شرکت ها ممکن است اجتناب Facebook در حال حاضر, اما شاید نه برای مدت طولانی

طیف وسیعی از شرکت های بزرگ باید سریع بوده به عضویت تبلیغات تحریم علیه Facebook نگرانی در مورد سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط در جهان محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی. در عین حال این حرکت نشان دهنده بیشتر از یک عقب نشینی تاکتیکی از پلت فرم کارشناسان می گویند با مارک های تحت زیاد فشار افکار عمومی را علیه نژاد پرستی.

در واقع, بسیاری از 200 مارک های که متعهد به توقف بازاریابی خود را در Facebook در حال حاضر به احتمال زیاد به انجام است که با توجه به اینکه تیر ماه مشخص شده برای تحریم ها به طور معمول می بیند کم هزینه در تبلیغات است. در بالا از آن coronavirus-اقتصادی ناشی از توقف بسیاری از تبلیغ کنندگان به دنبال دلیلی برای کاهش.

“نظر من این است که کسانی که مردم به قطع تبلیغات به هر حال به دلیل COVID گفت:” لورا مارتین, یک تحلیلگر سهام را پوشش می دهد که Facebook در بانک سرمایه گذاری Needham. این بیماری همه گیر است و نه تنها کاهش چقدر مصرف کنندگان صرف, اما این تغییر رفتار را به اشکال دیگر از تبلیغات مانند گوگل و یا متصل به تلویزیون, تبلیغات, جذاب تر, او اضافه شده است.

“Facebook مزیت رقابتی است که رسیدن به مردم در دستگاه های تلفن همراه خود و هر کس در خانه نشسته راست, در حال حاضر,” او گفت:. “شما می توانید رسیدن به مردم در خانه, بنابراین شما لازم نیست Facebook بسیار است. این یک راه آسان برای شرکت ها برای تحریم [پلت فرم] بدون صدمه زدن به خط پایین خود را.”

Facebook حذف صدای شیپور تبلیغات بیش از نازی ها مانند مثلث قرمز نماد

Gogi Gupta, بنیانگذار آژانس بازاریابی دیجیتال Gupta رسانه ها اشاره کرد که Facebook کمتر مهم استراتژیک برای بسیاری از شرکت ها فاصله خود را از این شرکت.

“اگر شما را Coca-Cola, نام تجاری خود را بسیار قوی خود شبکه توزیع بسیار قوی است که اگر شما آنها را از Facebook آن تغییر نمی کند, بسیار,” او گفت:. شرکت های کوچکتر به خصوص مستقیم به مصرف کننده مارک های مثل هری یا کاسپر بسیار کمتر احتمال دارد به تکان شدید و سخت و تبلیغات خود را به دلیل اجتماعی-رسانه های تبلیغاتی بسیار مهم است به فروش خود را.

“آنها صرف یک دلار به شش دلار و دقیقه شما به نوبه خود که تاثیر به آنها شش برابر بدتر از آن را برای Facebook,” او گفت:.

سکه بر روی دلار

با وجود این توجه به تحریم را به دست آورد در ضمن وال استریت به نظر می رسد اعتنا نمیکند. Facebook سهام افزایش یافته است 12% از دوشنبه نشان می دهد سرمایه گذار اعتماد به نفس است که آن را به آب و رسوایی مانند بسیاری دیگر با سختی دندانه به خط پایین خود را.

تحریم ها تا کنون هزینه Facebook حدود 150 میلیون اوپنهایمر برآورد شده است. در حالی که یک شکل قابل ملاحظه برای بسیاری از کسب و کار آن را نشان دهنده کمتر از 1 ٪ از $17 میلیارد دلار در درآمد تبلیغات Facebook کشیده در طول سه ماهه اول به تنهایی.

اگر Facebook بالا 100 تبلیغ تمام کاهش یافته پلت فرم است که اصلاح فقط 1 درصد آن درآمد سالانه با توجه به مورگان استنلی تحلیلگر برایان نواک. در عین حال از روز شنبه بسیاری از top 100 در ادامه به تبلیغات در Facebook این شرکت ها عبارتند از: AT&T, ViacomCBS (شرکت پدر و مادر CBSNews.com), دیزنی, Home Depot, نیویورک تایمز و وال مارت و Wix.

Procter & Gamble جهان بالا خریدار از تبلیغات تا کنون متوقف کوتاه از کشیدن تبلیغات خود را خاموش پلت فرم با وجود وعده های اخیر برای جلوگیری از “نفرت انگیز تبعیض آمیز بدنام کردن و یا موهن” مطالب.

با حدود 8 میلیون تبلیغ Facebook است که به خوبی عایق بندی شده از بیشترین شکایات مشتری. علاوه بر آن حراج مدل برای فروش تبلیغات به این معنی است که هر گونه تبلیغ که حرکت است که به راحتی با دیگری جایگزین شده.

“ما واقعا فکر می کنم که مهم است که تبلیغ ورزش خود را با نام تجاری فضائل از طریق تبلیغات و که در آن آنها را انتخاب کنید به صرف آن دلار” گوپتا گفت. اما وقتی که می آید به تحریم Facebook, او گفت:, “این سخت است برای من به تصور این خواهد شد که تاثیر بسیار.”

“پنج بزرگ” شرکت های فن آوری گسترش در میان بحران اقتصادی

در حالی که ضد افترا لیگ یکی از کمپین حامیان به نام تحریم “یک موفقیت فوق العاده ای تا کنون” داده ها نشان می دهد که تبلیغ کنندگان در آینده به جای آن ، گوپتا رسانه ها و تحلیل نشان می دهد که هزینه Facebook ads به طور پیوسته افزایش یافته است پس از یک نقطه کم در اواخر ماه مارس — است و در حال حاضر در همان سطح آن در سال گذشته بود.

برای بسیاری از مارک های دیگر, کلمات, Facebook است فقط بیش از حد خوب به بالا. “[M]ost تبلیغ نمی توانیم به مکث [Facebook و Instagram] مبارزات برای بیش از یک ماه با توجه به نحوه موثر FB است که در مقایسه با دیگر سیستم عامل” اوپنهایمر تحلیلگران نوشت: در یک پژوهش توجه داشته باشید.

بنابراین در حالی که برندها ممکن است بخواهید به تحریم Facebook برای دیگر نشان می دهد آنها در هماهنگی با مشتریان خود ارزش Needham مارتین معتقد است که آنها تنها به انجام این کار تا زمانی که COVID مستندات ادامه خواهد داد.

“در حال حاضر آن را هزینه نمی کند [تبلیغ] هر چیزی را به یک موضع سیاسی در اینجا اما دقیقه مصرف کنندگان ترک خانه های خود آنها در حال رفتن به نیاز Facebook,” او گفت: “بنابراین واقعیت های اقتصادی را تحت الشعاع خود اهداف سیاسی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de