آمازون فروش رسید و در سه ماه اول سال به عنوان coronavirus مستند افزایش تقاضا برای شرکت مواد غذایی آنلاین بازار و خدمات محاسبات ابری.

فروش در سه ماهه شروع به پریدن کرد از 26% در سال در سال و این شرکت گفت که آنها می تواند یکی دیگر از افزایش 28 درصد در آینده.

اما تقاضا تیره و تار غول اینترنت.

آن گفت: این امر صرف حدود 4bn (£3.2 میلیارد دلار) در coronavirus اقدامات از طریق ژوئن.

کسانی که هزینه های منعکس کننده افزایش کارگر پرداخت, خرید ماسک و دیگر دنده محافظ, هزینه های مربوط به تمیز کردن و کمتر کارآمد انبارها به عنوان شرکت پیاده سازی اجتماعی فاصله گرفته است.

“بحران کنونی نشان دادن سازگاری و دوام آمازون کسب و کار به عنوان قبل از هرگز, اما آن را نیز سخت ترین زمان ما تا کنون با آن روبرو است گفت:” آمازون رئیس جف بزوس.

“اگر شما یک shareowner در آمازون, شما ممکن است بخواهید به یک صندلی از آنجا که ما در حال فکر کردن کوچک,” او گفت:.

“من مطمئن هستم که ما در بلند مدت گرا shareowners را درک خواهد کرد و در آغوش رویکرد ما.”

آمازون با تسلط خود را در e-commerce, جریان ویدئو و خدمات محاسبات ابری به علاوه کسب آن از تمام مواد غذایی سوپر مارکت های زنجیره ای است که به خوبی آماده برای بهره مندی از تغییرات در عادات مصرف مجبور بیماری همه گیر.

غول آنلاین گزارش سود در سراسر شرکت. تجارت الکترونیکی کسب و کار با افزایش 24%, در حالی که فروش آن در محاسبات ابری و بخش های Amazon Web Services – قابل توجه سود راننده – افزایش 33%. حتی آن واحد تبلیغات شانس هست. و در کل مواد غذایی که آمازون خریداری شده در سال 2017, فروش, صعود حدود 8 درصد.

کارایی که ارائه یک تضاد به بسیاری از شرکت های دیگر که وضعیتی وخیم در میان مجبور به تعطیلی و ياوه هزینه های مصرف کننده به عنوان اقتصاددانان پیش بینی جهان بیشترین کاهش از سال 1930.

“آن را باید به عنوان یک شوک به هر کسی گفت:” Forrester Research خرده فروشی تحلیلگر Sucharita Kodali. “بسیاری از فروشگاه های فیزیکی در سراسر جهان بسته شد و است که همواره بسیاری از مردم آنلاین هستند و آنها یک ذینفع آنلاین نیست.”

از یک دیدگاه مشتریان Ms Kodali گفت آمازون عملکرد شده است تا حدودی فاقد, با کندتر حمل و نقل بار و بسیاری از موارد خارج از بورس. نام تجاری آن نیز ضرب و شتم گرفته که کارگران در سراسر جهان شکایت ناکافی احتیاطی.

با وجود این مسائل Ms Kodali گفت که او انتظار می رود این شرکت برای حفظ مزیت آن در دراز مدت به عنوان رقبای درد و رنج و زیان با توجه به تعطیلی هستند و مانع از سرمایه گذاری کمک خواهد کرد که آنها را به رقابت بپردازند.

“همه نشانه های نقطه به سمت آمازون در ادامه به نفع خود – نه به خاطر هر چیزی که آمازون انجام داده است اما به دلیل آنچه که دیگران نمی توانند انجام,” او گفت:.

افزایش هزینه های

آمازون دارای درهم برای تنظیم عملیات خود در واکنش به کروناویروس خطرات. این شرکت با استخدام 175,000 مردم در تحقق آن و تحویل شبکه و تقریبا دو برابر کل فروشگاه های مواد غذایی است که ارائه انتخاب کنید تا خدمات.

روز پنج شنبه شرکت گفت: آن را خریداری کرده بود 100 میلیون ماسک صورت و 31,000 دماسنج که با استفاده از آن است به صورت روزانه دما چک.

اما این شرکت هزینه های شلیک کرده تا با هزینه های حمل و نقل به تنهایی صعودی 49 درصد به حدود $11bn.

این وزن در سود این شرکت که با کاهش 29 درصد از سال قبل به $2.5 میلیارد دلار پایین تر از تحلیلگران انتظار داشتند.

سهام که رسید بیش از 30 درصد در سال جاری کاهش یافت و در بعد از ساعات تجارت است.

اما این شرکت قادر خواهد بود به نفع دراز مدت از تغییرات اتفاق می افتد در حال حاضر مانند افزایش خرید مواد غذایی آنلاین گفت: اندرو Lipsman اصلی تحلیلگر در eMarketer,

“این امر می تواند بسیار کوتاه مدت فکر کردن به فقط نگاه کنید چه اتفاقی می افتد در این سه ماهه به تنهایی” او گفت:.

با وجود ضعف اقتصادی آمازون فروش نسبتا “واکسینه” از کاهش در حال حاضر او اضافه شده است.

“اگر ما می آیند از این در یک رکود عمیق و مردم می تواند به عقب بر گردیم به حالت عادی در شرایط استفاده از آجر و ملات خرید, پس از آن که زمانی که آمازون مانند هر کس دیگری را در آمار,” او گفت:.

  • پیدا کردن چگونه بزوس خود را ساخته اطلاعات دستگاه

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de