قرعه کشی ملی صرف £115m در بازاریابی که در غیر این صورت رفته اند به علت خوب

قرعه کشی ملی صرف تقریبا £115m که در غیر این صورت رفته به علت خوب در بازاریابی در سه سال گذشته از آن پدید آمده است.

Camelot این شرکت اجرا می شود که قرعه کشی خواسته قمار کمیسیون برای اجازه به افزایش مقدار آن می تواند صرف بازاریابی به دلیل افزایش رقابت از دیگر قرعه کشی ساندی تایمز گزارش داد.

این شرکت گفت: این افزایش صرف منجر شده بود به پول بیشتر داده می شود به علت خوب با £1.85 میلیارد دلار در حال تولید در 2019-20. این افزایش £198.4 m در سال گذشته این شرکت گفت: بالاتر از £56.6 m بود که مجددا سرمایه گذاری.

اما کارولین هریس کارگری MP که منجر به یک مجلس پانل در قمار مربوط به آسیب به این روزنامه گفت: این قرعه کشی ملی اقدام شد و بیشتر و بیشتر شبیه به یک تجاری شرط بندی شرکت می باشد.

او گفت: “این واقعیت است که بانک ملی قرعه کشی در حال حاضر هزینه های بیشتر در بازاریابی است که خارج از بودجه خود را برای علل خوب نشان می دهد که در قرعه کشی و انگیزه خود را تغییر داده اند پس از آن راه اندازی شد بیش از 25 سال پیش است.”

یک سخنگوی Camelot گفت: “پس از شروع سومین قرعه کشی ملی مجوز ما رشد بازده به علت خوب با 34 درصد است.

“ما در سال های اخیر تنظیم شده است و مورد تایید بازاریابی اضافی سرمایه گذاری به ما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن بازده به علت خوب – است که در نتیجه فوری مزایای خالص.”

او افزود که بیشتر صرف شد به آدرس رقابت رو به رشد از قرعه کشی که “لازم نیست به پرداخت مالیات بر فروش بلیط و قادرند به طور قابل توجهی بیشتر در بازاریابی محصولات خود را”.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im