امیلیانو سالا سقوط خلبان Ibbotson ‘نه مجوز برای پرواز’

بی بی سی جهان | No comments


پخش رسانه ای است که بر روی دستگاه شما پشتیبانی نشده

خلبان این هواپیما که سقوط کرد, قتل فوتبالیست امیلیانو سالا نبود مجوز برای پرواز این هواپیما به ایران پیدا کرده است.

سالا 28 و خلبان دیوید Ibbotson کشته در سقوط در کانال انگلیسی دو روز بعد از آرژانتین امضا برای کاردیف سیتی در ژانویه 2019.

درجه حوادث و تحقیقات شعبه منتشر شده یافته های آن در روز جمعه است.

آن گفت: سالا شده اند که “عمیقا ناخودآگاه” از مسمومیت با مونوکسید کربن ،

رئیس بازرس درجه حوادث Crispin Orr گفت: آن را به حال شده است یک “طولانی و پیچیده” را بررسی و در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) کاوش شد که آیا تا به حال شده است نقض هوا جهت سفارش.

سالا خانواده گفت: آنها “سپاسگزار” در این گزارش منتشر شده است اما گفت که آن را به سمت چپ “بسیاری از سوالات” پاسخ داده شود در آینده استنطاق.

“این بسیار مهم است که اطلاعات برگزار شد و پلیس که رفت به تدوین این گزارش در حال حاضر در دسترس ساخته شده به پزشکی قانونی و به نوبه خود به خانواده آنها اضافه شده, در بیانیه ای.

آنها گفتند که “باقی می ماند پریشان خود را از دست دادن” اما مشخص شد به “پیدا کردن حقیقت کامل از چگونه و چرا او درگذشت”.

Cardiff City FC گفت: باشگاه بود “تشویق به خواندن که کا مصمم به مقابله با فعالیت های غیر قانونی و به دنبال آن درگیر است.

ساله بود که رفت و آمد از نانت در فرانسه به کاردیف در 21 ژانویه 2019 زمانی که تک موتور پیپر مالیبو N264DB هواپیما که در آن او رفت و آمد تماس از دست رفته و با کنترل ترافیک هوایی در شمال Guernsey.

آقای Ibbotson از دست کنترل هواپیما در حالی که نزولی برای جلوگیری از ابر بود و او نیز احتمالا تحت تاثیر مونوکسید کربن هوا حوادث و تحقیقات شعبه (AAIB) به این نتیجه رسیدند.

هواپیما شروع به شکستن در هوا به عنوان خلبان تلاش به دست آوردن مجدد کنترل محققان در بر داشت.

تلاش های خود را به جلو و از آن نهایی شیرجه باعث tail fin و سپس لبه بیرونی هر دو بال به برشی قبل از آن ضربه زدن به دریا در نزدیکی Guernsey در حدود 270mph (434kph).

این AAIB گزارش یافت Mr Ibbotson, 59, از Crowle در North Lincolnshire بود واجد شرایط برای پرواز در شب و بود و بی تجربه در استفاده از هواپیما ابزار به جای پرواز دید.

رتبه خود را برای این نوع هواپیما تمام شده بود در نوامبر 2018, بی اعتباری گواهینامه خود را برای پرواز هواپیما.

“شواهد قابل توجهی وجود دارد” پیدا شد که آقای Ibbotson تا به حال شده است در انتظار پرداخت می شود برای پرواز رغم اینکه مجوز برای حمل مسافر.

این تحقیقات به این نتیجه رسیدند که “نه هواپیما و نه خلبان تا به حال مورد نیاز گواهینامه و یا مجوز به کار تجاری”.

هواپیما خلبان اتوماتیک تشخیص داده شده بود به عنوان داشتن متناوب گسل و باید با برچسب “باطل”.

“من می ترسم’

ساله بود که به عنوان اولین جلسه تمرینی خود را با شهر کاردیف پس از امضای قرارداد برای آنها در £15m معامله است.

یک پیام صوتی به دوستان نزدیک در آرژانتین که در آن او می گوید: “من در یک هواپیما که به نظر می رسد در حال سقوط از هم جدا” و پایان “من می ترسم” فرستاده شد در حالی که هواپیما بود taxiing بر روی باند فرودگاه.

این هواپیما در زمان خاموش از Nantes Atlantique فرودگاه در 19:15 به وقت تهران در 21 ژانویه.

از آن ناپدید شد از رادار 22 مایل دریایی شمال Guernsey حدود یک ساعت بعد.

سالا بدن داشت در هواپیما خرابه در بستر دریا در اوایل فوریه. یک معاينات در بر داشت او از سر و تنه صدمات.

آقای Ibbotson بدن هرگز یافت شده است.

دیو ادواردز اجرایی این منشور هوا ارتباط گفت: از يافته های پژوهش: “این پرواز بود که به وضوح غیر قانونی منشور چیزی که ما گفته ایم برای یک مدت زمان طولانی نیاز به جلوگیری از.

“من فکر می کنم چه غم انگیز است که وجود دارد احتمالا در حدود هفت فرصت های سراسر دنباله ای که در آن این پرواز می تواند متوقف شود و در یک محیط تجاری آن را متوقف کرده اند اما در این مورد آن فقط در انجام از طریق آن سطح تا نهایی کنند.

“همه چیز که می تواند به اشتباه متاسفانه انجام داد اشتباه است.”

رادار و شبیه ساز شواهد, عکس و فیلم از خرابه فعال محققان به قطعه با هم مسیر خود در چهار و نیم دقیقه بین خلبان نهایی تماس با کنترل ترافیک هوایی و لحظه ای که آن سقوط کرد.

آنها بر این باورند مونوکسید کربن (CO) نشت به داخل کابین از طریق هواپیما سیستم گرمایش از اگزوز.

سم شناسی آزمون در سالا خون یافت می شود کافی سطوح به علت تشنج و حمله قلبی یا بیهوشی.

“آسیب شناس در نظر گرفته او را تقریبا به طور قطع شده است عمیقا ناخودآگاه در اثر” در این گزارش آمده.

اما از آن است که فکر Mr Ibbotson هنوز هم آگاهانه و پرواز هواپیما در لحظات پایانی پرواز.

این AAIB گزارش شامل تعدادی از توصیه های حمل و نقل هوایی نهادهای نظارتی از جمله یک تماس برای شنیدن CO آشکارسازهای برای نصب در تمام سطوح.

قبل از استنطاق نقد و بررسی برنامه ریزی شده است برگزار می شود در بورنموث پزشکی قانونی دادگاه در روز دوشنبه ،

تجزیه و تحلیل Kayley توماس, BBC Wales News

پس از وحی در تابستان گذشته در مورد کشنده سطح شرکت در امیلیانو سالا خون یکی از طولانی سوال در مورد این تصادف شده است آنچه در مورد خلبان ؟

مطمئنا دیوید Ibbotson شده اند که در معرض سطوح مشابه شرکت ساخت آن غیر ممکن است برای او به پرواز هواپیما ؟ هیچ می گوید: AAIB.

در حالی که خلبان بدن هرگز یافت شده است محققان می گویند قبلی سقوط هواپیما نشان می دهد که گاز سمی بیماری در افراد متفاوت است و اضافه کرد که شواهد نشان می دهد آقای Ibbotson باید تحت تاثیر قرار شده است در پایان پایین تر از طیف.

این AAIB می خواهد تمام تک-پیستون موتور هواپیما نصب می شود با شرکت آشکارسازهای اما تنظیم شده اند ساکت در گفت هواپیما طراحی و بازرسی های منظم برای کاهش مسموميت با CO.

این N264DB حال بازرسی بصری از خود اگزوز 11 ساعت پرواز قبل از سقوط بر اساس آن استفاده از بخش خصوصی است.

آن را به حال شده مجاز به پرداخت مسافران, به عنوان آن را در این پرواز آن را که مورد نیاز یک دقیق تر تست فشار از خود اگزوز برای بررسی ترک و یا نشت.

که هنوز هم ممکن است نشان از یک مشکل بالقوه اما ارزان CO detector را هشدار خلبان به حضور مرگبار گاز در کابین خود را در وهله اول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>