فرصت های بیشتری نسبت به چالش های موجود در صنعت سرامیک چینی

[ad_1]

به عنوان یک زیر بخش از صفحه اصلی محصولات تزئینی, صنعت, صنعت سرامیک, صنعت نگهداری مشخصات پایین در چین است. اما در حال حاضر وضعیت آن در کلی تزئینی در بازار است که به تدریج در حال افزایش است. این که آیا آن است که در بازدید از منظر نیروی انسانی با کیفیت و مدیر و باورها و شیوه های مدیریت یا عملیاتی فرآیندهای صنعت سرامیک در چین امیدوار کننده یکی است. این مقدار فشار از مقررات زیست محیطی شدید رقابت در بازار و افزایش RMB را قرار نیست انرژی و زنده دلی از چینی و سرامیک میباشد.

مدیریت کیفیت به بهبود

پس از 1990s پررونق داخلی و بین المللی تقاضا برای سرامیک تا به حال منجر به توسعه برخی از مقیاس بزرگ و سرامیک شرکت های که به نوبه خود داده بود تولد به برخی از شبه استعداد های حرفه ای در صنعت سرامیک. توسعه سریع چین در صنعت الکترونیک در سال های اخیر تا حدودی به دلیل آن موثر کشت تعداد زیادی از مدیریت استعداد تا صنعت سرامیک مشتاق است که به دنبال گام به منظور افزایش نیروی انسانی خود, کیفیت, توسط استخدام مدیریت استعدادها از دیگر موفق صنایع.

با این که هنوز هم وجود دارد بسیاری از خانواده اجرا شرکت های چینی در صنعت سرامیک و گسترده خویش و قوم پرستی در میان این شرکت ها بدون شک قرار دادن محدودیت در بلند مدت خود را توسعه. اگر چه برخی از خانواده اجرا شرکت ها شروع به درک اهمیت مدیران حرفه ای اعتماد بین آنها هنوز هم وجود ندارد. آن را غیر معمول نیست برای دیدن یک مدیریت کل حذف شدن توسط رئیس در این صنعت است. کلید این مسئله است که احتمالا در مورد اینکه آیا یک شرکت است, family-run یا نه اما در مورد اینکه آیا مالک است و این آگاهی به استخدام, مدرن, مدیریت, فلسفه و روش در مدیریت کسب و کار.

روش های پیشرفته تولید

چین تولید سرامیک امروز شده است کاملا مدرن و صنعتی و میزان اتوماسیون نیز افزایش می یابد. با وجود شیوه های مدیریت شرکت و فرهنگ های مختلف ممکن است تفاوت بین استان های مختلف استفاده از فناوری ها و فرآیندهای تولید کاملا مشابه در میان شرکت های. این است که به ناچار منجر به یکدستی بین سبک های محصول با حجم بالا اما کم تمايز محصولات در بازار است. حجم بالا قطعا می تواند به قیمت گذاری مزایای سرامیک صادرات از کشور چین, اما آنها همچنین جذب یک سطح قابل توجهی از ضد دامپینگ انتقاد از کشورهای دیگر است. بسیاری از چینی و سرامیک به فروش می رسد به عنوان محصولات OEM برای مارک های خارجی با منشاء برچسب. در غیر این صورت بسیاری از مصرف کنندگان چینی احتمالا پیدا کنید که خود را وارد و روی هم رفته toiletware در خانه هستند و در واقع “ساخته شده در چین”.

برخی از خودی صنعت باید اشاره کرد که در حالی که فرآیندهای تولید بسیار خوب در حال حاضر چینی ها در صنعت سرامیک است که هنوز هم فاقد یک نام تجاری و بازاریابی ذهنیت است. یک نکته مثبت برخی شرکت ها در حال حاضر متوجه اهمیت بین المللی مدیریت و نوآوری و شروع به خلبان مدیریت جدید و مدل های عملیاتی.

تفکر نوآورانه و طراحی هنوز هم نقاط ضعف

تقلیدی محصولات شایع در تزئینی محصول صنعت چین است. بسیاری از چینی و سرامیک شرکت ها خوب و سریع در کپی کردن محصولات و این دلیلی است که چرا چینی و سرامیک نمایندگان استقبال می شود در برخی از نمایشگاههای بین المللی. در حالی که شرکت های چینی می توانید کامل تقلیدی محصولات بسیاری از آنها کوتاه در ایده های نوآورانه و طراحی کار می کند. دکتر ژانگ Mengyou مدیر عامل شرکت عقاب نام تجاری Holdings سنگاپور-ذکر شده چینی و سرامیک شرکت اظهار داشت که به غیر از فن آوری و تولید پیشرفت های چینی و سرامیک شرکت ها همچنین باید توجه به بازاریابی و نوآوری. او گفت که جامع بازاریابی آگاهی است که در مورد برنامه ریزی یک کمپین و یا رویداد اما در مورد بسیج تمام سازمانی پرسنل برای رسیدن به بازاریابی و نوآوری در همه زمان ها, از این رو یک جهش کوانتومی از “ساخته شده در چین” به “ایجاد شده در چین”.

آلودگی مسائل

در مقایسه با دیگر محصولات تزئینی مانند کف و مبلمان و روشنایی چینی و سرامیک صنعت در حال حاضر رو بیشتر محیط زیست فشار و مجادلات در حال حاضر بازار رقابتی است. به تازگی معرفی شده اقدامات بهره وری انرژی توسط دولت مرکزی بدون شک منجر به دقیق تر الزامات زیست محیطی در سرامیک شرکت در اکثر استان ها. آیا مسائل زیست محیطی می تواند به درستی حل است نه تنها کلید یک شرکت سرامیک سازگاری با محیط زیست محلی و منابع بلکه یک اقدام مهم از یک شرکت مسئولیت اجتماعی در جامعه است.

کم تمرکز در صنعت

در مقایسه با بسیاری دیگر از خارج از کشور و یا کاشی و سرامیک و لوله کشی در صنایع چینی و سرامیک لوله کشی صنعت هنوز هم ندارد یک بازار غالب برند و این نیز منعکس شده در کل محصولات تزئینی میباشد. وجود دارد برخی از اندازه بزرگتر اما گرفته نشده است هر گونه رهبران واقعی. اگر چه بسیاری از شرکت های بزرگ در سراسر کشور تاسیس شبکه فروش خود مزیت رقابتی اغلب موجود در خانه خود را در مناطق. بنابراین چینی ها در صنعت سرامیک است تماس برای اطلاعات بیشتر با نام تجاری را تحت تاثیر قرار.

از سوی دیگر نیاز به بهبود و تحکیم نیز می تواند فرصت ها و چشم انداز. برای کسانی تزئینی محصول شرکت که در حال تلاش برای ساخت مارک های خود را و یا کسانی که برای اولین بار محرک است که باید بهره مند از پررونق بازار سرمایه, آنها قطعا باید از این پتانسیل برای تبدیل شدن به بزرگتر و قوی تر است. جابجایی و بازسازی استانی و سرامیک و صنایع و ظهور منطقه ای مارک بدون شک تشدید رقابت در بازار در برخی بازارهای منطقه ای. با وجود تفاوت های خود را در موقعیت تجاری و مشتریان هدف این موج در منطقه ای مارک است که به احتمال زیاد به اثرات قابل توجهی به چینی و سرامیک صنعت در آینده نزدیک.

نتيجه گيری

سرامیک صنعت ممکن است یک نمونه صنعت طلوع آفتاب, اما آن را هنوز هم تعداد زیادی از فرصت های پیش رو است. تقاضا برای محصولات سرامیکی در چین به عنوان یک نتیجه کلی توسعه اقتصادی و مثبت املاک و مستغلات تقاضا ارائه کرده است فرصت بی سابقه ای به صنعت سرامیک. از یک ماکرو نقطه نظر وجود دارد هنوز رشد قابل توجه اتاق برای مصارف تزئینی چینی خانوار و جمعیتی مخلوط کشور نیز با اشاره به دوره اوج برای خانواده موسسات و مرتبط با مصرف. این روند با استفاده از شیک تر و طاقچه های تزئینی محصولات در چین است همچنین آوردن پتانسیل های گسترده برای صنعت سرامیک. بنابراین می توان آن را منطقی به این نتیجه رسیدند که حتی اگر وجود دارد برخی از مسائل ما باید خوش بینانه در مورد چشم انداز برای صنعت سرامیک در چین است.

[ad_2]