصویر برای گوگل منتقل شوید.

در هر تصویر ، مشخصه alt را در برچسب img با کلمه کلیدی مرتبط با تصویر پر کنید.

اما اگر قبلاً با html کار نکرده اید ، باید فکر کنید که ویژگی alt چیست؟

محتوایی مانند عکس ها و فیلم هایی که در هر صفحه از مرورگر در پشت صحنه مشاهده می کنید ، برخی از آنها با کد HTML ایجاد می شوند. به عنوان مثال ، کد خام نمایش تصویر در HTML به شرح زیر است.

img-tag
مقدار ویژگی src یا جایی که “flower.jpg” نوشته شده است ، در واقع نام فایل تصویری با نام flower.jpg در سرور است. این آدرس را می توان به طور کامل وارد کرد ، به عنوان مثال https://www.mihanlearn.net/image/flower.jpg. اما برچسب img دارای خصوصیات بیشتری مانند ارتفاع ، عرض ، ارتفاع ، عنوان و … است که بعداً می توان بعد از src نوشت. از نظر SEO ، پر کردن ویژگی alt ضروری است ، یعنی. کد فوق استاندارد نیست و باید به صورت زیر نوشته شود.

img-html-tag
در اینجا ما در برچسب alt نوشتیم: این یک گل آبی است.

اما چه فایده ای دارد؟

ما برای ارجاع مستقیم به کلمه کلیدی فقط یک گل یا یک گل آبی ننوشتیم ، بلکه در واقع تصویر را توصیف کردیم و از کلمه کلیدی داخل آن استفاده کردیم. اگرچه ما فقط می توانیم در مقالات طولانی که به تصاویر زیادی نیاز دارند ، یک کلمه کلیدی بنویسیم ، تکرار زیاد کلمات کلیدی در ویژگی alt مشابه پر کردن کلمات کلیدی در SEO با کلاه سیاه است و می تواند تأثیر منفی بر SEO SEO داشته باشد.