بازیگر و نمایشنامه نویس-کشیدن-عملکرد فوق العاده چارلز Busch جمع آوری شده یک فرقه زیر در نیویورک تئاتر جامعه همیشه از او را از طریق شکست خود را با بازی خون آشام لزبین سدوم در برزخ سالن در سال 1984 یک طنز نبرد به مرگ (یا undeath و آن را به عنوان بودند) با عنوانی ارواح مقدس بانوان. که زیر دنبال کرده است و او را از برزخ سالن به مقصد provincetown تاتر و دیگر گرینویچ سالن ایجاد کرد. برخی حتی جرأت شمالی از 14th Street زمانی که او تا به حال خود را در برادوی, ضربه, داستان پزشک متخصص آلرژی و همسرو آنها در حال حاضر دوباره زمانی که او نشان می دهد اجرا در 59هفتم خیابان و یا دیگر غرب سمت سالن.

در حالی که همه این Busch باقی مانده است درست به شرق روستای هنری ریشه و او رونق با هدایت شور و شوق خود را برای فیلم های قدیمی هالیوود و بزرگ تر از زندگی بازیگران گرفته شده در آنها را به قاه خنده دار پخش می کند که باید یک حرکت throughline. Busch قدیمی از مد افتاده hyphenate: او نه تنها نوشتن نمایشنامه او طول می کشد سرب نقش زن. در مرحله او اغلب به نظر می رسد مانند طولانی از دست رفته فرزند حوا آردن و Joan Rivers—و مارلین دیتریش و مع غرب…و احتمالا هفت دیگران است. او mutt و یک آفتاب پرست با عشق از پایین ابرو طنز و حاد زیبایی هوش برای کلاس اول سرگرمی.

مانند مربی خود و بت چارلز Ludlam که زد در اواخر بزرگ مسخره تئاتر شرکت از سال 1967 تا مرگ نابهنگام در سال 1987 Busch خودش غرق در اردوگاه طنز سپس ایجاد خود را پخش می کند. در حالی که Ludlam را نقش بیشتر در هرج و مرج, Busch معمولا دلسوز, حتی دلتنگ به نظر می رسد در این فیلم و خود را با اراده قهرمانان است. آنها در یکی تقلید و homages.

The Cast of 'Lily Dare'
از سمت چپ بازیگران “اعتراف از لیلی جرات” کندال جرقه چارلز Busch, کریستوفر Borg, نانسی اندرسون و هوارد McGillin.
کارول Rosegg

Busch نیست شروع به یک نمایشنامه نویس بود اما او همیشه در نوشتن. “حتی زمانی که من ناچیز و حضور نامرئی در مدرسه” او می گوید نیوزویک “من آشيانه تمام طول نمایشنامه در سن 11. به اندازه کافی عجیب من هرگز فکر نمی کردم من که قرار بود به یک حرفه ای نوشتن. وسواس من بود که روی صحنه.”

اما بازیگران دیگری مهم است. “زمانی که من در دانشگاه نورث وسترن و دیدم که من نمی شد که بازیگران—که من فقط بیش از حد و بیش از حد عجیب و غریب—من متوجه شدم که من را به نوشتن نقش برای خودم. اگر من قرار بود به هر نوع از حرفه ای من بود که رفتن به آن را به اتفاق می افتد خودم. و بنابراین من شروع به انجام است که سال آخر من در کالج و آن احساس می شود. بنابراین من فقط متعهد به آن دوره و من هرگز انحراف از آن است.”

بوش می گوید او با الهام از Ludlam. قبل از چت روم Ludlam است پخش شد و صحبت از تئاتر محافل. او مطرح ابرو از مردم که ابرو معمولا شرکت برگزار شد. “من از شهر نیویورک و دیدم چارلز Ludlam. و او چنین تصور من است. ما به نظر می رسید برای به اشتراک گذاشتن همان چارچوب مرجع و او را به مانند یک مثال فوق العاده از کسی فرمان خود را ، و من تو را دیدم خود را از طریق مثال که یک نفر می تواند یک حرفه ای ایجاد نقش برای خودتان. و تمام حس از برگزاری نمایشگاه است که من هرگز قبل از دیده می شود.

“هنوز بسیاری از مردم تا به حال دیده می شود مردان بازی شخصیت زن قبل و پس از من می دانستم که من تا به حال این زن و هم مرد طبیعت و آنچه من بهترین بازی یک شخصیت Ludlam قطعا الهام بخش من برای رفتن به جلو.

“من بخشی از آن سنت است.”

تازه با یک نقش

اما گاهی اوقات او طول می کشد در نقش نوشته شده توسط افراد دیگر. “پس از یک دهه یا بیشتر ارائه می دهد کسی به من چیزی.” یکی از آن چیزی بود که نقش عنوان در تابستان انبار تولید Auntie Mame توسط جروم لارنس و رابرت E. Lee. این تور بازی در Ogunquit مین و Sag Harbor در نیویورک. زندگی یک ضیافت برای تمام طرفداران خود را. اما آن را تا موضوع مردان, بازی نقش ها بودند که پس از بازی با بزرگتر-از-زندگی بازیگر این روزالیند Russells, Bette Davises, Deitrichs ،

“ما در یک زمان با کیفیت بالا فیلم و hyperrealism در تئاتر” او اشاره می کند با یک اثر خفیفی از رنگ از ناامیدی در صدای او. “و زنان در زندگی روزمره به طور کلی نیست که زرق و برق دیگر آن تشویق نیست. از آن دلسرد شده است.”

این یک مسئله پیچیده برای Busch. “این سخت است امروزه. همیشه وجود دارد بحث و گفتگو در اتاق های گفتگو در مورد کسی که باید بازی Mame. که به نظر می رسد به یک نگرانی بزرگ برای بسیاری از مردم است. بیش از 30 سال گذشته زنان شده اند را تشویق به زرق و برق دار و قطعا سنت ظریف madcap تا به نوعی از بین رفته است.”

در حال حاضر Busch مطالب خود را به ستاره در خود بازی می کند و در لحظه ای که به اعتراف لیلی جرات.

این بازی از اصرار به سن در یک نقش است. “وجود دارد یک عنصر. با لیلی جرات, من می خواستم به بازی در بخش بازی که در آن سن من و یک زن در مراحل مختلف در زندگی خود را و رفتن را از صبا به…پیر…harridan. [لیلی جرات] آغاز شده و با من مایل به بازی باربارا Stanwyck در مادر دوست درام.”

در نظر گرفتن سهام

هنگامی که او تا به حال که در محل Busch آنچه او همیشه انجام می شود: “من صادقانه نوشتن یک لیست از بازیگران که شرکت من لذت بردن از بودن با من و سعی کنید به آنها را جا به سناریو. من همیشه می خواهم که. من همیشه به حال من سهام شرکت. کسی از من پرسید اگر من همیشه می خواهم به تمرین نه میل یکی از بازیگران. و من فکر می کنم در مورد آن و من گفت: “چون من نوشت: این بازی برای مردم من می خواستم به صرف زمان با.'”

این است که در واقع یک عمل نسبتا شایع در تئاتر است. این یکی که Busch سهام با Ludlam, که او نیز تا به حال یک شرکت از بازیگران که او می دانست که درک آنچه که او قرار بود. حتی Ludlam روستای گرینویچ زن همسایه, دایره مجموعه تئاتر بود همان چیزی که به موفقیت های زیادی. آن را در واقع می رود حداقل به شکسپیر و Elizabethans. و با توجه به این سوابق آن احتمالا بازده بهترین نتایج را بیش از حد.

“نکته مهم” Busch, یادداشت ها “است که شما باید بدانید که افراد با استعداد. است که به اشتباه برخی از مردم را. شما باید به خودتان را احاطه کرده با برخی از مردمی با استعداد. و من انجام دهد.”

A Scene from the play "Lily Dare"
از سمت چپ Jennifer Van Dyck, کریستوفر بورگ و چارلز بوش در “لیلی جرات.”
کارول Rosegg

فوق العاده خنده دار و با استعداد جولی Halston, اخیرا دیده می شود در برادوی در توتسیبود یک عضو اولیه شرکت خود را. در زنبق دره, Busch, دهنی, Jennifer Van Dyck.

“این یک شادی برای کار با مردم مانند Jennifer Van Dyck. من انجام داده ام—خدا هم می کند تا با سرعت: من شناخته ام او 11 سال و ما انجام داده ایم 11 تولیدات من فکر می کنم در 5 بازی می کند.”

همه Busch را پخش محکم اسکریپت: “هیچ تریک عزیزم. وجود دارد هرگز. من از نوشتن هر کلمه از اولین روز تمرین. ما را کمی تعدیل و کاهش” و به عنوان اغلب اتفاق می افتد, بازیگران, تاثیر نمایشنامه نویس.

“در لیلی جراتمن نوشت: این بخشی نانسی اندرسون. به تدریج متوجه شدم لحظاتی وجود دارد ساخته شده است که شخصیت به نظر می رسد بیش از حد روشن نیست. و بیشتر من رو به می دانم که نانسی و کار با او را دیدم او بسیار هوشمند است.”

این زمانی است که چیزهای کمی تغییر برای نانسی ،

“من واقعا نمی مانند عناصر در شخصیت از او ساخته شده به نظر می رسد احمقانه است. و بنابراین شروع کردم به ویرایش آنها. در آن ’30s فیلم Joan Blondell—به کنایه sidekick—این است که یک فرد عاقل. آنها نه احمقانه زنان است. آنها خیابان حکیم و آنها را بزرگ حس مشترک. من متناسب با نقش نانسی. و در انجام این کار, من هم آن را بیشتر راستگو به فیلم ژانر.”

در حالی که Busch همیشه می توانید معدن یک صحنه برای خنده, بسیاری از آنها را — و می خندد در خود را نشان می دهد بزرگ هستند—آن را به همان اندازه مهم است که در برخی از سطح یک نمایش را لمس مخاطب است. هیچ چیز saccharine البته و قطعا هیچ چیز portentous یا مودب.

“من کنجکاو برای دیدن اگر در این بدبینانه عصر مدرن ممکن بود به یک مقدار زیادی از سرگرم کننده با پیش کد tearjerker فیلم,” او می گوید. “می تواند مخاطب امروز منتقل شود ، و این چیزی که من بسیار افتخار می کنیم. به نظر می رسد مانند مردم واقعا عجیب نقل مکان کرد و در پایان بازی.

“وجود دارد برخی از شرایط اولیه است که اگر شما آن را بازی صادقانه به مردم منتقل شده است.

“ما همه مادران. ما تمام شده است کودکان و روابط پیچیده. بنابراین حتی در نوع طنز شما می توانید لحظات احساسات واقعی.”

Nancy Anderson and Charles Busch 'Lily Dare'
نانسی اندرسون و چارلز بوش به اشتراک گذاری یک مادر و دختر حاضر در “لیلی جرات.”
کارول Rosegg

این چیزی است که جدا Busch و همچنین دیگران مسخره سنت مانند Ludlam و کنت برنارد. “کسی دیگری می توانست این همان موضوع و انجام آن به شدت در یک اردوگاه سطح—با تمام لحظات دراماتیک تاکید و جعل و مردم می توانند لذت بردن از که کاملا من حدس می زنم. اما این چیزی است که من انجام دهد. من همیشه لذت بردم از نوع لذت بردم roller-coaster از تن.

“فقط به دلیل چیزی است که یک ادای احترام به یک فیلم ژانر معنا نیست که نمی توان آن را واقعا در حال حرکت و واقعا لمس کردن.”

او با اشاره به کمدی کلاسیک Some Like It Hotکه “مانند یک کمدی درخشان اما مرلین مونرو مجریان آن با این آسیب پذیر soulfulness که برس هر چند جنگل است و بسیار در حال حرکت است.”

بررسی وضعیت

نتایج واقعا نمی تواند با استدلال. حتی اگر Busch همیشه می تواند در شمارش خود را برای برآوردن پایه او فکر می کند مورد بررسی که برای لیلی جرات مثبت بوده است در سراسر هیئت مدیره.

“آن بوده است که پنج سال پس از من تا به حال یک بازی بررسی شده است. بنابراین من بسیار آسوده. من نمی دانم که آیا من تفنگ خجالتی یا آنچه, اما من می خواهم به انجام یک سری از نمایشنامه را در شرق ایجاد کرد که من عمدا هرگز اجازه داوران در. همه ما تا به حال یک زمان خوب است. در این مورد من تا به حال به آنها اجازه [منتقدان] در آن بسیار nerve-wracking اما به نظر می رسد که ظهور صدمه ندیده است.”

اما بررسی که رها کردن کلماتی مانند “خوشمزه” و “مقاومت” هنوز هم خود را ارسال نمایشنامه نویس قلب aflutter.

یک ترس بزرگ است که منتقدان گرفتن با هم و انجام فکر می کنم قطعه. “شما همیشه در مشکل زمانی که آنها فکر می کنم قطعه” او می گوید: خنده. “فکر می کنم قطعه همیشه به پایان می رسد تا در مورد چگونه من مرتب کردن بر اساس redolent از زمان از دست رفته.”

بدون خطر است که در اینجا. در حال حاضر هر کسی با یک طعم و مزه برای pre-کد tearjerkers و برخی از متجدد و قدیمی از مد افتاده در شرق روستای اردوگاه و یا فقط برخی از کلاسیک مسخره تئاتر باید سعی کنید برای گرفتن اعتراف از لیلی جرات در گیلاس لین تئاتر در حالی که شما می توانید. این هیچ اسپویلر می گویند که لیلی در ترشی, ترشی که تنها یک رغبت فروشنده با یک سگ داغ امتیازی می تواند عشق اما شما آن را بخورم ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im