چرت زدن – شما چرت زدن شما برنده شوید!

مدیر عامل برایان Halligan آن را می پذیرد: او در کار است. او به طور معمول طول می کشد چرت زدن در بعد از ظهر بعد از ناهار تقریبا هر روز برای نیم ساعت. او را چرت و حتی پیدا کردن یک محل بر روی تقویم خود را.

هر کس گفت: “شما چرت زدن شما از دست دادن” هرگز ملاقات Halligan. بوستون-منطقه فن آوری شرکت است که او و شریک تاسیس در حال حاضر از 3300 نفر و به ارزش 8 میلیارد دلار است.

خبرنگار سوزان Spencer پرسید: “مردم تعجب که سر از 8 میلیارد دلار شرکت خواب است راه خود را از طریق این بعد از ظهر؟”

“این تنها یک نیم ساعت!” خندید Halligan.

brian-halligan-napper-promo.jpg
به خوبی استراحت برایان Halligan. ایسنا

اما آن را فقط ممکن است مهم ترین نیم ساعت از روز خود را: “برخی از بهترین ایده های من هستند وقتی من نوعی از افتادن و سقوط کردن از خواب,” او گفت:. “و آن را مانند که اورکا! لحظه ای.”

“توصیف برای من آنچه در آن است در مورد این فرایند است که شما فکر می کنم به نوعی invigorates شما؟”

“من این تصور در ذهن من از زمانی که من به خواب رفتن وجود دارد این کوچک مرد با سبیل و یک جارو و یک خاک انداز. و او می رود و او مانند پاک کردن داخل مغز من. بنابراین وقتی که من از خواب بیدار آن را مانند یک اتاق تمیز و من بسیار انرژی و ذهن من باز است و من آماده برای دریافت اطلاعات بیشتر و روند آن را در یک راه خیلی بهتر است.”

“و شما در همه آگاهانه در مورد صحبت کردن در مورد مرد با جارو؟’ اسپنسر پرسید.

“هیچ!” او خندید.

دکتر چارلز Czeisler سر تا خواب پزشکی بخش در Brigham و بیمارستان زنان در بوستون ، و او یکی از طرفداران بزرگ از چرت زدن. “بهترین پنجره برای چرت زدن است و در واقع اواسط بعد از ظهر,” او گفت:. سه ساعت او گفت: “عالی است.”

اسپنسر پرسید: “اگر من در محل کار هستم و من نگاهی به چرت زدن من میخوام انجام بهتر پس از آن چرت تر از من بود قبل از؟”

“شما” دکتر Czeisler پاسخ داد. “چون در واقع شما تحکیم برخی از اطلاعات شما آموخته ام در طول روز, و شما قادر خواهید بود به یاد داشته باشید که بهتر است پس از چرت زدن.”

فقط درخواست مردمی در ناسا: در سال 1995 مطالعه آنها دریافتند که خلبانان که سوفی به طور متوسط فقط 26 دقیقه بهبود عملکرد 34٪. و دیگر مطالعات لینک چرت زدن به بهتر شناخت حافظه واضح تر و کمتر نا امیدی.

و اگر رئیس خود را می آید همراه است ؟ “شما می توانید توضیح دهید که به رئیس خود است که این است که چگونه شما در حال نگه داشتن عملکرد خود را در بهترین حالت آن” دکتر Czeisler ارائه شده است.

اما در سال 2013, Dr. Czeisler ساخته شده است که بسیار زمین به Boston Red Sox که نگران است که کمبود خواب بود صدمه زدن به بازی خود را. مشاوره: قرار دادن یک چرت زدن در محل باشگاه وانجمن.

boston-red-sox-nap-room-620.jpg
چرت زدن در اتاق Boston Red Sox محل باشگاه وانجمن. ایسنا

آن را بسیار محبوب بود با بازیکنان و بعد از آن که فصل خوبی استراحت ساکس برنده سری جهانی. خواب خود را دکتر خود یک حلقه قهرمانی. “این نام من است که در نوع سرد” او گفت:.

Red Sox پیوست یک لیست طولانی از جشن nappers از لئوناردو داوینچی به النور روزولت به جان اف کندی.

Virginia Tech پروفسور راجر Ekirch یک “خواب مورخ” گفت: “وینستون چرچیل به اعتقاد او در برگزاری نیست. سوخت توسط یک صبحانه متشکل از هویج در میان چیزهای دیگر او را به طور معمول چرت زدن از 2:00 تا 4:00. این است که در طول جنگ! را تحت پوشش می دهد خاموش لباس خود را. این است که نه فقط به خواب رفتن بر روی یک نیمکت.”

و متحدان به دست آورد. “دقیقا!”

at-days-close-cover-ww-norton.jpg
W. W. Norton

Ekirch گفت که تا قرن 18 اکثر اروپایی ها و آمریکایی شمالی در خواب دو تکه.

“به طور کلی مردم به رختخواب رفت 9:00 و 10:00 p. m.” او گفت:. “خواب آنها به مدت سه و سه و نیم ساعت است. سپس آنها را wakened طولانی نیست پس از نیمه شب است.”

و سپس آنها می خواهم انجام … چه ؟ “مردم منعکس شده در رویاهای آنها مدیتیت آنها دعا کردند خاص نماز” گفت: Ekirch.

آنها را بیدار ماندن برای حدود یک ساعت قبل از ورود به فاز دو خواب.

اما انقلاب صنعتی و تاکید آن بر بهره وری به پایان رسید که.

“نگرش ما نسبت به خواب تغییر” Ekirch گفت. “خواب همراه شد با بی حالی است.”

ننگ گیر کرده است. با توجه به جدید رادیو فردا, نظرسنجی, یک پنجم آمریکایی ها فکر می کند که چرت زدن است نشانه ای از تنبلی است.

چرا چرت چنین بد نام است ؟ Ekirch گفت: “من می توانم قول بن فرانکلین: ‘تا تنبل و کند! خواب نیست. وجود بیش از زمان کافی برای خوابیدن در گور است.'”

استاد Dayna جانسون متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه اموری در آتلانتا که در مطالعات خواب گفت:

چرت زدن خوب هستند – فقط نمی چرت زدن خود را به زندگی ، او گفت: ایده آل, چرت زدن است, ده تا 20 دقیقه.

“مردم هستند که محروم از خواب قطعا باید یک چرت زدن در طول روز برای کمک به آنها احساس ترمیم,” او گفت:. “اما شما می دانید که در طرف دیگر از این چرت و همچنین می تواند تاثیر خود را در شب خواب. و بنابراین شما را تا پایان در این چرخه ضعیف و خواب در شب و سپس شما خواب کمی در طول روز.”

اسپنسر پرسید: “پس چرت نظر شما اساسا برای استفاده فقط؟”

“درست است. این یک راه خوب برای آن قرار داده است. آن را برای زمانی که شما به آن نیاز دارید.”

در یک کشور که در آن چرت زدن هستند دوری خواب محروم آمریکایی جستجو برای صرف نظر تقریبا 30 میلیارد دلار در سال بر روی همه چیز از وزن چرت زدن پتو به خواب-افزایش خواب به شترمرغ بالش آگهی به عنوان کمک به شما را به “قدرت چرت زدن در هر نقطه.”

هیچ شترمرغ مورد نیاز برای برایان Halligan چرت اما. او به سادگی خلوت به شرکت خود را تعیین چرت زدن نقطه به اصطلاح Van Winkle اتاق که در آن کارکنان می تواند ثبت نام برای گرفتن چند zzzzzzs در هر زمان.

hubspot-van-winkle-nap-room-620.jpg
HubSpot را ون جابجا چرت زدن در اتاق.

در واقع اتاق است که بسیار محبوب است او حتی ممکن است اضافه کردن یک دوم Van Winkle.

Halligan موافق با حکمت یانکی بزرگ Yogi Berra: “‘من معمولا دو ساعت چرت زدن از 1:00 تا 4:00.'” او خندید. “او یک مرد عاقل!”

       
برای اطلاعات بیشتر:

  • برایان Halligan, HubSpot
  • Follow @bhalligan در توییتر
  • دکتر چارلز Czeisler بدست آورد از خواب و شبانه روزی اختلالات بریگهام و بیمارستان زنان بوستون
  • راجر Ekirch ویرجینیا تک (Blacksburg, Va.
  • “در روز نزدیک: شب در زمان های گذشته” توسط A. راجر Ekirch (W. W. Norton) در تجارت شومیز و کتاب از طریق آمازون در دسترس است
  • Dayna, Johnson, رولینز, دانشکده بهداشت دانشگاه اموری آتلانتا
  • Vispring نیویورک
  • این Napper وزن پتو از Bearaby.com

       
داستان های تولید شده توسط Amiel Weisfogel. ویرایشگر: کارول راس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im