خدا می خواهد ما را به حفاظت از زندگی—و نه آداب و رسوم ما | نظر

در چند هفته گذشته من فارسی “لب بالا سفت” آزمایش شده است به محدودیت های آن است. انگلیسی سنت stoically مقهور ساختن احساسات ایستاده قوی و اتخاذ “دونکرک روح” بازگشت نسل. اما من در نهایت فروپاشید پس از انجام یک آنلاین یادبود دو اعضای برجسته ما صمیمی و دوستانه جامعه بود که متاسفانه شکست وحشتناک اثرات Covid-19. خود زنان بیوه بودند که هر دو خود را منزوی به نام به یکی دیگر طول نهفته پلت فرم برای کنسول یکدیگر است.

بدتر هنوز, من تا به حال به من بگویید بچه های خود چه اتفاقی افتاده است. چگونه می توانم به شما شکستن اخبار به یک کودک است که آنها هرگز دوباره دیدن برخی از چهره های آشنا آنها آمده اند به دانستن و عشق ؟

در اواسط ماه مارس دولت بریتانیا به تصویب رسید مجموعه ای از قوانین سخت گیرانه به سرعت گسترش رمان coronavirus محافظت از آسیب پذیر ترین و کاهش فشار بر روی ما ارزشمند خدمات بهداشت ملی. شامل در این قانون بسته شدن تمام نهادهای مذهبی و قطع آیین شیوه های آموزشی رویدادها و گردهمایی های اجتماعی. تنها استثنا باقی می ماند که در محل انجام مراسم تنها با اعضای خانواده مجاز به شرکت در. بدن چتر من, جامعه, ایالات کنیسه بلافاصله با همکاران تقلا برای ارسال پیام راحتی به جوامع خود در بی سابقه بسته شدن از مکان های مقدس ما عبادت است.

در حالی که آن را از لحاظ فنی مجاز به دعا به تنهایی یک شعار اساسی ارتدوکس یهودی عمل است به تلاش برای دعا با رسیدن به حد نصاب از مردان ده که حداقل را تشکیل می دهند به صورت یک جامعه به عنوان وجود دارد بسیاری از بخش های کلیدی از خدمات است که می تواند انجام شود به صورت جداگانه.

دعا با هم به عنوان یک جامعه مانند بسیاری از دیگر فعالیت های اجتماعی پایه دین ما. در واقع کلمه دین خود را می آید از لاتین “relligo” که به معنی “برای اتصال و کراوات و یا اتصال.” کلمه “کنیسه” می آید از کلمه یونانی “syn–agein” به معنی “با هم به ارمغان بیاورد.” عبری فرم “بيت کنست” به معنی “خانه نشست.” و این است قدرت های بزرگ در تمام جوامع مذهبی. ما موظف هستند با هم توسط ما جمعی تاریخ, سنت ها و قوانین. ما یک خانواده از خانواده ها است. ما را هم دعا, خوردن, با هم, با هم جشن می گیرند و غمگین با هم.

اما این قدرت در حال حاضر تبدیل به ضعف ما.

یهودیان ارتدوکس به درستی در برابر رعایت آیین با عملکرد الهی خواهد شد. ما قوانین مقدس و تغییر ناپذیر و آداب و رسوم ما عهد ما منحصر به فرد و فرهنگ و تاریخ است. داستان فراوانند یهودی قهرمانان خطر جان خود را برای ادامه میراث ما در جهنم زندگی از گتوها و اردوگاه های کار اجباری نازی ها در اروپا. قبل از آنها بی شماری یهودی اسپانیایی ها شهید شدند ارسال به atos de fé تفتیش عقاید پذیرش شکنجه و اعدام به جای رها کردن خود ایمان یهودی. در اواسط قرن 17 خاخام Shabbetai Kohen خود نوشت magnum opus در قانون یهودی در حالی که در پنهان از قزاق قتل عام رهبری Bohdan Khmelnytsky.

اما مذهبی عمل نمی کند و به ناچار تقاضای نهایی قربانی. شهادت تنها تحریم برای سه شیعه و قتل بت پرستی و فساد جنسی. برای هر قانون دیگر باید همه چیز را رها سازد.

سخت گیرانه قوانین تعیین شده توسط دولت ها در سراسر جهان به عمل اجتماعی فاصله و خودداری از ترک خانه به جز ضروری ترین سفر, تنها راه حفاظت از آسیب پذیر را با کند کردن روند گسترش این ویروس مرگبار و کاهش فشار بر ما سیستم مراقبت های بهداشتی.

در حالی که ما از دست داده اند و این اساسی ترین قطعه از ما زندگی اجتماعی رهبران مذهبی از سراسر ادیان باید با استفاده از ابتکار و خلاقیت به از نو خلق کردن ما جوامع آنلاین, نهفته خدمات و برگزاری مجازی حوادث.

در عین حال بسیاری از افراد تصمیم گرفتند برای حمل به صورت عادی هجوم صریح دولت سفارشات و دستورات از رهبران مذهبی توسط سازمان خصوصی خدمات اجتماعی در خانه و خیابان و پارکینگ. این blinkered, pertinacious ناسازگاری به dogmatically ادامه جمعی عمل مذهبی در مواجهه با یک تهدید مانند COVID-19 باهوش نیست و یا قهرمانانه. این است که معادل آن به سنگ دل سرسختی برای خدمت به خدا که ما forebears نمایش داده می شود در صورت قزاق اوباش, اسپانیایی inquisitors یا نازی اراذل و اوباش. این جنایتکار خطرناک است و آن را معیوب و کلامی فساد از ما ارزش های مذهبی. هنگامی که این است بیش از من می خواهم که مشکل تجلیل از یک فرد در جامعه با دعوت از آنها را به تلاوت نعمت بیش از خواندن تورات در کنیسه: چیزی است که ما می توانیم ارائه به مشركان.

بت پرستی است نه صرفا عمل دعا برای مرده مجسمه. قرون وسطی حکیم ابن میمون توضیح داد که بت پرستی تعریف شده است به عنوان نسبت دادن قدرت الهی به چیزی غیر از خدا. هر چیزی می تواند به یک بت. اما به شدت برخی از آنها بت بسیار آیینهای کلیسا به معنای ما را به خدا نزدیک تر است. نسبت به تهدیدات تحمل در نسل های قبلی ما که نمی خواست زیاد است. انعطاف پذیری است که کمتر در مورد قدرت بدنی و بیشتر در مورد توانایی انطباق در پاسخ به تغییر. در حال حاضر خدا می خواهد ما را به حفاظت از زندگی و نه آداب و رسوم ما.

خاخام دکتر موشه فریدمن است که خاخام های جدید غرب پایان کنیسه در Bayswater لندن یهودی روحانی به اسکله قناری و معاون شرکت از صندلی های اخلاقی و معنوی گروه مشورتی به وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی.

نظرات بیان شده در این مقاله نویسنده خود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de