Dreyer را به رها کردن “موهن” اسکیمو پای نام پس از 99 سال

این نام تجاری در پشت محبوب اسکیمو پای بستنی جمعه اعلام کرد که این محصول را با نام تجاری و بازاریابی پس از نزدیک به 100 سال است. آن را فقط در یک کشت از شرکت ها به اعلام آنها در حال تغییر و یا بررسی با نام تجاری تصاویر آنها به عنوان تلاش برای دست و پنجه نرم کردن با نژادپرستانه تاریخ میان جهانی تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی است.

Dreyer بزرگ بستنی که صاحب اسکیمو پای گفت: آن اذعان نام “موهن.”

“ما شده اند بررسی ما اسکیمو پای کسب و کار برای برخی از زمان خواهد شد و تغییر نام تجاری و بازاریابی” Elizabell مارکز, سر, بازاریابی Dreyer بزرگ بستنی گفت: CBS News. “ما متعهد به اینکه بخشی از راه حل در برابری نژادی و تشخیص این اصطلاح موهن.”

مارکز گفت: نام تجاری جدید تعریف بخشی از یک شرکت بررسی برای اطمینان از محصولات منعکس کننده ارزش های آن.

d8553-12-crop.jpg
یک تاریخ جعبه که در اصل برگزار شد اسکیمو فاج کیک. بایگانی مرکز, موزه ملی تاریخ آمریکا موسسه اسمیتسونین

شکلات تحت پوشش بستنی وانیلی بار نام خود را از مردم بومی قطب شمال مناطق از جمله شمال کانادا و آلاسکا گرینلند و سیبری است. بستنی بسته بندی ویژگی های یک پسر جوان لباس برای آب و هوا برفی.

بسیاری از مردم بومی در نظر اسکیمو یک موضوع موهن به دلیل غیر بومی استعمارگران از آن استفاده می شود به معنی “خوار از گوشت خام” connoting بربریت.

Dreyer بزرگ آمریکا شرکت تابعه از Froneri دنبال در قدم به قدم از چندین مارک های اصلی اعلام محصول تغییرات و یا بررسی این هفته است. پس از اعلام از Quaker Oats که آن را به نام تجاری جدید تعریف , عمه ، خاله Jemima بهاین شرکت ها که عمو بن را خانم Butterworth و کرم گندم اعلام کرد بررسی محصولات خود را’ نام تجاری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de