یکndrew Weatherall DJ و تهیه کننده که گذشت در سن 56, نمی, نگاه بخشی از سوپراستار عرشه-عنکبوتی که تار میتند. در سال های بعد او کشت بی پایان جنگلبان را ریش مرتب کردن بر اساس که در آن شما انتظار می رود برای پیدا کردن پرندگان کوچک تودرتو.

در روز جوان خود او مورد علاقه نظامی به سبک باری و buzz-کاهش. او دائمی خارجی در جهان تحت سلطه توسط scenesters و نام-قطره چکان. به عنوان نگاه او به طوری که او عمل کرده است.

Weatherall ایستاده بود از هم جدا به عنوان فرقه megaclub رفت interstellar در 1990s. او می توانست به عنوان بزرگ به عنوان Paul Oakenfold, دنی رمپلینگ, Carl Cox یا هر یک از سایر همسالان خود – اما او نمی شود.

و در عین حال او تا به حال یک دست در برخی از با نفوذ ترین سوابق دوران است. یک جشن 1990 ریمیکس به زودی توسط My Bloody Valentine برافراشتند mopey کفش-gazers از خود bedsits به کف رقص. و او با همکاری دو بزرگ comedown اعمال زمان بث اورتن و یک کبوتر تولید بسیاری از دومی فوق العاده ای صبح کبوتر سفید از آلبوم (1993).

اما در این اعلامیه از آن خواهد شد Weatherall کار با Primal Scream نمودار که برجسته ترین. قبل از Weatherall کردم دست خود را در “جیغ” آنها فقط یک دسته از indie بدون hopers امضا دیگر هیچ-hoper ماشین indie برچسب (آلن مک گی آفرینش).

Unlike دیگران او را دیدم چیزی در بابی گیلیسپی و اندرو Innes و jangling پاپ. وسواس خود را با این گروه آغاز شده بود زمانی که او یک کپی از خود را با عنوان آلبوم دوم خود مدیر جف برت و همچنین ایجاد درد و رنج طولانی مطبوعات افسر.

“او می تواند هر گونه فشار بر روی آن و یا هر چیزی در همه آن منفور” Weatherall می گویند. “من آن را در زمان دور و من فکر می کنم من به معنای واقعی کلمه تنها فرد در جهان است که آن را دوست داشت.”

او آن را بر خود به remix مورد علاقه خود را برش توسط band – یک droning Stooges-esque stomper به نام من از دست دادن بیش از من تا کنون داشته است. هر کس دیگری شنیده ام دست دوم سر و صدا. Weatherall رفتن عمیق تر تشخیص داده شده چیز دیگری است. یک شرکت ریف به سمت پایان در خصوص رو در داخل سر خود را و حاضر به ترک. او برچیده پیگیری و بازسازی آن را از زمین تا.

Thus متولد لود اولیه جیغ اولین ضربه بزرگ و یک گواهی سوسیس که به این روز می ایستد در nexus از بیحوصلگی حرف زدن, سنگ indie در کفش-زل زل نگاه کردن و سنگ نورد-بلوز revivalism. آهنگ فوقالعاده ساده و در عین حال حاوی انبوه. همه از پاپ تاریخچه در واقع.

“من نمی دانستم چقدر کوچک من می دانستم که گفت:” Weatherall که به دنیا آمد و در برکشایر و تا به حال در ابتدا پژوهشگر به یک حرفه ای در حذف مبلمان با DJing نانامی به بازی. “من نمی دانم که چگونه به برنامه ماشین درام. من می دانستم که چه کار کرده در کف رقص.”

He همکاری با گروه خود در سراسر پیگیری LP Screamadelica. آن را یکی از مهم ترین انگلیسی, سوابق نود و برنده افتتاحیه جیوه موسیقی جایزه در سال 1992. حساسیت آن ارتباط برقرار است به همان اندازه که از Weatherall به عنوان گروه. Screamadelica است به طور همزمان blissed کردن و غیر قابل انعطاف براق چشم و pugilistic. این یک رقص از آلبوم حاوی معاند روح پانک.

“وجود دارد مقدار زیادی از شانس درگیر” به یاد می آورد Weatherall آن دوره از زندگی حرفه ای او. “همین دلیل است که Screamadelica مانند یک سحر و جادو آلبوم. این یکی از کسانی که بار زمانی که تعداد زیادی از تصادفی مولکول ها به یکدیگر دست انداز. نیست که هر روز اتفاق می افتد و این فقط به شما نشان می دهد ماهیت تصادفی از ما چگونه است که رکورد. بهترین آلبوم هست.”

Primal Scream در ابتدا آن را سخت به حرکت ناگهانی خود را از موفقیت. به عنوان یک نیروی خلاق آنها واقعا نمی توانید آن را دوباره با هم تا زمانی که آنها لگد مواد مخدر پیش از سال 1997 نقطه اضمحلال.

Weatherall تا به حال یک چالش متفاوت تا آنجا که در نبود او علاقه مند تجاری در شهرت که Screamadelica به ارمغان آورد. و در عین حال این پروژه معرفی کرده بود و یک نسل از طرفداران راک به چماقی. نه برای اولین بار او تا به حال به پایان رسید تا جلو و مرکز صحنه در مورد رفتن انبوه (و lucratively) جریان اصلی.

Weatherall تا به حال شده است وجود دارد در حال حاضر با بیحوصلگی حرف زدن. او می خواهم به گوش دنی رمپلینگ, بنیانگذار اصلی اسید باشگاه خانه Shoom, زمانی که او می چرخید 12 اینچ سابق خفقان Gristle رهبران کریس و Cosey در یک مهمانی.

به زودی او در حال اجرا بود با آینده megastars از صحنه است. آینده ای روشن بود برای همه. Weatherall سازماندهی رویدادها و قرار دادن پرونده به عنوان بخشی از تاریخ و پسر خود جمعی که دفاع و پشتیبانی soon-to-be-بزرگ اموات و شیمیایی برادران. اما زمانی که همسالان خود شروع به مسح به عنوان نسل راک ستاره Weatherall را از حالت تهوع در لگد.

“دی جی ؟ قهرمانان ؟ آیا مردم واقعا که ناامید شدید ؟ ” او بعدها گفت. “من می دانم که مردم می خواهند اما به طور جدی این مسخره است.”

منnstead از larging آن در ایبیزا او عقب نشینی به استودیو و با Sabres از بهشت ساخته شده در سال 1994 را خالی از سکنه: آدرس. یکی از خنک کردن پرونده از اوایل 1990s آن متصل دوبله و رگی با جان کارپنتر-سبک horror movie soundtracks. فوق العاده آن وارد UK top 100 charts و انتقادی تحسین بود.

اما Weatherall شد و در حال حاضر در حال حرکت. او تا به حال کمی صبر با تجاری دست در هوا مجموعه که با سایر دی جی ها بودند و تجاری در. من یکی از کنسرتهایی در یک جشنواره و مبهوت به دور از احساس به عنوان اگر من تا به حال بوده است مورد تعرض وحشیانه است. آن را بی امان بود – یک نظامی یورش bleeps, squiggles و شیار با Weatherall (سر پایین لب pursed) استرن هادی در قلب هرج و مرج است.

He صرف بقیه عمر خود را در حال حرکت uneasily بین این برداشت های مختلف. بث اورتن در ارتفاع خود را از اوایل شهرت بود Weatherall تولید سه آهنگ در اولین آلبوم تریلر پارک. او در عین حال کشته Sabres از بهشت و تشکیل دو تنهاست شمشیرزن با کیت Tenniswood; در سال 2004 منتشر شد شادی بخش-esque از دو رفته نمازخانه.

نقطه به نظر می رسید بود هرگز خودش را تکرار هرگز اقامت هنوز هم به اندازه کافی بلند به فشرده با هر صحنه خاص و یا جنبش است. Weatherall شد بی قرار و امان ، پاتولوژی مخالف به غذای بیرون بر افتخارات قدیمی.

“این یک شغل نیست یک کار حرفه ای,” او گفت: سال گذشته است. “من ستایش گاهی به صورت چسبیده به من آرمان است. ‘شما می توانست یک سوپراستار DJ!’ اما سپس آن را تبدیل به یک حرفه ای.

“من نمی خواهم برای پایان دادن به شهوت و میل موسیقی. من کار جدی. [اما] من هنوز هم که نگرش من تا به حال زمانی که آن را برای اولین بار آغاز شده – این است که رفتن به در پایان شش ماه. من می خواهم آن را به عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان امکان پذیر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im