مرگ بزرگ, انگلیسی, تفریح و سرگرمی: Virtual صف به معرفی در Sainsbury

بزرگ, انگلیسی, تفریح و سرگرمی از صف صبر و حوصله است برای تبدیل شدن به آخرین قربانی این بیماری همه گیر کوروناویروس به عنوان سوپر مارکت ها در حال راه اندازی برنامه های کاربردی اجازه می دهد مردم را به “تقریبا” در خط صبر کنید در حالی که نشسته در راحتی از اتومبیل های خود را.

Sainsbury اعلام کرده است آن را شروع trialling جدید مجازی صف بندی’ برنامه از روز شنبه که به شما اجازه مردم کتاب آنلاین محل اجتماعی-فاصله خطوط در خارج از آن سوپر مارکت ها.

مشتریان قادر خواهد بود برای صبر در اتومبیل خود را و یا در نزدیکی یک قهوه خانه تا زمانی که یک هشدار دریافت گفتن آنها را آنها را به جلوی صف.

تلگراف آموخته است که John Lewis نیز برای راه اندازی یک طرح مشابه در سه تا از آن فروشگاه و در شش Waitrose سوپر مارکت ها در ماه اوت است.

این محاکمه باید باعث نگرانی از موسسات خیریه که آنها می تواند حذف افراد مسن که گوشی های هوشمند است.

Sainsbury گفت: برای افرادی که قادر نیستند و یا نمی خواهید به دانلود خود صف بندی برنامه آنها راه اندازی یک سرویس جداگانه که در آن مشتریان می تواند اضافه شود به مجازی صف توسط کارکنان و سپس دریافت یک پیام متنی هنگامی که آنها نزدیک به جبهه.

نایجل بلانت مدیر تجارت الکترونیک در Sainsbury گفت: “ما همیشه در مواظب برای چگونه ما می توانیم مشتریان ما زندگی راحت تر با استفاده از فن آوری است. ما trialling مجازی صف بندی سیستم را قادر می سازد که خریداران برای نگه داشتن جای خود را در صف با استفاده از گوشی های هوشمند خود را و ما را از نزدیک گوش دادن به بازخورد از مشتریان و همکاران.”

Sainsbury در سیستم اجرا می شود که از طریق نرم افزار ufirst خواهد سرنشین برای اولین بار در فروشگاه خود را در آکس Pimlico گنبد میدان در واتفورد, Leicester شمال و Newham سلطنتی اسکله.

Sainsbury گفت: آزمایشی اجرا خواهد شد تا اواسط ماه اوت و در صورت دسترسی به سیستم جدید است که در واقع راحت تر برای خریداران و آنها را موجب صرفه جویی در زمان ایستادن در صف.

در ضمن سن انگلستان خواست که جداگانه دستی کنترل از راه دور سیستم های صف بندی, چنین به عنوان یکی که در آن مردم هشدار داده توسط یک تماس تلفنی باید در نظر گرفته شود توسط فروشگاه های زنجیره ای شامل بسیاری از افراد مسن که گوشی های هوشمند است.

کارولین ابراهیم مدیر موسسه خیریه در بریتانیا گفت: “این خوب است که سوپر مارکت ها در تلاش هستند تا همه چیز را آسان تر برای مشتریان خود را با اجرای طرح های جدید برای کاهش صف.

“با این حال به هیچ وجه تمام افراد مسن تر در حال حاضر و یا گوشی های هوشمند به ویژه از سن 75 به بالا, پس از آن واقعا مهم است که جایگزین ترتیبات در محل قرار داده به طوری که آنها مجبور به ایستادن برای مدت زمان طولانی. در واقع مشتریان مسن تر بیشتر احتمال دارد نسبت به بسیاری از نیاز به پشتیبانی با این.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net