غذا خوردن به سبک مدیترانه ای رژیم غذایی می تواند کمک به افراد مسن سالم ماندن به عنوان سن آنها با توجه به دانشمندان بر این باور است که می تواند افزایش مفید روده موثر است.

این بررسی شامل 612 افراد بین 65 تا 79 سال از پنج کشور اروپایی—انگلیس و فرانسه و هلند و ایتالیا و لهستان—که هر دو بودند یا نبودند و ضعیف و ناتوان بودند و یا در آستانه این بیماری است.

محققان از آنها خواست به پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای برای یک سال. این رژیم است تا از سطح بالایی از سبزیجات و حبوبات و میوه و آجیل و روغن زیتون و ماهی و مقدار کمی از گوشت قرمز و محصولات لبنی و چربی های اشباع شده با توجه به نویسندگان این مقاله منتشر شده در مجله Gut.

تعویض به رژیم غذایی معمولا افراد به معنی بیشتر خوردن الیاف و ویتامین هادر میوه ها و سبزیجات; کربوهیدرات ها از wholegrains وگیاه پروتئین از حبوبات و چربی های اشباع نشده از ماهی که در حد اعتدال در حال فکر برای بهبود سطح کلسترول خون با توجه به AMA. در آنها کمتر به احتمال زیاد به خوردن چربی و قند و نمک و الکل می نوشند.

این تیم متوجه شد که چسبیده به رژیم غذایی به نظر می رسید به کاهش تنوع باکتری های روده میکروبیوم—اصطلاح مورد استفاده برای توصیف جمعیت از اشکالات در سیستم گوارشی و به نظر می رسد برای کمک به رشد باکتری ها قبلا در ارتباط با کاهش خطر تبدیل شدن به ضعیف.

دولت است که توسط عوامل از جمله کاهش توده عضلانی و مهارت های تفکر و همچنین توسعه بیماری های مزمن مانند دیابت و ساخت پلاک در شریان ها و التهاب است.

“یافته های ما پشتیبانی امکان ارتقای همیشگی رژیم غذایی به زیر و بم microbiota روده است که به نوبه خود پتانسیل برای ترویج پیری سالم” نویسندگان نوشت: با اشاره به این باکتری است که در زندگی ما جرات.

این مطالعه می افزاید: به بدن در حال رشد از شواهد نشان می دهد که رژیم غذایی تاثیر می گذارد میکروبیوم روده و بهبود سلامت کلی.

مطالعه همکاری نویسنده پروفسور پل o’toole, رئیس دانشکده میکروبیولوژی در دانشگاه کالج کورک, ایرلند گفت: نیوزویک: “آنچه که ما نمی دانند که مصرف این رژیم غذایی تغییرات داخلی ما اکوسیستم میکروبی—میکروبیوم روده—و آن است که احتمالا این است که باعث می شود رژیم غذایی کار می کنند. آن است که نه تنها مواد غذایی که سالم هستند اما چگونه آن را تبدیل به متابولیت های مفید توسط باکتری جامعه آن باعث تحریک روده.”

او توضیح داد: “ما سعی کرده بود قبلا به بهبود میکروبیوم و سلامت افراد در یک گروه در ایرلند با مکمل رژیم غذایی خود را با 20 گرم فیبر در هر روز, اما این اثر در حد متوسط بود. بنابراین ما نیاز به سعی کنید چیزی بیشتر شدید.”

اوتول گفت: او شگفت زده شد که رژیم غذایی مدیترانه ای را تحت تاثیر قرار شرکت کنندگان در همه کشورها و در همان باکتری پاسخ—حتی اگر آرایش از شرکت کنندگان روده باکتری های مختلف در شروع پروژه.

با این حال او اذعان کرد که این اثر در میکروبیوم کوچک بودند “اما احتمالا در طول زمان تجمع.” اوتول همچنین مشخص شده است که تیم یافت کاهش نرخ سستی در طول سال محاکمه شد و نه برگشت. آن است که بعید خواهد بود که ممکن است “هر چند ما سعی نمی کند که در این مطالعه” اوتول گفت.

اوتول گفت: همه باید سعی کنید به دنبال یک رژیم غذایی مدیترانه ای به عنوان نزدیک که ممکن است.

“این می تواند چالش برانگیز مبتنی بر فصلی از مواد غذایی در دسترس و مقرون به خصوص در غرب و شمال اروپا است. اما انتخاب حداقل پردازش مواد غذایی است که معمولا امکان پذیر تا حد زیادی اگر شما فکر می کنم در مورد آن,” او گفت: اصرار مردم برای برنامه ریزی وعده های غذایی خود را به این آسان تر است.

food, diet, Mediterranean diet, healthy, vegetables, stock,getty
یک انبار تصویر نشان می دهد که به سبک مدیترانه ای ظرف.
گتی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im