کوبه برایانت هلیکوپتر شرکت مجاز به پرواز در مه

بی بی سی جهان | No comments

این شرکت که صاحب بالگرد که حامل بسکتبال بزرگ کوبه برایانت دختر و هفت نفر دیگر که آن را سقوط نبود مجوز برای پرواز در شرایط مه آلود مقامات می گویند.

جزیره بیان هلیکوپتر محدود بود به عامل زمانی که خلبان قادر به دیدن به وضوح در هنگام پرواز است.

خلبان گزارش کرده بود که فدرال صدور گواهینامه برای پرواز هلیکوپتر تنها با تکیه بر ابزار کابین خلبان.

با این حال او به احتمال زیاد تا به حال تجربه کمی در انجام این کار ،

این بود که او را به علت محدود بودن توسط شرکت های صدور مجوز.

علت تصادف در هوای مه آلود غرب لس آنجلس هنوز در حال بررسی است. برایانت بود در راه خود را به مربی تیم خود, دختر, تیم بسکتبال در یک محلی مسابقات جوانان در Mamba آکادمی ورزشی.

چه ما در حال حاضر می دانید ؟

جزیره بیان هلیکوپتر محدود شده بود به پرواز در زیر آنچه شناخته شده به عنوان بصری, قوانین پرواز, معنی خلبانان باید قادر به دیدن به وضوح در خارج از هواپیما در روز روشن, کیت هالووی ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) سخنگوی گفت: خبرگزاری رویترز.

این شرکت مجاز به پرواز در کابین خلبان با استفاده از ابزار به تنهایی.

آقای هالووی گفت: آن شناخته شده نیست اگر خلبان Ara Zobayan شد پرواز در ابزار در زمان خراب

آقای Zobayan شد و مجاز به پرواز با کابین خلبان, ابزار, Kurt Deetz یک خلبان سابق این شرکت که پرواز برایانت برای دو سال گفته فوربس.

او افزود: “من فکر نمی کنم او تا به حال هر گونه واقعی [تجربه] در داخل ابرها.”

جزیره اکسپرس مراجعه کننده یک درخواست برای نظر به NTSB.

روز پنج شنبه شرکت گفت که تعلیق عملیات.

“شوک حادثه تحت تاثیر قرار همه کارکنان و مدیریت تصمیم گرفت که خدمات خواهد بود به حالت تعلیق تا زمانی که آن تلقی می شد مناسب برای کارکنان و مشتریان” آن را در بیانیه ای گفت.

هواپیما – یک Sikorsky S-76B – رفت به یک تپه در خارج از شهر کالاباساس در صبح روز یکشنبه.

شرایط مه آلود در هنگام پرواز در زمان خاموش و پلیس محلی تا به حال مبتنی بر هلیکوپتر خود را به علت بد آب و هوا.

خلبان خواسته کنترل ترافیک هوایی به صورت ویژه ترخیص کالا از گمرک, شناخته شده به عنوان ویژه بصری قوانین پرواز به پرواز در کمتر از مطلوب آب و هوا گفت: NTSB عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy که رفت به صحنه تصادف به جمع آوری شواهد.

هلیکوپتر او افزود: دور در هوا برای 12 دقیقه قبل از اینکه ترخیص کالا از گمرک. خلبان پس از اين کنترل برای “پرواز زیر” یک کمک داده شده به هلیکوپتر برای جلوگیری از برخورد اما گفته شد به سادگی بیش از حد کم می شود و توسط رادار.

دقیقه بعد خلبان گفت که او “برای جلوگیری از بالا رفتن یک ابر لایه” او اضافه شده است. هلیکوپتر رفت و شروع به چپ نزولی به نوبه خود با توجه به رادار اطلاعات قبل از ارتباط از دست داده بود “مطابق با محل حادثه”.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>