سوئدی مبلمان و homeware برند IKEA اتحاد خود را راه اندازی Instagram داستان فیلتر برای پاسخ به این سوال که هیچ کس پرسید: “که IKEA آیکون شما هستند؟”

پس در قدم به قدم از مارک های مانند دیزنی, هری پاتر و عکس, IKEA تست شخصیت کمک خواهد کرد که کاربران مشخص است که فرقه مورد مظهر آنها بهترین است. چه کسی است که در مجموع softie مانند یک LUDDE فرش, یک عاشقانه پر رو مثل یک SENSUELL تابه یا قوی و قابل اعتماد مانند IKEA را FRAKTA کیسه وجود خواهد داشت چیزی برای همه.

برای استفاده از Instagram داستان فیلتر کاربران فقط نیاز به بازدید از IKEA UK, Instagram حساب (@ikeauk) و با کلیک بر روی آن “فیلتر” بخش. انتخاب تست شخصیت فیلتر و فشار پایین بر روی دکمه خاکستری که اگر به یک ویدیو. فیلتر به طور خودکار زدن از طریق آیکون در بالای سر کاربر به عنوان آنها در حال ضبط خود را Instagram داستان.

وجود دارد بسیاری از گزینه های شخصیت از جمله در “که IKEA آیکون شما هستند ؟” فیلتر از جمله:

  • شامی کباب سوئدی: سنتی و بدون عارضه شما لذت بردن از زندگی, لذت های ساده.
  • FRAKTA کیسه: قوی و قابل اعتماد و عشق به بیانیه ای جسورانه.
  • بیلی قفسه کتاب: کتاب عاشق با یک سبک بی انتها.
  • آلن کلیدی: هدف achiever و صلح شما را همه با هم و می تواند هر چیزی را در اطراف.
  • KALLAX قفسه: عملی و سازمان یافته است.
  • STRANDMON صندلی: درجه یک و کشت.
  • HEMNES تخت: آرام و جمع آوری daydreamer.
  • FAMNIG HJÄRTA کوسن: برونگرا در جامعه که همچنین به بهترین آغوش.
  • SENSUELL پن: عاشقانه کسی که دوست دارد همه چیز کمی پر رو لاتینی و گاهی اوقات به جنبش در آوردن تا مشکل.
  • BLÅHAJ کوسه: بزرگ کردن بچه در قلب شما مراقبت رایگان, آسان رفتن و بله کمی تصادفی.
  • LUDDE پوست گوسفند فرش: این پسر ضعیف وزن نما که کرکی در داخل.
  • GLIMMA tealights: به راحتی تحت تاثیر قرار مردم به شما در تنظیم خلق و خوی هر کجا که شما بروید.
Ikea Filter
Ikea instagram filter
IKEA راه اندازی کرده است یک شخصیت داستان فیلتر پیوستن به علامت های تجاری مانند دیزنی, عکس و هری پاتر.

ژنراتور کاملا تصادفی به طوری که بدون نیاز به وحشت اگر شما یک شخصیت آیکون که طنین انداز نمی. آن را معمولا به یک شخصیت متفاوت هر زمانی که شما از آن استفاده کنید. برای گرفتن یک عکس یا ویدئو با فیلتر های مراحل زیر را:

  1. شیر در سمت چپ بالای صفحه نمایش و یا کش رفتن حق را از هر نقطه در خوراک.
  2. کش رفتن به سمت چپ در پایین صفحه نمایش و انتخاب یک اثر; برای دیدن اثر از سازندگان مستقل کش رفتن تمام راه را به سمت چپ و روی آن ضربه بزنید.
  3. شیر برای گرفتن یک عکس و یا ضربه بزنید و نگه دارید به یک ویدیو. هنگامی که با استفاده از جلو یا پشت دوربین رو اثر شما انتخاب می کنید به طور خودکار ظاهر می شود بر روی نزدیکترین چهره فرد دارد.

پس از راه اندازی واقعیت افزوده (AR) داستان فیلتر در ماه اوت سال 2019 برندها در سراسر جهان استفاده کرده اند و آنها را برای اهداف بازاریابی. با توجه به Instagram 62 درصد از مردم بیشتر علاقه مند در یک نام تجاری و یا محصول پس از دیدن آن در داستان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im