یکs دولت رمپ تا آن مستند سازی و با امواج بزرگ بریتانیا جمعیت در حال حاضر کار از خانه چگونه شما می توانید اقامت مناسب و سالم در طول خود انزوا?

در 1 بعد از ظهر (به وقت تهران) روز پنج شنبه ما باید روانشناس بالینی, لیندا بلر و مربی شخصی اسکات Laidler در دست برای پاسخ به تمام سوالات خود را در به دنبال پس از هر دو سلامت روحی و جسمی در طول قرنطینه. با مدارس سراسر انگلیس بسته شدن کارشناسان ما همچنین ارائه مشاوره در مورد چگونه فرزندان خود را می تواند حفظ شیوه زندگی سالم و متعادل در حالی که آنها نه در مدرسه.

چگونه به یک سوال بپرسید

ترک سوالات خود را در بخش نظرات در پایین این مقاله به آنها پاسخ داده شود در 1 p.m (GMT) روز پنج شنبه. اگر شما در حال خواندن این در تلگراف برنامه و یا اصلا یک تلگراف حساب شما می توانید ارسال سوال از طریق ایمیل yourstory@telegraph.co.uk. اگر شما می خواهم به ناشناس باقی می ماند لطفا افشای این زمانی که شما سوال خود را بپرسید.

*سلب مسئولیت: هیچ یک از اطلاعات ارائه شده در این پرسش و یک تشکل یا یک جایگزین برای توصیه های پزشکی. اگر فکر می کنید شما ممکن است در معرض ویروس و یا هر گونه نگرانی های دیگر و سپس شما باید به دنبال دولت مشاوره.

و…که در یک بسته بندی

Tهنک شما به همه سوالات شما!

برای کسانی از شما به دنبال یک محل برای چت با سایر مردم در مورد همه چیز را از خود و انزوا و راهنمایی پخت و باغبانی, نگاهی به جدید ما اختصاص داده شده شما به تنهایی نیست بخش در اینجا: www.telegraph.co.uk/you-are-not-alone.

و به یاد داشته باشید شما تنها نیستید!

باید آسیب پذیر بود ورزش ؟

Tخود را نهایی ما است سوال بعد از ظهر:

باید آسیب پذیر (افراد مسن و کسانی که سیستم ایمنی ضعیف) انجام ورزش در خانه ؟

آنها نباید مصرف یک رژیم ورزش از نظر تناسب اندام و یا نتیجه گرا هدف است. اما آنها باید گام برای فعال ماندن و تلفن همراه به دلیل آنچه که استفاده نمی شود را می توان دور گرفته شده است.

مطمئن شوید که حرکات اساسی خود را در: بلند شدن از صندلی و راه رفتن در اطراف خانه با استفاده از پله ها. اگر شما می توانید چمباتمه زدن همه بهتر است – اما سعی نکنید در حال حاضر اگر شما انجام داده اند تا برای سال.

تمرکز حواس نرم افزار

Oتو سوال بعدی در مورد چگونه فن آوری می تواند کمک به ذهن:

آنها هر نرم افزار شما می توانید استفاده کنید برای کمک به شما با تمرکز حواس?

در اینجا چیزی است که لیندا می گوید:

بله قطعا! بسیاری وجود دارد – اما در راه است که باعث می شود آن را دشوار است. کدام را انتخاب میکنید ؟

اجازه دهید من به شما ارائه سه مورد علاقه های شما.

اول اندی Puddicombe را Headspace. او ارائه می دهد تمام انواع برنامه های مختلف که از آن به را انتخاب کنید – من ترک که به شما.

دوم, به خصوص اگر شما استراحت بهتر است از طریق حرکت از ماندن هنوز هم (حضور ذهن کار می کند هر دو راه) من پیشنهاد می کنم دیدن آنچه Adriene را ارائه کرده است یا yogawithadriene.com و یا نگاه کردن یوگا با Adriene در یوتیوب. او فوق العاده آرامش بخش, اما در همان زمان لذت بخش, راه ارائه.

و سوم اگر چه آن را یک برنامه وجود دارد این است که درخشان CD که همراه با مارک ویلیامز و دنی پنمن کتاب تمرکز حواس: پیدا کردن صلح در جهان از کوره در رفته. لذت بردن از!

چقدر ورزش باید شما انجام می شود ؟

تیاو سوال بعدی: اگر شما دیگر خروج از خانه چه مقدار ورزش شما باید انجام در خانه ؟

اسکات گفت: این:

ورزش به خودی خود می تواند خود را stresser بنابراین از طریق این دوره شما می خواهید به ضربه که نقطه شیرین بین ساخت مطمئن شوید که شما در حال نگه داشتن بدن شما انرژی و آوردن انرژی به بدن است.

برنامه خود را در حال رفتن به اجازه آموزش هر روز به من می گویند انجام دهد ، آن ممکن است مفید تر برای دولت خود را از ذهن و سطح انرژی به انجام کوتاه 20 دقیقه تمرین در هر روز به جای اشک تمرینات پس از استراحت روز است که آنچه که من می خواهم به طور معمول به مشتریان من.

اضطراب سلامت راهنمایی

Tرا یکی دیگر از سوال ما قطعا می تواند همه sympathise با:

چه راهنمایی دارید برای کسی که بهداشت و درمان اضطراب ،

در اینجا چیزی است که لیندا می گویند:

مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است که از تحمیل دو محدودیت: محدود به تعدادی از منابع شما به نوبه خود برای اطلاعات زمانی که شما احساس می کنید شما در حال غرق با نگرانی و محدود به زمان شما صرف چک کردن هر گونه نگرانی های شما ممکن است. محدود کردن هر زمانی که شما چک کنید تا حداکثر پنج دقیقه و حداکثر دو بار در روز تنها. که راه شما می توانید به خودتان بگویید شما مجاز به چک کردن هر گونه نگرانی, اما آن را تبدیل کند به یک جستجوی بی پایان در نتیجه تنها در افزایش اضطراب.

من همچنین پیشنهاد می کنم شما برنامه ای برای تماس و گرفتن با چهار دوستان و یا اعضای خانواده هر روز با این قانون که نه مجاز است به ذکر است هر گونه نگرانی سلامت. بعد از همه بهتر وجود دارد اطمینان است که ما در حال OK از افراطیت و مهم است و مراقبت از روابط است.

تمرینات برای حمایت از فعالیت های قلبی و عروقی

We تا به حال یکی دیگر از سوال در مورد انجام ورزش در خانه:

چه تمرینات در خانه می توانید انجام دهید به عنوان مکمل فعالیت های قلبی و عروقی مانند در حال اجرا ؟

در اینجا برخی از راهنمایی از اسکات:

شما می کنار هم قرار دادن همه چیز به نام Tabata دریل. این شامل شدت بالا مانند در حال اجرا بر روی نقطه ای سایه بوکس و چمباتمه از مبل بالا و پایین. آیا یک دقیقه از این با عنوان بسیاری از تکرار به عنوان ممکن است در عرض دقیقه که پس از آن یک استراحت و حرکت بر روی بعدی ورزش. و یا آن را راه رسمی با استفاده از پروتکل تاباتا – 20 ثانیه کار در مقابل 10 ثانیه استراحت هشت بار تکرار شده.

اساسا هر چیزی که شما احساس ضربان قلب خود را شروع به افزایش خواهد بود مفید برای سیستم قلبی عروقی خود را.

“من باید مسائل مربوط به خواب’

I‘مطمئن هستم که این سوال بعدی چیزی است که بسیاری از مردم می تواند مربوط به:

نه ترک خانه و تعداد زیادی از اضطراب به من مسائل را با خواب من چه می توانم انجام برای به دست آوردن یک خواب شب بهتر?

لیندا توصیه های زیر:

شروع در اوایل روز است. مطمئن شوید که شما را در ورزش های هوازی به مدت حداقل 20 دقیقه در همان زمان در هر روز و خوردن وعده های غذایی خود را در مجموعه بار به عنوان به خوبی. این کمک می کند ‘حل’ ساعت بدن شما و به شما اجازه می دهد به احساس خستگی بیشتر به طور طبیعی. سپس یک ساعت قبل از خواب خاموش کردن تمام صفحه نمایش (را از آخرین تماس هر روز با یک دوست خوب, بنابراین شما به پایان زمان روی صفحه نمایش توجه داشته باشید در مثبت).

وقف بین ده و 30 دقیقه است که ساعت گذشته به یک خواب روال انجام کارهایی که آرامش و حل و فصل مانند گرفتن یک حمام گرم و یا حمام انجام برخی از کشش ملایم قرار دادن برخی از روغن آروماتراپی. مطمئن شوید که اتاق خواب خود را خنک است و نه سرد. هنگامی که در رختخواب, از خواندن تا زمانی که شما احساس می کنید خسته شده اید—از یک متن یک صفحه نمایش. نوبه خود چراغ تنها زمانی که شما احساس می کنید واقعا خواب آلود.

باید به شما بازگشت به کار پس از 7 روز از انزوا اگر شما هنوز هم نمایش خفیف علائم ؟

Oتو سوال بعدی می آید از علامت گذاری از طریق ایمیل:

من در حال حاضر خود منزوی و من باید رفتن به محل کار در روز دوشنبه, سوال من این است که با شرایط پزشکی (آسم و COPD به ديابت نوع 2 و بالا فشار خون) اگر من هنوز هم احساس می کنم باید علائم (البته خفیف) آیا من به بازگشت به کار من 7 روز در انزوا به اندازه کافی است!?

در اینجا این است که اسکات مشاوره:

من فکر می کنم که یک سوال برای یک پزشک. به نظر من در این خواهد بود که آیا بازگشت و خطر گسترش آن به هر کس دیگری اگر شما هنوز هم احساس هر یک از این علائم است. اما این فقط یک نظر – بهترین به دنبال توصیه های پزشکی.

چه می توانید انجام دهید اگر شما خود منزوی و نگران دیدن نیست مردم برای یک مدت زمان طولانی ؟

Oتو سوال بعدی ارسال شده در توسط ایمیل است که در مورد آمدن به شرایط با این واقعیت است که خود انزوا ممکن است به معنای دیدن نیست هر کسی برای ماه و چگونه به مراقبت از سلامت روان خود را.

در اینجا چیزی است که لیندا می گوید:

بهترین راه برای کمک به شما احساس می کنید شما هنوز هم در تماس با افرادی که برای شما مهم است برای دوباره تعریف “دیدن”. قبل از این همه آغاز شده و ما در حال حاضر با اتکا بر ارتباطات از راه دور به نگه داشتن در تماس با بسیاری از دوستان و عزیزان بنابراین تنها چیزی که واقعی به تغییر در حال حاضر این است که ما نمی توانیم با اضافه کردن نزدیکی فیزیکی. بنابراین “دیدن” در حال حاضر به معنی اتصال بر روی گوشی و از طریق صفحه نمایش.

با در نظر گرفتن برنامه حداقل پنج بار در هر روز (تنظیم زمان کمک خواهد کرد که شما احساس می کنید شما باید ساختار دوباره) هنگامی که شما تماس با یک دوست و یا یک دوست به “دیدن” آنها را برای گرفتن. تمرکز به طور کامل در آنها در آن زمان هیچ عملکرد چند تکلیفی مجاز! این را که حس ارتباط همه ما نیاز دارند.

بهترین تمرینات صفحه اصلی اگر شما هیچ صفحه اصلی تجهیزات ؟

یکfternoon همه!

سوال اول ما فرستاده شده توسط ایمیل و شامل یک مشکل شایع: فقدان تجهیزات ورزش مردم در خانه.

در اینجا چیزی است که اسکات می گویند:

وجود بارهای از چیزهایی که شما می توانید به نگه داشتن خود را پایه تحرک و عملکرد رفتن. این مهم است که به دلیل عدم فعالیت خود را کاهش سیستم ایمنی بدن است.

من در واقع می خواهم برای شروع با تمرینات که شامل وزن بدن خود را – بنابراین هیچ صفحه اصلی تجهیزات مورد نیاز به هر حال. راستش بهترین تمرینات صفحه اصلی آنهایی است که مطمئن شوید که شما فعال ماندن از لحاظ حرکات اساسی مانند lunges squats تخته و فشار یو پی اس.

برای هسته, من توصیه می کنم تمرینات مانند تخته بال بال زدن ضربات پل و خورشید.

شما می توانید بارهای از دموی از همه از این در یوتیوب.

اگر شما می خواهید به کار بر روی قلبی به طور کلی سعی کنید در حال اجرا در نقطه شاتل اجرا می شود در اتاق نشیمن burpees و موشک جهش از پله ها بالا. اگر این قدرت شما به دنبال برای حفظ, آیا دیوار نشسته یک پا deadlifts و هندو فشار یو پی اس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im