فقیر از خواب می تواند مضر به سلامت قلب به عنوان آن به نظر می رسد به آنها منجر به پرخوری با توجه به مطالعه.

زنانی که در زمان شرکت در پژوهش بودند به احتمال زیاد به خوردن غذای اضافی و کاهش کیفیت رژیم غذایی بعد از خواب بد که می تواند به نوبه خود در افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی. که با توجه به نویسندگان این مقاله منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا.

این تحقیق شامل 495 زنان در انجمن قلب آمریکا (AMA), Go Red for Women مطالعه کوهورت که در ارائه اطلاعات خود را در مورد الگوهای خواب و عادات غذا خوردن. شرکت کنندگان بین سنین 20 تا 76 سال و 61 درصد آنها عضو یک گروه نژادی یا قومی اقلیت ،

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری توصیه می کند افراد بزرگسال به حداقل هفت ساعت خواب در هر شب. اما در این مطالعه بیش از یک سوم خواب نامطلوب داشتند و یا برخی از بی خوابی و 27.5 درصد خواب به مدت هفت ساعت یا کمتر در هر شب.

به طور متوسط شرکت کنندگان می خوردند بیش از توصیه می شود مصرف چربی اشباع شده و قند اضافه شده اما برآورده نمی کنند توصیه هایی برای غلات سبوس دار فیبر و لبنیات مصرف. زنانی که کيفيت خواب نامطلوب داشتند با احتمال بیشتری به خوردن مواد غذایی اضافه شده و همچنین به عنوان اقلام شامل قند اضافه شده است که مربوط به شرایط مزمن مانند دیابت نوع 2 و چاقی است. کسانی که خواب خوبی با احتمال بیشتری به خوردن چربی های اشباع نشده با کسانی که با فقیر و خواب کمتر احتمال دارد.

هنگامی که خورده در حد اعتدال و در محل های اشباع شده و چربی های ترانس چربی های اشباع نشده هستند و به فکر بهبود سطح کلسترول خون با توجه به AMA. اسیدهای چرب اشباع نشده به عنوان مثال در ارتباط با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی.

در مطالعات گذشته فقیر خواب مرتبط است به مردم به خوردن شیرینی و کمتر پایین انرژی متراکم میوه ها و سبزیجات نویسندگان نوشت. بی خوابی در ضمن همراه با خوردن بیشتر از جمله چربی و چربی اشباع شده و کاهش مصرف پروتئین, فیبر و سبزیجات است.

نویسنده ارشد بروک Aggarwal, استادیار علوم پزشکی در دانشگاه کلمبیا Vagelos کالج پزشکان و جراحان در بیانیه ای گفت: “زنان به خصوص در معرض ابتلا به اختلالات خواب در سراسر عمر چرا که آنها اغلب شانه مسئولیت مراقبت از فرزندان و خانواده و بعد از آن به دلیل یائسگی هورمون.

“تفسیر ما این است که زنان با کیفیت خواب می تواند پرخوری در وعده های غذایی پس از آن و بیشتر مواد غذایی ناسالم انتخاب” او گفت:.

نویسنده سرب فارس Zuraikat, همکار فوق دکترا در دانشگاه کلمبیا Vagelos کالج پزشکان و جراحان و اظهار نظر در بیانیه ای اعلام کرد: “کيفيت خواب ممکن است منجر به بیش از حد مواد غذایی و کالری مصرفی با تحریک سیگنال های گرسنگی یا سرکوب سیگنال های پری.

“پری است که تا حد زیادی تحت تاثیر وزن و یا حجم مواد غذایی مصرف می شود و این می تواند باشد که زنان مبتلا به بی خوابی مصرف مقدار بیشتری از مواد غذایی در تلاش برای احساس کامل.

Zuraikat رفت: “با این حال آن را نیز ممکن است که رژیم غذایی فقیر است که تاثیر منفی بر کیفیت خواب. خوردن بیشتر نیز می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش به عنوان مثال ساخت آن را سخت تر به خواب رفتن یا خواب باقی می ماند.”

Aggarwal افزود: “با توجه به این که رژیم غذایی نامناسب و پرخوری ممکن است منجر به چاقی—خوبی تاسیس عامل خطر برای بیماری های قلبی—مطالعات آینده باید تست اینکه آیا روش های درمانی که به بهبود کیفیت خواب می تواند ترویج cardiometabolic سلامت در زنان است.”

sleep, coffee, tired, stock, getty
یک انبار تصویر نشان می دهد یک زن خسته نوشیدن قهوه.
گتی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im