همیلتون: موسیقی – 25 بهترین آهنگ ها, رتبه

فقط به عنوان (امیدوارم) نهایی روز از مستند را تهدید به فشار از آخرین باقی مانده از روحیه از قلب ما همیلتون: موسیقی وارد کرده است در دیزنی+. ناگهان جهان احساس می کند کمی روشن تر است.

Lin-مانوئل میراندا تونی و پولیتزر برنده تاریخی موسیقی دوست داشتنی شده توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان (از جمله هری پاتر و شاهزاده و Meghan Markle) می گوید داستان از آمریکا تاسیس پدر الکساندر همیلتون. و این کار را از طریق گوش: یک دو-و-یک-ساعت و نیم نمره از 45 آهنگ ها تبدیل شده اند که ستایش توسط طرفداران.

به عنوان چاشنی همیلتون شنوندگان می دانید که انتخاب یک مورد علاقه تا حد زیادی بستگی به روحیه فرد و هدف. اما نیاز باید و تلگراف را همیلتون طرفداران مقایسه یادداشت ها برای ایجاد قطعی رتبه بندی از بهترین 25 آهنگ ها از نشان می دهد.

25. زنده ماندن


میراندا نشان می دهد بسیاری از استعدادها در این دوره از همیلتون اما یکی از آنها توانایی های خود را به unpick یک مجموعه قطعه از تاریخ بازگو و آن را از طریق لنز از جاه طلبی های شخصی.

زنده ماندن اولین بار است که مخاطب را دعوت به ارتباط بين جورج واشنگتن و الکساندر همیلتون و تصمیم گیری های سیاسی آنها را در خشمگین جنگ. آن می تواند به راحتی خشک می شود اما میراندا با استفاده از همیلتون افزایش نا امیدی که با توجه به موقعیت فرماندهی در جنگ به نمایش گذاشتن هر دو جاه طلبی خود را و مقیاس آنچه در خطر است. نتیجه یک pacy پا به پا بین مردان در قلب انقلاب مجموعه به فکر رشته و یک غلت پیانو خط که مجموعه تنش در یک چاقو لبه. زنده ماندن را تلافی در نشان می دهد و در اوج آماده سازی مخاطب برای دل شکستگی است.

24. مرد دست راست


این ناهنجار پر هرج و مرج تصویر از واشنگتن نیویورک کمپین – یک رشته از جنگ برای کنترل در سراسر نیویورک و نیوجرسی – نمایش میراندا بدهی به اوایل دهه نود هیپ-هاپ به ویژه در کار Chuck D و دشمن و گیلبرت و سالیوان. قلب از این موضوع است معرفی واشنگتن نه به عنوان افسانه پدر بلکه به عنوان یک انسان به شدت مانع شکست. او را در مقابل البته مرد دست راست او: Hamilton.

وجود دارد برخی از لذیذ تحویل واشنگتن عقل در اینجا قابل توجه: “مرگ آسان است مرد جوان / زندگی سخت تر است” اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر به unpick از میراندا تغزل مانند شطرنج استعاره (“شوالیه طول می کشد کلاغ سیاه”) و لذت حقایق تاریخی – همیلتون و مولیگان واقعا سرقت توپ. در حالی که همه در یک جنگ شده است مواج در نیویورک بنادر.

23. اتاق که در آن اتفاق می افتد


این نقطه عطف از بازی. این زمانی است که الکساندر همیلتون است که در اوج فعالیت سیاسی خود را – در نهایت مهاجر پدید آمده با بی سابقه قدرت مالی. در همان زمان, Aaron Burr, یک مرد است که همیشه bided زمان خود متوجه می شود او می خواهد به در اتاق که در آن اتفاق می افتد – و او هر چیزی را به دست آوردن وجود دارد. (وجود شوم prescience در مورد “بر بوم” در پایان از این آهنگ در مورد آنچه در پایان بازی.)

شما نیز به تحسین میراندا نابغه ساخت یک آهنگ در مورد مهم ترین تصمیم سیاسی در این بازی و یکی که اساسی برای شکل گیری ایالات متحده آمریکا: برای قرار دادن این شهر در جنوب. اما از آنجا که این روایت با مته سوراخ کردن کسی که نبود آن همه گفت: با توجه به آنچه “توماس [جفرسون] ادعا می کند”. جفرسون حساب از داستان است که او در کنترل کل زمان اما به نظر می رسد به همیلتون که بیرون می آید با معامله بهتر.

22. تاریخ چشمان خود را بر شما


“چه کسی زندگی می کند که می میرد که می گوید داستان خود را?” این است که موضوع اصلی این بازی و در اینجا اولین بار ما آن را بشنود. آهنگ کوتاه است اما لمس کردن لحظه ای بین واشنگتن مربی و همیلتون را حمایت. همیلتون شده است champing در بیت به جنگ و ایجاد یک نام برای خود, اما واشنگتن شده است نگه داشتن او را از خطر – تا به حال.

او متوجه می شود او نیاز همیلتون در خط مقدم بنابراین او عبور در مشاوره و یک کلمه از احتیاط به افتخار گرسنه همیلتون: “اجازه بدهید به شما بگویم آنچه که من آرزو می کنم من می خواهم شناخته شده است / وقتی که من جوان بودم و خواب از شکوه / شما هیچ کنترل / که زندگی می کنند که می میرد که می گوید داستان خود را.” این یک چرخش لحظه ای برای همیلتون – او را در تا در نهایت اما آن را با یک حس هشدار. آن را “با قدرت های بزرگ می آید مسئولیت بزرگ” لحظه ای از موسیقی.

21. چه می خواهم من از دست دادهاید ؟


حتی بدون این عبارت این خواهد بود جلال جلف شماره به تکان خوردن شما را به موسیقی پس از یک بازه ی زمانی به نوشیدن. اما چه می خواهم من از دست ترکیبی از معرفی Thomas Jefferson, ایالات متحده سوم رئیس جمهور و و عمده Hamilton, nemesis. آهنگ خود را برای تلفن های موبایل مانند موسیقی جاز استاندارد و با همین دلیل خوب است: در حالی که بقیه انقلابیون در حال ساخت موسیقی می تواند ساخته شده است در 20 سال گذشته, Jefferson است که در گذشته گیر کرده – و او آن را برای تلفن های موبایل.

این آهنگ البته باهوشتر از تنها صدایی سرگرم کننده: این رنگ جفرسون به عنوان خطرناک frippery یک برده صاحب که از دست رفته است خسته کننده وقایع جنگ به این دلیل که او “در پاریس ملاقات با بسیاری از مختلف بانوان”. در اینجا او می گذارد از کارت های خود را به عنوان یک دلقک با نگرانی مقدار زیادی از قدرت.



Jason Pennycooke به عنوان توماس جفرسون در پایان غرب تولید همیلتون

20. که به اندازه کافی خواهد بود


در اصل بازیگران, ضبط, Philippa سو و میراندا ارائه یک تفسیر از این با یک سطح کامل از شیرینی – درست در آستانه saccharine. Soo نقش الیزا, Schuyler, وسط, خواهر مرفه Schuyler خانواده (بیشتر در مورد که بعد از آن) است و او کاملا اختصاص داده شده به همیلتون که شده دور با جنگ و بازگشت به پیدا کردن همسر خود را باردار است.

هنوز هم وجود دارد یک عنصر که besotted دختر که به اندازه کافی خواهد بود اما ما در حال تماشای الیزا تغییر به یک زن شجاع و آماده زن قبل از چشم ما. در این صحنه او شروع به تحقق بخشیدن به این چالش این است که ازدواج برای یک مرد خیلی لادن با مفهوم میراث او خواهد بود. ترانه اجازه می دهد او را به آج خط بین وفاداری و حصیر یا فرش جلو و مخاطبان از یک اشاره از آنها را ببینید شکوفه قبل از اینکه چشم خود را: “اما من نمی ترسم / من می دانم که من ازدواج / تا زمانی که شما به خانه می آیند در پایان روز / که به اندازه کافی خواهد بود”.

19. نگاهی به یک استراحت


نبوغ یک استراحت گذشته از چگونگی افزایش کر نکات در چگونه مشکل همیلتون به عنوان یک شوهر است, هسته ای از ابهام پنهان در نامه بین همیلتون و گلپر Schuyler – الیزا خواهر بزرگتر آنها با توجه به موسیقی در حداقل بوده و با همیلتون پس او را ملاقات کرد.

واقعی نامه بین جفت واقعا با درخشش فکری و شوخ طبعی وجود دارد و واقعا یک کاما قرار داده شده در یک محل مشکوک توسط گلپر در نامه ای به همیلتون در سال 1787. همانطور که برای این امر? هیچ شواهدی فراتر از شایعه, اما آن گذاشته از طریق موسیقی را روایت مانند یک heartstring و مسئول برخی از میراندا greatest songs.

18. داستان امشب


هر دو همیلتون موسیقی و مرد هستند با وسواس میراث تاریخ و داستان سرایی. داستان امشب میسازد تاسیس اصل موسیقی – چگونه اعمال ما ثبت خواهد شد و تفسیر با هم – به عنوان یک نوشیدن آهنگ مشترک بین همیلتون و سه نفر از دوستان Lafayette مولیگان و لارنس (که او برآورده نمی کنند در زندگی واقعی تا چند سال بعد از سال 1776 یکی از تاریخی آزادی میراندا دفاع گرفتن). در اینجا مجموعه ای به swooning ملودی میراندا گردد در 16 آنها امیدوار مست حد بر مفهوم آزادی (“چیزی است که آنها هرگز نمی تواند دور”) به عنوان آنها در حال آبجو.

17. ده فرمان دوئل


کل همیلتون است که غرق در تاریخ هیپ هاپ اما ده دوئل فرمان است که یک آهنگ است که نشسته است به صورت هدفمند در سایه رپ غول. یک ریف در بدنام بزرگ ده Crack احکام آهنگ فصاحت میسازد پیچیده قوانین و مقررات در اطراف دوئل – به طرز حیرت انگیزی قانونی عمل است که به عنوان همیلتون را گواه اغلب منجر به legitimised قتل است.

این آهنگ به نظر می رسد در اوایل اول عمل می کنند اما در عمل به عنوان یک سرپا نگه داشتن برای بسیاری از اکشن های پر از صحنه های از موسیقی, قبل از برخی از ترین آن تند و تلخ ضرر و زیان است. و اتصال به Biggie مرگ در زور اسلحه در سن مناقصه ها و مزایده 24 نیست اتفاقی است یا نه.

16. کابینه جنگ #1


این شعر که به نقل اغلب به عنوان شواهدی از میراندا نابغه می تواند تا حد زیادی داشت و در کابینه اش جنگ – rap battles که میمون ها از آن به تصویر کشیده شده در 8 Mile, فیلم در مورد رپ در دیترویت که معروف ستاره دار امینم. این یکی از ویژگی های استادانه قافیه با “مالی مدر” اما بیشتر لذت می مسلما توان در quips به مانند “نگاه زمانی که بریتانیا مشمول مالیات ما چای ما رو شاد و خرم / تصور کنید چه gon’ اتفاق می افتد زمانی که شما سعی می کنید به مالیات ما ویسکی”.

از دیدگاه روایت کابینه نبرد #1 ماهرانه میسازد ریشه دوانده متفاوت اولویت های بین شمال و جنوب آمریکا و درگیری و چاله جفرسون به عنوان یک مرد از مردم در برابر همیلتون که بسیار bunctious او مواخذه توسط واشنگتن است.

15. اسلحه و کشتی


موسیقی مقدمه به مارکی دو لافایت وحشی است سر و صدا است که بدان معنی است که مردی که او را به بازی در برادوی, daveed را از دست Diggs به سمت چپ عظیم (بلكه کشتی-اندازه) کفش برای پایان غرب را معادل Jason Pennycooke برای پر کردن. آن قطاری از روح مبارزه و شامل دیگر-استفاده از کلمه archives: ingenuitive که میراندا به حال به دفاع از استفاده از به دوجین از همکاران. یکی به یاد داشته باشید برای دستمالی کردن.

14. Aaron Burr آقا


این ممکن است اولین نمونه از جلسه با مته سوراخ کردن اما این آهنگ ارائه می دهد به مراتب بیشتر از صرف معرفی. برای یکی با مته سوراخ کردن بیش از حد مهم و پیچیده یک شخصیت به طور خلاصه فقط در یک آهنگ. ثانیا: هر چند Aaron Burr, آقا, مکان همیلتون به عنوان یک خارجی از استعداد فوق العاده ای در کنار دیگر انقلابیون – از طریق رپ روش.

Laurens لافایت و مولیگان تکیه بر, مدرسه قدیمی, خروس بزرگ, cum قافیه “دو پیمانه نیم لیتری o’ Sam Adams, اما من کار بر روی سه!” همه بهتر است برای گرم کردن برای همیلتون dextrous آیات در زیر آهنگ من شات. علاوه بر Aaron Burr, آقا, می دهد برخی از معروف ترین مشاوره در نشان می دهد: بحث کمتر / بیشتر لبخند بزنید.

13. یورکتون (دنیای وارونه)


“مهاجران: ما این کار انجام می شود”. هنگامی که میراندا نوشتن همیلتون او تا به حال هیچ ایده چگونه قوی این خط را تبدیل به نور از رویدادهای سیاسی که در انتظار امریکا: یعنی انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که دیوار-ساختمان وعده برای حفظ مکزیکی در مکزیک به او کمک کرد تا به کاخ سفید و پس از آن ظهور سفید برتری در خیابان های ما. شعر به دست آورده قدرت های جدید در این زمینه شد و بخش عمده ای از میراندا همیلتون Mixtape منتشر شده در سال 2016.




ارزش هر بیت از اعتیاد به مواد مخدره’: تلگراف بررسی همیلتون

Yorktown طول می کشد زبر و خشن لجام گسیخته انرژی از انقلابیون رو به یک سناریو ترسناک در طول تاریخ و زمان آخرین نبرد و مکان آن را در برابر یک قافیه ساختار است که مدیون Busta Rhymes. غرفه های بیش از حد به فصیح تصویر از همیلتون مرض وسواس: “من تصور مرگ آنقدر آن را احساس بیشتر شبیه به یک حافظه”. همانطور که برای دنیای وارونه? نام واقعی نوشیدن یک آهنگ خوانده شده توسط ارتش بریتانیا در زمان. جیغ شدید و تند!

12. می گویند هیچ به این


داشتن خود را رها تعطیلات خانواده (دیدن شماره 19) Hamilton است از چپ به “کار” در نیویورک. البته به عنوان بازی نهایی سوم گواه او کمی بیشتر از آن است که: می گویند هیچ به این موسیقی متن از همیلتون خیانت.

و چه موسیقی متن فیلم! میراندا در پشت برگ هیپ-هاپ که به عنوان ساختار برای بسیاری از موسیقی و در عوض ریف در بخار R&B LL Cool J برای ماریا رینولدز به انجام wooing. موسیقی پیشرفته قدردانی از تلاش های میراندا رفت که برای نهایی stilting گناه در خط بیش از حد: “هیچ کس نیاز به دانستن” است که نام یک آهنگ هم در مورد خیانت از پنج سال گذشته است. میراندا به نام خود خالق جیمز رابرت براون به درخواست مجوز به قول آن است.

11. که زندگی می کند که می میرد که می گوید داستان خود را


زمان همیلتون نهایی شماره بر می آید که مخاطبان در حال حاضر نسبتا به هم زده و متزلزل اما این بسته song ارائه آخرین پانچ از احساسات که چکش خانه اهمیت تاریخ در زندگی و حس تولید.

که زندگی می کند که می میرد که می گوید داستان خود را به عنوان یک “چه اتفاقی می افتد بعدی” در precis برای الیزا که خلاف در آنچه او گفت: در سوختگی (شماره سه) الگوی همیلتون تاریخچه – و ایجاد کاملا یک میراث برای خودش. سو را کریستالی سوپرانو آگهی های بقیه بازیگران در یک رشته از acapella هارمونی که رندر حتی در سخت ترین دل شنونده تر و چشم.

10. من شات


“من هرگز تا به حال یک گروه از دوستان قبل از / من قول می دهم که من میشم افتخار” – در میان پهلوانان می بالد و هیاهو از میراندا تف آتش رپ می آید یک خط است که استادانه نشان می دهد هر دو همیلتون آسیب پذیری و غیر متعارف تربیت; بعد از همه, که برای دوستان زمانی که آنها در حال هجوم بیماری و فقر و فرار کارائیب وجود دارد ؟

اما من شات از دادن به همیلتون طرفداران مفید کنایه زمانی که رقابت برای بلیط به چیزی رفو (“من جوان تکه تکه و گرسنه / و من نه پرتاب دور من شات!”), همچنین میسازد در مورد انقلاب – انگلستان بی امان حکومت استعماری و تمایل به لرزش کردن سلطنت در میان آنها است. این است که ما برای اولین بار با روشنایی ضعیف تابیدن از همیلتون درخشندگی و آن را غیر ممکن است برای متقاعد شود.

9. عزیز Theodosia


همیلتون تنظیم شده است و در برابر نوپای امریکا, اما آن است که تنها زمانی که هر دو با مته سوراخ کردن و همیلتون تجربه پدری که جاه طلبی های خود را تبدیل به ریشه در چیزی بیشتر ملموس: ایجاد کشور فرزندان خود را رشد خواهد کرد تا در. طولانی عزیز Theodosia teeters در tightrope از احساس و بیش از یک محروم پشت گیتار آکوستیک و رشته پیانو پشتیبان گیری.

8. درمانده


ما الیزا در حال سقوط “بی اراده” در عشق با همیلتون در اینجا – و در بعدی, آهنگ, راضی, ما همان رویداد دوباره از خواهرش گلپر دیدگاه (بیشتر در مورد که بعد از آن). دو زن دیده می شود می تواند به عنوان یک 18th-century Brandy and Monica آواز که پسر از آن من است یک رقابت است که فشار با نوک انگشت سر خود را در سراسر بازی.

اما الیزا که تسلیم به همیلتون طلسم. مقایسه شخصیت او در این مو twirling دختر وار گفته به این مجموعه قدیمی شعر از قانون دوم آهنگ سوزاند. الیزا شروع می شود, درمانده, غرق شدن در همیلتون و چشم های رویایی اما در پایان بازی او کسی است که او را نگه می دارد سر بالا که داستان خود می گوید و چه کسی حرف آخر را.

7. الکساندر همیلتون


این است که باید قابل توجه ترین خط باز به موسیقی تا کنون نوشته شده است. شما رو بلافاصله. این آهنگ معرفی مفهوم کل از بازی به ما – و نه فقط شخصیت خود اما طرح این اهنگ و تم ها. تراکم اطلاعات ما از شعر اضافه شده به آن tick-tock ریتم مانند ثابت گذر زمان مجموعه صحنه را برای چه آمده و به معنی حتی کسی که تا حالا شنیده الکساندر همیلتون (در واقع همه) می داند چه خبر است.




همیلتون

نیز وجود دارد که خوشمزه حس شوم از تکرار شعر “فقط شما صبر کنید” و بازیگران “انتظار در بال” به تمام شخصیت های اصلی توضیح رابطه خود را به صدر با مته سوراخ کردن اعتراف او را “لعنت احمق که ضربه او را”. این یک اسپویلر برای پایان دادن به – اما باعث می شود آن را بیشتر از همه خوش طعم برای پیدا کردن چگونه ما در حال رفتن به گرفتن وجود دارد.

6. Non-Stop


هوا-پانچ آخر از عمل اول این آهنگ به عنوان یک خلاصه ای از آنچه که ما تا کنون شنیده ایم – narratively موسیقی و lyrically – و نکات در آنچه در عمل دوم. جنگ برنده است اما در حال حاضر انقلابیون باید به تشکیل دولت و ایجاد یک ملت است. همیلتون و با مته سوراخ کردن برای پیدا کردن خود را شرکت مشاور در قانون مورد, اما آنها همچنان به برخورد سیاسی با مته سوراخ کردن انتخاب به صبر کنید و ببینید که راه باد را منفجر و همیلتون از جان گذشته برای افزایش جلوتر است. پس از همه با فاصله نزدیک ما در حال اجرا خارج از زمان و پس از همیلتون است.

5. آن را آرام بالای شهر


آهنگ نه فقط از غم و اندوه اما از آشتی. آن را آرام بالای شهر ارائه یکی دیگر از همیلتون: یک مرد خجالت شوهر را رد کرد پدر از درد و رنج غیر قابل تصور ترین و مخوف از دست دادن: که از یک کودک. به عنوان گروه کر به ما بگویید “موهای او رفته خاکستری. او می گذرد هر روز. آنها می گویند او به پیاده روی در ظهر از شهر”. دیگر یک مرد گرسنه با جاه طلبی همیلتون شده است کاهش می یابد با غم و اندوه و پشیمانی به صرف روند. اگر که نیست به اندازه کافی به تورم tearducts سپس مدیر موسیقی الکس Lacamoire را متنوع ارکستراسیون که با موفقیت جرقه مفهوم امید در بین جدا همیلتون و الیزا در قلب wrenching وضعیت خواهد شد.

4. صبر کنید


این آهنگ Aaron Burr را مناسب برای اولین بار به نوبه خود در میکروفون با آهنگ که مجموعه تا رقابت خود را با همیلتون و مخالفان است که در نهایت منجر به تیراندازی با مته سوراخ کردن شخصیت عنوانی. همیلتون است پرشور و عقیدتی از جان گذشته و نه پرتاب دور شوت او (“فقط شما صبر کنید” او آواز می خواند) در حالی که با مته سوراخ کردن است, سیاسی, محاسبه امن و “دروغ گفتن در انتظار” (که آن هم یک اصطلاح حقوقی برای قبل از عبادت قتل: ذهن دمیده شده!). اما این دو نفر مشترک بیش از آنها می خواهم فکر می کنم به طور خاص وسواس با میراث و با هر یک از دیگر — آنها متصل در تعادل و آنها در نهایت خواهد شد هر یک از دیگر سقوط.

این آهنگ تا به برخی از زیبا ترین شعر در بازی: “عشق/مرگ/زندگی تبعیض قائل نیست / بین گناهکاران / و پرستاران / در آن طول می کشد و آن را طول می کشد و آن را طول می کشد / و ما حفظ زندگی به هر حال / ما ظهور و سقوط ما / ما استراحت / و ما را از اشتباهات ما…”




لسلی Odom Junior به عنوان Aaron Burr


اعتبار: جوآن مارکوس

گناهکار-سنت دوگانگی است که در قلب هر دو با مته سوراخ کردن و همیلتون; آنها هر دو غم انگیز قهرمانان برخورد نسبت به سرنوشت خود است. با مته سوراخ کردن سوال چرا همیلتون به نظر می رسد رشد که تا چند زنده ماندن اما البته آن را با مته سوراخ کردن که در نهایت پایان دادن به آن است. آخرین کلمه در ترانه – “صبر” – نیز آنچه او yells در “جهان بود به اندازه کافی گسترده” هنگامی که او شاخه های همیلتون. آه قلب من آن را درد.

3. سوختگی


به یاد داشته باشید که چگونه ما گفت: Eliza تا به حال یکی از جالب ترین شخصیت کمان از کل موسیقی (شماره 20)? این بهترین لحظه است. یک زن تکبر او هرچه کینه توز خود را شکسته قلب او را شوهر زن زانیه, شوهر و استادانه از طریق کلمات است. فکر می کنم به سرگیجه از درمانده (شماره هشت) و چگونه به سرعت ارتباط پیشرفت – “یک هفته بعد / من نوشتن یک نامه شبانه / در حال حاضر زندگی من بهتر می شود و هر نامه ای که می نویسم من”. نوشتن نشسته side-by-side با سابقه-ساخت در همیلتون پس از آن اتصالات که تخریب یک رابطه ساخته شده بر روی نامه ها باید مشخص شده توسط خود را سوزاندن.

سوختگی بیش از حد است که به سادگی کامل تصنیف: Eliza نمی غوطه ور در غم و اندوه خود را به جای آن هرحال حس ناامیدی او از همیلتون از بین بردن ازدواج خود را – “قصر از پاراگراف / شما ساخته شده کلیساهای”. و اعتبار واقعی گلپر هم که شعر الهام گرفته از یکی از بهترین خطوط: “شما ازدواج یک ایکاروس / او پرواز بیش از حد نزدیک به خورشید است.”

2. این Schuyler, خواهر


دختر قدرت سرود موسیقی این تعداد نیز یک عشق نامه ای به نیویورک بزرگترین شهر در جهان در ورید Jay Z and Alicia Keys’ Empire State of Mind. Lin-مانوئل میراندا گفت و نوشت: این ترانه بنابراین ما می تواند برآورده زنان – گلپر الیزا و پگی, Schuyler, سرنوشت فرزند از قرن 18 – قبل از همیلتون می کند, به طوری که آنها می تواند وجود داشته باشد در خود روایت است.

شما می توانید احساس بی قرار وزوز از انقلاب در تابستان هوا به عنوان سه خواهر اشاره می کنند که اگر چه آنها ممتاز و ثروتمند و تحصیل آنها هنوز هم شامل نمی شود در چشم انداز آزادی در حال مبارزه برای در اطراف آنها. این یک پیام است که میراندا شامل جاهای دیگر در این بازی بیش از حد به خصوص در مورد برده داری اگر چه منتقدان باید گفت که او به اندازه کافی رفتن نیست.




سرنوشت کودک از قرن 18 به: Schuyler, خواهر

اما شما رو به این عشق فمینیستی قدرت ballad (یک دلیل وجود دارد که شبح از سه آواز آن را تبدیل به یک نماد از همیلتون احساس برای آن fanbase). سعی کنید و گوش دادن به گلپر آواز “ما این حقایق را به بدیهی / که همه انسانها برابر خلق شده اند / و زمانی که من ملاقات توماس جفرسون / من یک وادار شامل زنان در عاقبت!” بدون jutting ران را چسبیده به دست و فریاد “کار”. این غیر ممکن است.

1. راضی


کنار گذاشته برای یک ثانیه این واقعیت است که بسیاری در طول تاریخ مسابقه گلپر-همیلتون روایت (او فرزند ارشد Schuyler کودک بود اما برادران) و قدردانی راضی به آنچه در آن است: “جاه طلبانه ترین لحن در نمایش” با توجه به میراندا یک ملتهب روایت از عشق بدون تلافی یا عمل متقابل و شدید بیانیه از بی عدالتی که در مواجهه زنان در قرن 18. در حالی که در حال حاضر ما ملاقات گلپر به عنوان خیره کننده ای روشن سالمند Schuyler, خواهر, راضی اجازه می دهد تا ما را به یاد قلب او – و این واقعیت است که آن را برای همیشه حتی در مرگ (او به خاک سپرده شده است در همان قبرستان به عنوان همیلتون) بود به او نزدیک brother-in-law, اما هرگز واقعا با او.

راضی است همچنین عمیقا به خوبی رضایت: rapid-fire آیه است که ترکیبی از معاصر درس خوان مراجع – بن فرانکلین معروف کشف برق با یک کلید و یک بادبادک با همیلتون هیپ هاپ میراث (re-وزش نمونه یکی از چند در موسیقی و به عنوان مهم نشان از نوع) و گرد کردن رابطه بین خواهر الیزا و گلپر. این زنان خواهد هر چیزی را برای هر یک از دیگر – حتی زندگی یک عمر ناراضی عشق. و زمانی که همیلتون آیا در Eliza سال بعد ؟ گلپر است که هنوز هم توسط خواهر او طرف است.

اشتراک دیزنی+ برای £5.99 در هر ماه و یا £59.99 در هر سال

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de