آبجو مصرف کاهش یافته است توسط بیش از 4 ٪ در ایالات متحده آمریکا در سال گذشته است. این نوشیدنی را در حال سقوط محبوبیت مجبور است برخی از امریکا top حذفی به یک مسابقه به جای تغییر سلیقه – فقط در زمان برای یکی از آبجو را بزرگترین روز سال, سوپر باول یکشنبه.

این کاهش نباید به عنوان یک شگفتی آمده برای تولید کنندگان; فروش سنتی lagers شده است برای بیش از پنج سال است.

“برخی از دلایل ما شاهد برخی از کاهش در آن سنتی lagers هستند روند مصرف” Danelle Kosmal گفت: CBS News’ Janet Shamlian در Dupont Circle هتل دویل بار در واشنگتن Kosmal است معاون رئیس جمهور در Nielsen نوشیدنی الکل تمرین.

“روند مصرف کننده در اطراف بهداشت و سلامتی مصرف کننده روند در اطراف مایل متفاوت و جدید تجربه” همه دلایل برای تغییر, او گفت:.

محصولات مانند هنر و صنعت آبجو از تخمیر کوچک را تبدیل به روند رو به رشد و همچنین به عنوان سخت seltzers که وعده سلامت آگاهانه مصرف کنندگان کمتر کربوهیدرات و کالری کمتر. در سال 2019 سخت seltzer آمار فروش 1.5 میلیارد دلار.

بزرگ مارک آبجو با توجه – آمریکا پنج حذفی, همه آزمایش با آبجو جایگزین مانند سخت seltzer و حتی غیر الکلی کمبوچا در تلاش برای نگه دارید تا.

حتی محلی شهر میله مانند خیش را در سالن طلایی کلرادو در حال دیدن جوانتر مصرف کنندگان برای رسیدن به ciders و seltzers این روز است.

“ما مردم را واقعا تجربه با بسیاری از کسانی که متفاوت آبجو” گفت: Aimee والدز که صاحب سالن. “ما همچنین شاهد یک چشم انداز مثبت در seltzer کسب و کار – چیزهایی مانند سفید پنجه فلان چیز. ما به ارمغان آورد که بر روی منو فقط به خاطر ما مردم شروع به درخواست برای آن است.”

آبجو غول Coors که با نام تجاری است که پس از نزدیک به کلرادو که آنها تصمیم به نگه داشتن خود را آبجوسازی در زمانی که آنها نقل مکان کرد و مقر به شیکاگو است صرف میلیون ها نفر را تغییر دهید تا تولید.

“ما در مراحل اولیه برنامه ریزی کردن دقیقا چگونه آن را به زندگی می آیند اینجا در طلایی. اما قطعا ما به دنبال در سراسر شبکه ما را ببینید که چگونه ما می تواند وفق دهند و چگونه ما مطمئن شوید که ما در حال قادر به ایجاد آینده کنسرو شراب بعدی کنسرو روح و آن نوع از محصولات” Coors اجرایی Adam Collins گفت.

کالینز توضیح داد که در حال گسترش فراتر از آبجو یک ضرورت است به ماندن در بازی. برای آنها گسترش شامل چیزهایی فراتر از seltzers مانند کنسرو کوکتل و یک ترکیب جالب به نام قهوه.

“از آنچه که ما شاهد آن واقعا جالب است در برخی از تحقیقات ما این بود که مردم قبل از آنها بیرون رفتن در شب را ممکن است به دنبال یک قهوه شاید اسپرسو و یک کوکتل, راست?” او mused. سخت قهوه “مطابق با نیاز های خاص برای مصرف کنندگان است. و آنچه که ما تا کنون دیده ام است که آن را انجام می دهند فوق العاده است.”

به صورت اختصاصی مصرف کنندگان آبجو وجود دارد هیچ دلیلی برای زنگ. Coors ادامه خواهد داد به سرمایه گذاری در برندهای نمادین که مردم می دانید و عشق مانند Coors نور و میلر نور کالینز گفت. چه این به آن معنا است که طرفداران فوتبال در سراسر کشور می توانید انتظار یک تنوع از گزینه های الکلی به تناسب سلیقه خود این سوپر باول یکشنبه از سنتی به دمدمی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im