تغییر آب و هوا: غنی به سرزنش و بین المللی, مطالعه می یابد

بی بی سی جهان | No comments

غنی در درجه اول مقصر بحران جهانی آب و هوایی یک مطالعه توسط دانشگاه لیدز از 86 کشور ادعا می کند.

ثروتمندترین دهم از مردم مصرف حدود 20 برابر بیشتر انرژی به طور کلی از پایین ده در هر کجا که زندگی می کنند.

خلیج فارس بزرگترین در حمل و نقل که در آن بالا دهم گابل 187 بار سوخت بیش از فقیرترین دهم این تحقیقات می گوید.

چرا که مردم در کمترین درآمد را به ندرت می توانیم به درایو.

محققان دریافتند که غنی مردم شد بیشتر انرژی آنها به طور معمول استفاده کنید. و آن را تکرار سراسر همه کشورها است.

و به آنها هشدار می دهند که مگر قابل توجهی تغییر سیاست های خانگی مصرف انرژی می تواند دو برابر از سال 2011 سطح 2050. که حتی اگر انرژی بهره وری را بهبود می بخشد.

حمل و نقل خلیج فارس

محققان در ترکیب اتحادیه اروپا و بانک جهانی داده ها برای محاسبه چقدر متفاوت گروه های با درآمد صرف پول خود را. آنها می گویند این اولین مطالعه در نوع خود است.

آن را یافت که در حمل و نقل ثروتمندترین دهم از مصرف کنندگان با استفاده از بیش از نیمی از انرژی است. این نشان دهنده پژوهش های قبلی نشان می دهد که 15 درصد از انگلستان مسافران را به 70 ٪ از تمام پرواز.

فوق العاده غنی پرواز مراتب دورتر در حالی که 57 درصد از جمعیت بریتانیا به پرواز نیست در خارج از کشور در همه.

مطالعه منتشر شده در طبیعت انرژی نشان داد که انرژی برای پخت و پز و گرم تر است فضاي مصرف شده است.

اما حتی در آن بالا 10 درصد از مصرف کنندگان استفاده می شود تقریبا یک سوم از کل احتمالا منعکس کننده اندازه از خانه های خود.

راه حل ؟

Co-نویسنده استاد جولیا Steinberger رهبر پروژه در لیدز پرسید: “چگونه ما می تواند تغییر بسیار نابرابر توزیع انرژی برای فراهم کردن یک زندگی مناسب و معقول برای همه در حالی که حفاظت از آب و هوا و اکوسیستم?”

نویسندگان می گویند دولت می تواند به کاهش تقاضای حمل و نقل از طریق بهتر حمل و نقل عمومی افزایش مالیات بر وسایل نقلیه بزرگتر و بروشور مکرر عوارض برای افرادی که بیشترین تعطیلات.

آنها می گویند دیگری جایگزین این است که به electrify وسایل نقلیه با سرعت بیشتری اگر چه مطالعات قبلی نشان می دهد حتی پس از آن تقاضا برای رانندگی باید کاهش می یابد به منظور کاهش فشار بر منابع و استفاده از برق تولید و توزیع.

غنی استرالیایی

این تحقیق همچنین به بررسی نسبی مصرف انرژی یک ملت در برابر دیگری.

این نشان می دهد که یک پنجم از شهروندان بریتانیا هستند در 5% بالای جهانی انرژی مصرف کنندگان به همراه 40 درصد از شهروندان آلمانی و لوکزامبورگ-کل جمعیت.

تنها 2 درصد از مردم چین در جهانی 5 درصد از کاربران فقط 0.02% از مردم در هند.

حتی فقیرترین پنجم از انگلیسی ها مصرف بیش از پنج برابر مقدار انرژی هر فرد به عنوان پایین میلیارد دلار در هند است.

مطالعه است و به احتمال زیاد به آتش آینده سازمان ملل متحد مذاکرات آب و هوا که در آن موضوع عدالت است که همیشه به تلخی ستیز.

در ایالات متحده آمریکا و آزادیخواه سیاستمداران به طور معمول به تصویر کشیده تغییر آب و هوا به عنوان یک منادی جهانی سوسیالیسم.

عادی زندگی می کند ؟

اما پروفسور کوین اندرسون از Tyndall مرکز در منچستر بود که نه درگیر در این مطالعه گفت: اخبار بی بی سی: “این مطالعه می گوید نسبتا ثروتمند افرادی مانند ما آنچه که ما نمی خواهید به شنیدن.

“آب و هوا موضوع قاب توسط ما بالا قطره چکان – سیاستمداران کسب و کار مردم و روزنامه نگاران و دانشگاهیان. هنگامی که ما می گویند هیچ اشتها برای افزایش مالیات ها در پرواز ما چیست ما نمی خواهیم به پرواز کمتر

“همان درست است در مورد اتومبیل های ما و اندازه خانه های ما. ما باید خودمان را راضی می کنیم که ما در زندگی عادی و در عین حال اعداد بگویید یک داستان متفاوت” او گفت:.

این مطالعه می گوید: حمل و نقل انرژی به تنهایی می تواند به افزایش 31 درصد تا سال 2050. “اگر حمل و نقل همچنان به تکیه بر سوخت های فسیلی این افزایش فاجعه بار خواهد بود برای آب و هوا” این گزارش می گوید.

آن را نشان می دهد داروهای مختلف برای انواع مختلف انرژی استفاده کنید. پس پرواز و رانندگی اتومبیل های بزرگ می تواند به صورت افزایش مالیات در حالی که انرژی از خانه می تواند کاهش می یابد توسط یک مسکن مقاوم سازی.

نویسندگان این مقاله توجه داشته باشید که اخیر بودجه کاهش یافته و به افزایش سوخت وظیفه و وعده داده شده 4000 مایل از جاده های جدید. آن را ذکر نکرده عایق بندی خانه.

خزانه تماس گرفته شد برای بحث در مورد مسائل مربوط به مالیات مطرح شده در پژوهش, اما کاهش یافته است به نظر.

دنبال راجر در توییتر @rharrabin

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>