شده است وجود دارد اختلال گسترده در پایتخت تجاری نیجریه, Lagos در اولین روز کاری از ممنوعیت موتور سیکلت و سه چرخه-تاکسی.

وجود صف های طولانی در ایستگاه های اتوبوس و حتی اضافی حمل و نقل گذاشته شد در حالی که برخی از راه برای مایل است.

تجاری موتورسیکلت های رایج ترین شکل از حمل و نقل عمومی در این شهر حداقل 20 میلیون نفر است که برای بدنام ترافیک.

مقامات گفت: ممنوعیت مورد نیاز بود به دلیل نگرانی های ایمنی.

آنها گفتند تاکسی موتور شناخته شده به عنوان okadas و سه چرخه به نام kekes باعث “مرگ و بی نظمی”

این ممنوعیت شده موثر است ؟

آن را با کمک سازمان های امنیتی که متهم شده و از فراتر رفتن از خود بزداید.

این ممنوعیت شامل نمی شود خصوصی موتورسیکلت و موتور سیکلت استفاده می شود توسط شرکت تحویل اما در روز شنبه اولین روز از این ممنوعیت ها وجود دارد شکایت که پلیس دستگیری آنها.

چند تجاری مخالفان دستگیر شدند بیش از آخر هفته وجود دارد در نزدیکی مجموع انطباق با بان کی مون روز دوشنبه در اولین روز کاری پس از آن اثر صورت گرفت.

چگونه باید واکنش مردم?

تصمیم نرفته پایین به خوبی با مسافران که احساس تصمیم نخبگان است و هدفمند در ضعیف است.

به عنوان بسیاری از عرق مسافران منتظر در ایستگاه های اتوبوس برای در دسترس نیست تاکسی و اتوبوس در روز دوشنبه آنها تعجب که چرا دولت فراهم نیست جایگزین قبل از قرار دادن ممنوع.

دولت گفت که تا به حال ارائه شده و بیشتر در اتوبوس های عمومی و قایق برای کسانی که در امتداد آبراه اما حقیقت این است که kekes و okadas ارائه به شدت مورد نیاز خدمات.

آنها plied خیابان ها و سخت برای رسیدن به مناطق که در آن اتوبوس ها و تاکسی ها قادر به رفتن.

Angry Lagos commuter

BBC

سیاستمداران نمی مراقبت در مورد ما درد و رنج آنها استفاده کنید okadas?”

در این شهر که در ظاهر به معنای زیادی به بسیاری از مردم okadas ذخیره آنها را از گرد و غبار و عرق از راه رفتن با رها کردن آنها را در درب خانه خود.

افرادی که تصویب این ممنوعیت خودروهای شخصی صاحبان که تا به حال یک مشکل در رابطه با دو و سه چرخ. هر کسی که رانده شده در لاگوس و یا در هر یک از شهرستانها نیجریه که در آن okadas و kekes عمل خواهد می دانم که چگونه نا امید کننده آن است که برای به اشتراک گذاشتن همان جاده با آنها.

Female commuter in Lagos

BBC

آن را می سازد هیچ حس آنها باید ممنوع هر دو. آنها باید ممنوع اوکادا و چپ keke.”

گروه دیگری که تصویب این ممنوعیت رانندگان زرد اتوبوس ها و تاکسی ها که با تجربه افزایش مشتریان در روز دوشنبه.

“بان کی مون خوب است که مردم [keke و اوکادا سواران] را اطاعت قوانین” گفت: یک راننده در Obalende ایستگاه اتوبوس در لاگوس جزیره است.

بدنام ترافیک در لاگوس بدان معنی است که مسافران ترجیح موتور سیکلت برای توانایی خود را به سرمازدگی در داخل و خارج از لکه های تنگ و آنها را به مقصد خود را در زمان.

سوار-نقطه برنامه های ارائه اوکادا خدمات تبدیل شده اند بسیار محبوب با جوان مسافران است که می تواند به منظور سواری از راحتی از مکان های خود را.

وجود دارد گزارش ها از افزایش کرایه در برخی از بخش های دولت, در حالی که برخی از رانندگان اضافه شده اند بیشتر متوقف می شود و مسیرهای به جای مسافر ،

چگونه باید keke و اوکادا سواران واکنش نشان داد?

وجود دارد یک اعتراض کوچک در Ijora منطقه از لاگوس که در آن یک تعداد انگشت شماری از اوکادا سواران سوخته لاستیک و مسدود شدن جاده اصلی.

اما آنها پراکنده شده توسط نیروهای امنیتی که قبلا هشدار داده است که defaulters برخورد خواهد شد.

نیز وجود دارد یک تظاهرات روز جمعه علیه این ممنوعیت به عنوان سواران که متعلق به سوار-نقطه شرکت های به نام بهتر مقررات به جای ممنوعیت آشکار.

به عنوان آن در حال حاضر تجاری موتور سیکلت و سه چرخه رانده شده اند به حاشیه شهر به دور از کسب و کار پر سود مناطق شلوغ با مسافران به مناطق که در آن وجود دارد محدود است نیاز به خدمات خود را.

هزاران نفر از keke و اوکادا سواران هستند به احتمال زیاد به از دست دادن معیشت خود در یک شهر که در آن بیکاری شایع است.

چه دولت گفت ؟

دولت گفت که “نه غافل است که اجرای این بخشنامه ممکن است منجر به برخی از از دست دادن شغل” و فرماندار اعلام خواهد کرد اقدامات لازم برای مقابله با اثرات سفارش.

بیانیه ای در روز یکشنبه همچنین با اشاره به “کمی ناراحتی تجربه شده توسط مسافران در برخی از مسیرهای با توجه به عدم وجود موتور سیکلت و سه چرخه” و اضافه شده است که آن را نمی خواهد به عنوان جایگزین در حال نورد از.

عمومی, اتوبوس, گفته مستقر 65 اتوبوس در طول مسیرهای اصلی و دولت اعلام اضافی خدمات کشتی.

چیزهایی هستند که رفتن به تغییر دهید ؟

آن است بعید است که وجود دارد خواهد بود یک وارونگی در بان به عنوان لاگوس مقامات در تلاش برای تحمیل نظم در این شهر است.

اما بسیاری از تعجب که چگونه یک شهر با جمعیت پرتغال و سوئیس در ترکیب ندارد یک شبکه راه آهن و یا توسعه یافته سرویس کشتی.

عمومی, اتوبوس, سیستم است که به سختی به اندازه کافی برای مقابله با کسر کوچکی از جمعیت در حالی که فرماندار قبلی Akinwunmi Ambode در حال بررسی پرونده فساد در خرید بیشتر و اتوبوس و اتهام او را انکار می کند.

رفت و آمد در لاگوس شده است تا حد زیادی کمک به تجاری موتور سیکلت و سه چرخه تاکسی.

وجود دارد نیاز به خدمت و اثبات است که در میلیون ها دلار مطرح شده توسط سرمایه گذاران خارجی در سوار-نقطه تاکسی موتور سیکلت کسب و کار.

این kekes آورده بودند به نیجریه به عنوان بخشی از یک کاهش فقر برنامه تحت یک دولت قبلی است.

ترجمه مقاله

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im