Coronavirus کلاهبرداری آمریکایی ها هزینه $23 میلیون FTC می گوید

آمریکایی ها از دست داده اند و بیش از 23 میلیون دلار در کلاهبرداری با الهام از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به گزارش روز یکشنبه توسط کمیسیون تجارت فدرال.

FTC در جزئیات اطلاعات مصرف کننده-گزارش تقلب ضرر و زیان مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس از آغاز سال در سرتاسر سه شنبه. تقریبا 35,000 تقلب شکایات مربوط به COVID-19 واصل شده اند تا کنون با 42.9 درصد از کسانی که در نتیجه یک پولی از دست دادن FTC گزارش گفت:. کسانی که ضرر و زیان به حساب برای حداقل $23.3 میلیون یکشنبه آژانس گفت.

با وجود از دست دادن پولی در انعکاس داده دانشیار مدیر FTC در بخش مصرف کننده پاسخ و عملیات مونیکا Vaca گفت: انتخاب مقدار از تقلب شکایت FTC دریافت کرده است در این سال است و نه غیر منتظره ای بالا است.

“ما دیده نمی شود مقدار غیر طبیعی تقلب” واکا گفت. “تقلب شده است اما آن را نمی پرید کردن نمودار در ما است.”

Credit cards
این تصویر تصویر نشان می دهد بدهی و کارت های اعتباری مرتب روی میز در تاریخ 6 آوریل سال 2020 در آرلینگتون ویرجینیا. با توجه به یک گزارش جدید توسط FTC کارت های اعتباری استفاده می شد اغلب توسط مصرف کنندگان که در گزارش COVID-19 کلاهبرداری به آژانس.
اولیویه DOULIERY/خبرگزاری گتی ایماژ

هر چند خرید آنلاین کلاهبرداری شد مسئول بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان-گزارش ادعا می کند بالا رده در FTC در لیست سفر و تعطیلات با بیش از 5700 شکایت کنندگان و مصرف کنندگان گزارش بیش از $8.7 میلیون در ضرر و زیان است. ویروس مربوط به شکایات مربوط به سفر متفاوت از کسانی که به طور معمول دیده می شود توسط آژانس: به جای کلاهبرداری هدف قرار دادن مشتاق مسافران جعلی از طریق فروش و یا تبلیغات FTC گفت: مصرف کنندگان شکایت بیشتر از پول از دست رفته از طریق سفرهای لغو شده به دلیل محدودیت های اعمال شده در پاسخ به این بیماری همه گیر.

با توجه به آژانس داده مقدار پول مصرف کنندگان گفت: آنها از دست رفته به علت COVID-19 کلاهبرداری شروع به پریدن کرد در حدود 10 میلیون دلار بین مارس 15 و یکشنبه. با FTC سفر دسته حسابداری برای ضرر و زیان در ارتباط با بلیط هواپیما و هتل ها و دیگر اجزای برنامه ریزی تعطیلات Vaca گفت: نبود جای تعجب کنید که مقدار افزایش به عنوان به سرعت به عنوان آن است. “هر روز این می رود مردم با داشتن برنامه سفر است که آنها چندین ماه به عقب بودن لغو شد,” او گفت:.

در حالی که آمریکایی های قدیمی تر اغلب هدفمند توسط scammers—FTC هشدار داد پدربزرگ و مادربزرگ به طور خاص در برابر خانواده اضطراری پیام آمده است که از شماره نا آشنا و درخواست نقل و انتقال سیم—آژانس داده ها نشان داد جوان آمریکایی بین سنین 30 تا 39 گزارش بیشترین تعداد این کلاهبرداری ها به FTC در حالی که آمریکایی ها در سنین 50 تا 59 گزارش بالاترین از دست دادن مالی.

با توجه به آن گزارش مصرف کننده FTC گفت: کلاهبرداران هدفمند قربانیان در درجه اول از طریق تلفن و ایمیل—و متغیرهای جدید مانند اورژانس محرک پرداخت و ویروس تست سایت تنها به اوج سردرگمی در میان مصرف کنندگان است. “ما بسیاری از گزارش ها از مردم در رسانه های اجتماعی که می گویند آنها کلیک روی یک لینک در Facebook و یا در یکی از حساب های رسانه های اجتماعی” واکا گفت. لینک که برخی از Vaca گفت: ادعا می شود از طریق سازمان هایی مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و یا سازمان بهداشت جهانی پس از آن درخواست شده است که مصرف کنندگان به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود را. “این چیزی است که ما واقعا می خواهید مردم را به مراقب باشید از” او گفت:. “دادن دور اطلاعات شخصی که ممکن است آن را آسان تر برای یک سارق هویت به سازش وضعیت مالی خود را.”

در حالی که آمریکا به طور متوسط ممکن است آگاه باشید که آن را عاقلانه نیست به ارائه تایید نشده منابع با شماره امنیت اجتماعی و تاریخ تولد, Vaca گفت: این یک نقطه است که نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد. “ما می خواهیم مردم را به بسیار مراقب باشید با پول” واکا گفت. “اگر کسی می پرسد و یا خواسته است که به شما انتقال پول از طریق حواله بانکی و یا ارسال یک کارت هدیه, کسانی که بزرگ پرچم قرمز و شما باید به جلوگیری از هر یک از آن.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de