من تحویل بسته از دست رفته است – آیا حقوق من?

خریداران سفارش آنلاین در طول coronavirus مستند روبرو هستند هرج و مرج به عنوان ده ها هزار نفر از اقلام در حال تحویل دیر یا تبدیل نشده تا در همه.

پس از شروع از آوریل بیش از 18000 نفر شکایت کرده اند در مورد مشکلات با تحویل به حل اختلاف خدمات Resolver – اغلب به دلیل یک مورد را تبدیل کرده است.

در اینجا تلگراف پول, ناخن, آنچه حقوق خود هستند – این که آیا شما در حال ارسال و یا دریافت بسته است.

اگر شما در حال دریافت یک آیتم

اگر شما به خرید چیزی آنلاین برای تحویل شما باید تا موضوع خود را با خرده فروش نیست تحویل شرکت گفت: سوفی Kasmi وکیل و بنیانگذار حقوق خود را بدانید, یک مشاوره حقوقی وب سایت.

اول چک خرده فروش ضوابط و شرایط برای دیدن اینکه آیا آن را شکسته است این. اگر نه, شما ممکن است حمايت از حقوق مصرف کننده عمل می کنند (سازمان تنظیم مقررات).

“این می گوید که در این مورد باید تحویل در 30 روز مگر اینکه دیگر توافق شده است,” Ms Kasmi گفت. “اگر شما با دریافت این بسته در این زمان شما باید حق لغو سفارش و دریافت بازپرداخت.”

شما باید ورود شکایت خود را رسما به خرده توضیح داد که چرا شما ناراضی هستید. اگر شما نمی توانید پاسخ شما می خواهید, شما می توانید سعی کنید درخواست خود را ارائه دهنده کارت و یا پی پال – هر کدام از شما استفاده می شود به پرداخت برای این مورد – برای بازپرداخت تحت استرداد وجه طرح.

“این است که تنها در دسترس اگر شما پرداخت برای یک سرویس است که نبود ارائه شده و یا شرکت شما خریداری شده از رفت و نیم تنه و نمی ارائه بسته خود را,” Ms Kasmi اضافه شده است. اکثر ارائه دهندگان خدمات کارت تنها به شما 120 روز است که در آن ادعا می کنند و آنها را از نظر قانونی موظف به شما پول خود را به عقب.

اگر شما خرید با استفاده از کارت اعتباری و هزینه آن بین 100 £و £30,000 شما ممکن است قادر به بازپرداخت تحت قوانین این بخش 75 قانون حمایت از مصرف کننده.

اگر شما در حال ارسال آیتم

فرستنده باید سعی کنید برای بازیابی هر گونه ضرر و زیان از شرکت تحویل. اگر شما به اعزام یک بسته است که دیر و یا از دست داده, شما معمولا به عنوان جبران خسارت تحت سازمان تنظیم مقررات پوشش حداقل هزینه تحویل است.

“تماس با شرکت تحویل به ادعای این و در نظر بگیرید که آیا شما برای پرداخت بیمه یا اگر پوشش اضافی گنجانده شد مانند ثبت تحویل. اگر چنین است, وجود خواهد داشت یک خاص ادعا فرایند است که شما نیاز به دنبال” Ms Kasmi گفت.

باید این شرکت حاضر به بازپرداخت به شما, شما می توانید سعی کنید این ادعا از طریق استرداد وجه طرح به عنوان ذکر شده در بالا. اگر همه چیز با شکست مواجه و تحویل شرکت تنظیم شده است, سعی کنید تماس با مستقل پستی جبران طرح (POSTRS).

اگر شما قربانی یک کلاهبرداری

برخی از مردم دریافته اند که زمانی که آنها سعی کنید به تماس با یک شرکت در مورد از دست رفته تحویل شرکت می کند پاسخ نمی دهند و یا به طرز مرموزی ناپدید شد. در این مورد شما به احتمال زیاد قربانی یک کلاهبرداری است.

اولین بانک خود تماس بگیرید و پلیس به طوری که آنها می توانید بررسی. بانک شما ممکن است قادر به بازپرداخت شما اگر آن را در نظر می گرفت و تمام اقدامات ممکن را بررسی کنید فروشنده واقعی بود. این است که به لطف جدید مشروط به بازپرداخت مدل در تقلب بازپرداخت معرفی شده در مارس 2019.

شکست این, شما می توانید سعی کنید با این ادعا که پول از طریق استرداد وجه و یا بخش 75.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Mobil Ödeme Bozdurmainstagram takipçi satın alhttps://www.fivesosyalmedya.com/mobil ödeme bozdurmahtml nullednulled themesbuy instagram followersMobil Ödeme NakitMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirmeyabancı dizi izleMobil Ödeme Bozdurma 1xbetElexbetMobilbahisCanlı Bahis SiteleriTrbetGorabetMariobetTipobetBetpas