همه چیز درباره مدیریت پیج اینستاگرام

نتورک اجتماعی اینستاگرام و بسیاری دیگر از کانال های اجتماعی، در حال حاضر به تیتر ابزاری به جهت درآمدزایی آیتم استعمال قرار می گیرند. به جهت داشتن درآمد عالی از همین رسانه های اجتماعی، بایستی نکات مدیر پیج را بلد بود. از آنجا که مدیریت پیج به عهده ادمین است، ما در همین مقاله قصد داریم همه چیز درباره ادمین اینستاگرام را به شما آموزش دهیم و نکاتی را پیرامون رئیس پیج در اختیار شما قرار دهیم. مدیر پیج اینستاگرام چیست؟ رئیس بنیادی پیچ اینستاگرام، فرایندی فن ای است. ادمین اینستاگرام به شما می تواند به طور فن ای، کمک نماید تا اهمیت کمترین زمان، بیشترین رضایت را از سوی کاربران خود جلب نمایید که سرانجام آن افزایش فروش و شناخته خیس شدن برندتان خواهد بود. مدیر یک پیج اینستاگرام شامل این موردها است: برنامه ریزی و انتشار محتوا پاسخگویی به مخاطبان بررسی دیتا های پیج نظارت رقبا و… نکته ها مدیر پیج اینستاگرام اهمیت رعایت چند نکته ابتدایی، شما نیز می توانید مانند یک مدیر پیروز در عرصه ساخت و ارائه محتوا فعالیت کنید.

۱- داشتن پروفایل جامع و دیدنی اولین بازخورد هر عضو حیاتی پیج شما از طرز ساختار ظاهری پیج شما صورت می گیرد. هرچه ظواهر جالب تری برای پیج در نظر بگیرید؛ علاقه کاربر به جهت ملازمت و همراهی تان بیشتر می شود. ما یک پروفایل تمام چگونه است؟ اسم تجاری مناسب عکس پروفایل حساس میزان مرغوب بودن شامل یک عکس از چهره تان یا این که لوگوی پر‌نور از برند تان درقسمت بیو (bio)، بیوگرافی کاری و شعار تبلیغاتی مارک خود را بنویسید؛ همینطور سرویس ها و یا محصولاتتان را معرفی کنید. مهمترین فاکتور ارائه راه و روش های ازتباطی دارای شماست برای پست هایتان یک تم و امضای یگانه در نظر بگیرید. همین امضای مختص می تواند به جهت بعضی واتر مارک باشد، می تواند قالب به دور پست باشد و یا حتی ممکن میباشد سبک عکاسی شما باشد

۲- کاربری مناسب (ایجاد بیزینس اکانت) اینستاگرام چندی پیش قابلیت و امکان تولید اکانت های بیزینسی را در اختیار اعضا قرار داده است. نه صرفا فرد حساس هر قابلیت و شغلی می تواند مطالب و محتوای مربوط به خود را ارائه دهد؛ بلکه به راحتی می تواند به تحلیل مقدار ارتقا فروش و برخورد محصولاتش بپردازد. از مزایای بیزینس اکانت: امکان رئیس پیام ها و دسته بندی آن ها قابلیت و امکان تبلیغات گسترده اینستاگرام قابلیت و امکان قراردادن مکان فیزیکی (location) و گزینه تماس در پروفایل امکان چک و باز‌نگری آماری عکس العمل پیج (instagram insight)

همچنین بخوانید : مدیریت پیج اینستاگرام 

۳- برنامه ریزی ظریف یا روز‌نگار محتوایی وظیفه هر مدیر، ارائه نحوه هایی برای افزایش بهره وری است. کار ها بایستی مطابق حیاتی روز‌نگار محتوایی حادثه افتد. از دیگر وظایف مدیر پیج، ساخت محتوا و پاسخگویی سرعت بالا به اعضا است. از پاراگراف برنامه های معین یک ادمین: داشتن دوران بندی به جهت انتشارمحتوا: ادمین نسبت به بهترین و بدترین زمان ها نسبت به تماشا اعضا ، عمل می کند. به عنوان مثال بهترین روز به جهت نشر مطالب قبل از روزهای آخری هفته و بهترین ساعت آن دربین ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر است . داشتن مدل بندی به جهت نشر مطالب: هر مورد قضیه در روزگار خود ارائه می شود. برای مثال اشتراک لایو های آموزشی و یا پرسش و جواب در روزگار های معین پیگیری و پاسخگویی: ادمین پیج اینستاگرام، باید به موقع و اهمیت خوشرویی پاسخگوی کامنت ها و دایرکت های پیج باشد. دوام در فعالیت: به جهت مثال پست روزانه و استوری از فرآیند کاری، باعث می شود مخاطب ناخودآگاه در جریان خبر‌ها قرار بگیرد.

۴- داشتن دنباله رو به رشد در ابتدا می بایست “کوچک فکر کرد” به این معنی که اهمیت قرار دادن هدف ها کوتاه مدت، مسیر پیشرفت را تحلیل و برنامه ریزی کرد. به عنوان مثال از هدف های اولیه هر پیج حرفه ای می توان به دنباله هدف گذاری در تعداد دنبال کنندگان اشاره کرد.

ایندکسر