چگونه بارگذاری, بلند کردن اجسام DoorDash و بیشتر در پاسخ به شیوع کروناویروس—را بیمار رانندگان جبران شود?

نیوزویک | No comments

سوار-نقطه و خدمات تحویل مواد غذایی هستند نیروبخش خود را برای ضربه به عنوان COVID-19 همچنان به گسترش در آمریکا با طرح جبران خسارت کارگران در حال حاضر مورد بحث است.

بسیاری از شرکت های فعال در این فضا از جمله بارگذاری, بلند کردن اجسام و DoorDash—به شدت تکیه بر پیمانکاران مستقل و به اصطلاح “فرفره کارگران” به جای سنتی تمام وقت کارکنان. از آنجا که شرکت های مانند همیشه ارائه مزایای از جمله بیمه درمانی و پرداخت را ترک کنند.

اما شیوع رمان coronavirus در حال حاضر به چالش کشیدن که با شرکت ها رو به افزایش فشار سیاسی برای کارگران بیمار پرداخت اگر آنها نیاز به زمان را به خود منزوی و یا از بیماری بهبود می یابند.

عفونت اعداد به طور مداوم در شار. در زمان نوشتن وجود داشته است بیش از 500 تایید COVID-19 موارد و حداقل 22 و میر در ایالات متحده آمار نشان می دهد.

بحث در مورد اثرات ویروس بر روی فرفره کارگران مشخصی بیش از آخر هفته گذشته پس از وال استریت ژورنال گزارش عمده شرکت در مذاکرات در مورد چگونه به باند “با هم” و راه اندازی یک صندوق برای کمک به جبران رانندگان است. تصمیم گیری شد و انتظار می رود در روزهای آینده این روزنامه گزارش داد.

در اینجا این است که چگونه هر یک از شرکت های بزرگ در تحویل و سوار-نقطه صنعت در پاسخ به شیوع و چه قدم هایی برای محافظت از کسانی که کار خود را تحت مارک های.

Uber

با وجود قانونی مخالفت, Uber باقی می ماند یک نیروی غالب در سوار-نقطه. در داخلی یادداشت آن را تایید کرد که آن را به حمایت از رانندگان و تحویل افراد مبتلا رمان coronavirus و یا قرار داده شده در قرنطینه توسط بهداشت عمومی سازمان به عنوان گزارش شده توسط کسب و کار خودی.

“راننده و تحویل مردم در این شرایط جبران خسارت دریافت خواهد شد برای یک دوره تا 14 روز” شرکت memo گفت. “این در حال حاضر آغاز شده در برخی از بازارها و ما در حال کار برای پیاده سازی مکانیسم هایی را برای انجام این کار در سراسر جهان. اعتقاد ما این است که کار درست را انجام دهد.”

آن ناشناخته باقی مانده چقدر خود کارگران خواهد و یا می تواند—جبران شود به عنوان معیار است که باید رعایت شود در ابتدا دسترسی به منابع مالی. قبلا بارگذاری کرده بود به اشتراک گذاشته شده توصیه هایی برای کارگران در وب سایت خود رانندگان اصرار به ماندن در خانه اگر آنها احساس بیمار و تمیز کردن وسایل نقلیه خود را.

این شرکت شده است تماس اضافی برای نظر.

Lyft

Lyft حفظ یک صفحه در وب سایت خود را که حاوی آخرین coronavirus اطلاعات تایید آن را “ارائه بودجه به رانندگان باید آنها را تشخیص داده و با COVID-19 یا قرار دادن فرد تحت قرنطینه توسط یک آژانس بهداشت عمومی.” جزئیات مالی مشخص نیست.

آن می گوید: “اگر ما هشدار مقامات وزارت بهداشت این است که یک فرد آزمایش مثبت برای COVID-19 ما را به طور موقت به حالت تعلیق در حساب خود را. ما را دوباره فعال کردن حساب خود را هنگامی که آنها دریافت مناسب ترخیص از مقامات بهداشت. در این رویداد ما را نیز به دنبال راهنمایی از CDC و محلی مقامات بهداشت برای شناسایی دیگر افرادی که ممکن است نهفته است.”

DoorDash

خدمات تحویل مواد غذایی DoorDash می گوید که “کار به منظور توسعه و پیاده سازی یک استراتژی جامع برای حفاظت از سلامت و ایمنی جامعه ما” در پاسخ به COVID-19.

در بیانیه ای به انتخابیک سخنگو گفت: این برنامه ریزی شامل “کاوش در گزینه های ما با شرکت های همکار برای جبران Dashers تحت تاثیر رمان coronavirus.”

این بیانیه ادامه داد: “به منظور کاهش خطر انتقال ما یادآوری جامعه ما در مناطق آسیب دیده از تحویل آموزش ویژگی را قادر می سازد درخواست برای مواد غذایی در سمت چپ درب همراه با یک عکس که در آن مواد غذایی باید به سمت چپ از طریق برنامه.

“و ما در حال آماده سازی برای توزیع بسیار-لوازم مورد نیاز برای Dashers در مناطق آسیب دیده. ما ادامه خواهد داد برای نظارت و اقدام در پاسخ به این توسعه وضعیت است.”

Postmates

رقیب خدمات تحویل مواد غذایی Postmates راه اندازی کرده است “غیر-تماس با تحویل” در تلاش برای محدود کردن فرد-به-فرد تماس در حالی که ارسال سفارشات به مشتریان.

یک وبلاگ بخوانید: “مشتریان می توانند انتخاب خود را برای دیدار با Postmate در درب آنها به عنوان قبل از دیدار با منظقه و یا به غیر-تماس و تحویل در سمت چپ درب. برای استفاده از این ویژگی های جدید سفارش به صورت عادی و پس از آن شما را وادار به انتخاب خود را تحویل اولویت قبل از چک کردن.”

پس از انتقاد است که ارائه می دهد پیک در معرض خطر این شرکت گفته TechCrunch این امر “در ادامه به تشویق کارکنان تجار و مصرف کنندگان به دنبال اقدامات پیشگیرانه است.”

یک سخنگو گفت: نیوزویک: “ما همچنان به تشویق کارکنان تجار و مصرف کنندگان و همه بخش هایی از جامعه ما به پیروی از پروتکل های ایمنی مانند شستن دست و ماندن در اگر شما بیمار هستید. در حالی که ما عامل با کسب و کار به عنوان معمول ما ادامه خواهد داد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ما Postmates ناوگان به عنوان CDC (مرکز کنترل و پیشگیری بیماری) هدایت تکامل می یابد.”

Instacart

در یک شبیه حرکت Instacart اعلام کرد 6 مارس که آن را در حال حاضر ارائه یک سرویس به نام “ترک در تحویل درب” اشاره کرد و آن را به حال دیده می شود “افزایش قابل توجه” در مشتریان با استفاده از این گزینه.

Instacart اعتقاد بر این است که به گفتگو با شرکت های دیگر در فضا و در حال تحول آن در سیاست های داخلی در پی رمان کروناویروس در آمریکا

“بر اساس افزایش تقاضا برای این محصول جدید از ویژگی های ما در حال حاضر ساخته شده آن را در دسترس به تمام Instacart مشتریان” آن گفت: در یک پست وبلاگ به طور مستقیم اشاره COVID-19.

“مشتریان هم اکنون می توانید انتخاب کردن در برای ‘ترک در تحویل درب’ به عنوان بخشی از گزینه های تحویل در پرداخت و همچنین می توانید مشخص تر تحویل دستورالعمل مانند یک دروازه کد یا شماره آپارتمان. زمان واقعی عکس هشدار به مشتریان زمانی که مواد غذایی خود را در آستان خود است.”

به عنوان جزئیات مربوط به جبران خسارت در حال کار کردن در این شرکت ها شد و هر یک از نامه های ارسالی این هفته توسط U. s. Senator Mark R. وارنر که خواستار آنها را “انعطاف پذیری” در طول شیوع بیماری است. “بهداشت و درمان اضطراری برای آنها که تحمل هیچ مسئولیت نمی باید بی بار مالی بر کارگران و خانواده های آنان” از حزب دموکرات نوشت: در این پیام به Uber مدیر عامل شرکت.

در بیانیه ای جداگانه گفت: “من نوشتن را به شما می خواهم به عموم متعهد به اولویت خود کارگران امنیت اقتصادی و افکار عمومی سلامت در طول این پاسخ است.

“من به شدت اصرار که شما تلاش برای رسیدگی به پتانسیل مشکلات مالی برای کارگران خود را اگر آنها بیمار هستند و یا مجبور به خود قرنطینه در طول این زمان” وارنر ادامه داد. “به منظور محدود کردن گسترش COVID-19 بحرانی است که پلت فرم شرکت سرب به عنوان مثال با ارتکاب که عدم اطمینان اقتصادی را نمی توان عامل بازدارنده برای کارگران خود را زیر بهداشت عمومی ارشاد در پاسخ.”

DoorDash food delivery
DoorDash تحویل مواد غذایی نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند در 27 فوریه سال 2020 در واشنگتن ،
اریک BARADAT/خبرگزاری فرانسه/گتی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>