کروز خواهد بود بازگشت به حالت عادی در یک سال, می گوید: توی

تلگراف | No comments

تقاضا برای کشتی خواهد گزاف گویی برگشت به قبل از coronavirus سطوح در عنوان کمی تا یک سال و به گفته رئیس از توی کشتی.

Wybcke مایر گفت: این تلگراف که با وجود اینکه مجبور به لغو ده ها تن از کشتی او مثبت بود که کسب و کار خواهد دوباره بجای اول برگشتن به سرعت.

“ما متقاعد شده است که در بلند مدت تقاضا برای حق بیمه و کشتی های لوکس را تغییر نمی,” او گفت:. “ما را ببینید تقاضا برای کشتی بازگشت به قبل از بحران سطح ظرف 12 تا 18 ماه.”

توی این بزرگترین عامل سفر به شدت سرمایه گذاری در کشتی در سال های اخیر در حال اجرا خدمات در یک سرمایه گذاری مشترک با میامی-بر اساس رویال کارائیب.

خانم مایر گفت که تقریبا نیمی از کسانی که مهمانان که سفر لغو شده اند, در حال حاضر rebooked.

او سخنان اکو کسانی که از Euan ساترلند رئیس لندن-لیست شرکت Saga. بیمه و شرکت سفر می بالد “خیلی صبور و مصمم گروه از مشتریان”, او گفت: در اوایل این ماه. “وجود دارد یک اشتها بزرگ از مشتریان ما را به عقب بر گردیم در خارج وجود دارد.”

خوش بینی در کروز بخش در تضاد با خلق و خوی در میان شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها.

بریتیش ایرویز گفت: در این هفته که آن را در سال برای سفر هوایی, صنعت برای بهبود یافتن از زمان بحران جهانی است. پرداختن کارکنان به عنوان BA اعلام کرد تا 12,000 کاهش کار, رئیس, Alex کروز هشدار داد که “شرکت های هواپیمایی را از کسب و کار”.

هفته گذشته فرودگاه گاتویک گفت: آن را می تواند به چهار سال قبل تعداد مسافر بازگشت و تا سال 2019 سطوح.

تفریحی ضربه سرفصل به عنوان Covid-19 همه گیر قفل شده آسیا در اوایل این سال است.

Airlifts راه اندازی شد برای نجات گردشگران داخلی به دام افتاده در coronavirus زده عروق.

توی گفت: آن را به حال به حال یک مورد از coronavirus در آن آستر و قادر به بازگرداندن تمام 18,000 مهمانان عمدتا آلمانی توسط Mar 23.

بزرگتر اپراتورها مانند FTSE 100 شرکت کارناوال و نروژی کروز خط مجبور شده اند به درد کسب و کار تجدید ساختارها. کارناوال به شنود گذاشته بدهی بازارهای $4bn برای تقویت ترازنامه خود را.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>