اپراتورهای جت خصوصی دیده می شود سنبله بزرگ در درخواست از مسافران که مایل به منشور خود هواپیما در طول شیوع کروناویروس.

با پوسته پوسته شدن پشت خطوط هوایی پرواز در داخل و خارج از چین برخی از مسافران در داخل یا خارج از کشور.

ثروتمند آنهایی که در حال تبدیل شدن به جت خصوصی اپراتور بخواهید آنها را به ترتیب پروازها با وجود هزینه های بزرگ.

اما شرکت داشتن به نوبه خود آنها را دور با توجه به ممنوعیت سفر و عدم در دسترس هواپیما و خدمه است.

استرالیا مبتنی بر دارین Voyles از برترین کسب و کار جت گفت: این شرکت تا به حال دیده می شود “قابل توجه سربازان ارتش” در درخواست اما اکثریت نمی تواند پر شود به عنوان آنها نمی توانند به خدمه یا هواپیما.

“بسیاری از به سادگی نمی خواهید به ارسال هواپیما و خدمه به سرزمین اصلی چین است. گذشته از خطر قرار گرفتن در معرض برای خدمه عملیاتی و نگرانی کسب و کار است که به هنگام بازگشت از سرزمین اصلی چین آنها را اساسا قادر به کار به مدت دو هفته به عنوان آنها را مجبور به رفتن به قرنطینه بلافاصله.”

سنگاپور مبتنی بر MyJet آسیا گفت: شاهد افزایش 80%-90% در ماه گذشته. “بسیاری از مردم رفت برای سال نو چینی و اکنون در حال تلاش برای بازگشت به چین گفت:” لوگان Ravishkansar مدیر اجرایی MyJet آسیا است. بسیاری از آنها خواسته می شود پرواز بازگشت به پکن و شانگهای و هنگ کنگ است.

“اما ما بسیار محدود که در آن ما می تواند به پرواز در حالی که شرکت های هواپیمایی نیست و ما اجازه چارتر هواپیما خود را با وجود پول,” او اضافه شده است.

دیگر مسافران به خارج از چین است. یک دولت مشتری از جنوب امریکا خواسته PrivateFly جهانی خدمات رزرو برای پروازهای چارتر “به مجموعه ای به راه اندازی چهار پرواز از ووهان برای صدها نفر از مسافران” به گفته مدیر اجرایی آن آدم Twidell.

بریتانیا بر اساس شرکت گفت: آن را تا به حال مقدار زیادی از سوالات دیگر از خصوصی افراد و گروه ها.

یک “بسیار سبک جت” می تواند بین دو و چهار مسافر و هزینه تا $2,400 (£1,850) در هر ساعت با توجه به اهمیت جت خصوصی. یک “سوپر کارهای” جت صندلی می تواند بین هشت تا 10 نفر و هزینه 6000 $در ساعت است.

جهانی جت خصوصی شرکت VistaJet گفت: آن را شاهد رشد دو رقمی در سوالات بیش از ماه گذشته حتی اگر آن را متوقف عملیات و از چین است.

“در حالی که بخش زیادی از این افزایش می تواند مربوط به سال نو چینی, سفر ما نیز نسبت به رشد مشتریان ترجیح می دهند یک پرواز خصوصی به جای تجاری گزینه در طول ظریف زمان تحت تاثیر شیوع کروناویروس گفت:” یان مور مدیر ارشد تجاری افسر VistaJet.

آقای Ravishkansar گفت: آن را بسیار ساده تر به منشور هواپیما در طول شیوع سارس در سال 2003: “ما همچنین شاهد تقاضای زیادی در آن زمان, اما آن را بسیار آسان تر به پرواز در داخل و خارج از کشور. این زمان در اطراف, دولت را در کنترل بیشتر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de