لایحه اهداف ایمنی خودرو خطر مقصر مرگ صدها

ده سال پس از از دست دادن خود را در 16 ماه دختر, تیلور, اندی و لیز وارنر هنوز مبارزه با از دست دادن آنها.

“Somedays سخت تر از دیگران” لیز گفت: CBS News’ Kris Van Cleave. “چند روز من می توانم شما می دانید از طریق آن دریافت کنید و روز دیگر من بسیار عاطفی.”

تیلور در صندلی پشت سر او پدر در خودرو وانت در زمانی که آنها به عقب به پایان رسید رفتن 55 مایل در ساعت است. اندی صندلی شکست و سقوط به عقب, قتل تیلور.

“او تا به حال حدود شش ماه هنگامی که او toddling در اطراف و سپس آن را بیش از” لیز گفت: ما هنگامی که ما برای اولین بار به صحبت کرد و هشداردهنده پنج سال پیش. “و این همه به دلیل برخی از خودرو احمق که ما فکر می کنید امن ترین چیزی که ما می تواند برای خانواده ما برای حفاظت از آنها.”

چه اتفاقی افتاد به تیلور منحصر به فرد نیست. یک همشهری تحقیق که برای اولین بار پخش در سال 2015 نشان داد که زمانی که ضربه از پشت ماشین جلویی صندلی ممکن است شکستن. ساکنان خود را رو به زور به صندلی های عقب که در آن کودکان معمولا نشستن. صدها نفر از کودکان مجروح شده اند و یا کشته شده توسط فروپاشی پشت صندلی به عنوان تست تصادف نشان داده اند که برای چند دهه. ما در بر داشت نمونه تقریبا در تمام می سازد و مدل. خودکار کارشناسان ایمنی سرزنش یک در پشتی استاندارد ایمنی قدمت آن به سال 1960 است که تنظیم صندلی قدرت یکی حتی یک ضیافت صندلی می تواند عبور کند.

“ما از دست دادن به طور متوسط 50 کودک یک سال و یک هفته است که مرگ به دلیل استاندارد است به روز رسانی” سناتور Ed Markey ماساچوست گفت: Van Cleave. “یک کودک یک هفته به طور متوسط به 15 سال گذشته.”

این هفته Markey همراه با سناتور ریچارد بلومنتال کانکتیکات معرفی نوسازی پشتی ایمنی عمل می کنند که نیروی خودرو سازان و بزرگراه های ملی حمل و نقل مدیریت و یا NHTSA برای تقویت صندلی استاندارد در عرض دو سال.

“پشت صندلی ها شکست چون NHTSA است عدم نیاز به استاندارد بالاتر است. و این خودروسازان هستند عدم نصب آن ویژگی های ایمنی و خانواده های آمریکایی هستند در معرض خطر قرار داده,” Markey گفت.

این لایحه نوشته شده بود به افتخار تیلور وارنر و دیگر کودکان کشته و یا catastrophically مجروح در پشتی فرو می ریزد. سناتور Markey که خودش زخمی شده بود توسط یک ماشین به عنوان یک کودک خردسال بوده است تلاش برای تغییر در پشتی استاندارد برای محافظت از کودکان پس از 2015 که یک همشهری تحقیقات برای اولین بار گفت: Warner داستان.

“CBS کانون توجه قرار دادن این مسئله” سناتور Markey گفت. “و به عنوان یک نتیجه این توجه این است که در حال حاضر در NHTSA و تولید کنندگان خودرو و هدف ما این است که مطمئن شوید که ما با تصویب این قانون است که رفع این مشکل است.”

در حالی که یک NHTSA سخنگو گفت: آژانس نمی خواهد اظهار نظر در انتظار قانون, ما به شرح زیر دریافت بیانیه “NHTSA برقرار Federal Motor Vehicle Safety استانداردهای برای اطمینان از یک پایه از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان است. که با توجه به تغییرات به فدرال استانداردهای ایمنی NHTSA باعث می شود داده ها محور تصمیم گیری است که پیشرفت ایمنی و جلوگیری از معرفی جدید خطرات ایمنی. آژانس دریافت کرده است دادخواست برای rulemaking در پشت صندلی و ارزیابی اطلاعات مرتبط است.”

Jason Levine, مدیر اجرایی مرکز ایمنی خودرو می گوید زمان برای ارزیابی گذشته است.

“این نوسازی در پشتی ایمنی عمل می تواند در نهایت آن را به پایان کابوس از در پشتی شکست گرفتار شده است که هزاران نفر از خانواده های بیش از نیم قرن اخیر” لوین گفت که خانواده مانند هشداردهنده “باید به حال هرگز به رنج می برند از چند دهه از صنعت خودرو تاخیر و دولت تمایل به ارتقا در پشتی طراحی استاندارد است.”

آن را یک گام هشداردهندگان مبارزه شده است برای بیش از 10 سال گذشته است.

“صدها نفر از کودکان و نوجوانان آسیب دیده اند و این” اندی گفت. “من می خواهم به فکر می کنم که این به دست آوردن سرعت و تبدیل شدن به قانون است. منظورم این است که یک تعمیر ساده. کسی فقط باید پاسخگو باشند.”

یک رفع آنها بر این باورند خواهد بود ادای احترام اتصالات به تیلور و نجات بخش میراث برای دختر کوچک خود را از دست دادند.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de