‘Ori و اراده Wisps’ نقد و بررسی: نجات جغد در این Platforming و شاهکار

نیوزویک | No comments

همیشه از ماریو اولین له Goomba platformers شده اند بخشی جدایی ناپذیر از بازی چشم انداز است. قادر به گذشتن از یک چشم انداز با سیالیت و فضل در حالی که هنوز یک هیولا ماشین کشتار است که یک احساس بسیار کمی ژانرهای دیگر در محفظهای قرار دادن. به عنوان گرافیک بیشتر HD و شرکت های بازی فشار نقدی از هر بازیکن آنها می توانند 2-D platformers باید به طور مداوم ادامه داشت در طول چهار دهه گذشته. سلول های مرده, Shovel Knight و توخالی شوالیه ها همه نمونه های شگفت انگیز از Metroidvania platformers در محل کار, اما یک کمی سفید جن هنوز هم می درخشد درخشان ترین از همه است.

ori and the will of the wisps
Ori از جنگل را هر platformer فن مبارک
Moon Studios

Ori و اراده Wisps عاقبت به 2015 را Ori and The Blind Forest ایجاد شده توسط Moon Studios. من هرگز بازی اصلی تا زمانی که فرصتی آمد به بررسی عاقبت من کمی مردد. من عاشق platformers با شور و شوق و پیدا کردن با دقت اشاره کردن دقت مورد نیاز برای ایجاد پیشرفت و جهش و کشش زشت و ناپسند و combos به تواند بسیار پرارزش است. من ممکن است به مرگ دو ده بار در یک صفحه نمایش تک, اما فقط می افزاید: سوخت به آتش من.

بدون شک Ori و اراده یافتیم یکی از بهترین platformers منتشر شده در طول چند سال گذشته. آن ناخن را تمام عناصر حیاتی یک بازی در این سبک نیاز به رشد. کنترل دقیق و کامل با Ori و اصحاب خود را با داشتن وزن و در حالی که آنها در حال پرش در اطراف صفحه نمایش. شما به عنوان پیشرفت شما باز کردن قدرت های جدید مانند یک کمان است که شاخه های نور فلش و یا توانایی به داش در اطراف صفحه نمایش. شما نیاز به استفاده از همه این مهارت در زنجیر combos مهارت های به منظور تکمیل پازل و یا پیدا کردن مناطق جدید.

جهان به خودی خود شگفت انگیز است به ناگهان با ترد رنگ های روشن و تصاویر پوشش چشم انداز از مارش و فراتر از آن. با نقشه بسیار وسیع و آن را تقریبا احساس می کند مانند یک تجربه جهانی به جز خود را هنوز هم مقدار زیادی از مکان شما هرگز قادر به رسیدن به. موسیقی نیز به شما نیش ترمزی میزند که فقط چشمگیر در زمان برای نگه داشتن انرژی اعتیاد به مواد مخدره در حالی که هنوز زیر یک سودا ضرب و شتم در جهان کندتر به احساس یک حس تعجب می کنم.

موجودات خود به برخی از هیبت الهام بخش ترین جنبه های این عنوان است. طرح از این مراکز در سراسر بازی Ori نیاز به پیدا کردن جغد در یک جهان بزرگ با کمک Momi (که کمی lemurs) و دیگر denizens از جنگل. مورد علاقه من به Kwolok خداوند مارش یک دوزیستان ساخته شده از سنگ که وجود دارد به ارائه حکمت و هدایت است. هر یک از شخصیت متناسب با زیبایی که Ori در تلاش است برای ایجاد یک ترکیبی از فانتزی و هوس نیست که ترس به تاریک بود.

پس از بیش از ده ساعت با Ori و اراده Wispsمن هنوز واقعا کشف همه چیز را که در خارج وجود دارد. با ده ها تن از مینی آلبوم که ارتقاء سلامت یا انرژی وجود دارد فقط زیادی برای انجام این کار علاوه بر کمک به شما جغد compadre.

برای کسانی که به دنبال یک تجربه آسان, شما ممکن است بخواهید به جست و خیز این یکی. هنگامی که شما جمع آوری تمام قدرت خود را مانند بی باک و پریدن به چراغ های platforming و واقعا رمپ ، وجود دارد بسیاری از موارد که من تا به حال نگاهی به یک استراحت برای ترس از پرتاب از کنترل من و شکستن یکی دیگر از قطعه ای از سخت افزار. این جنبه من را خسته نمی کند پس خوب platformers تمایل به نیاز به مهارت و دقت اشاره کردن فشار دکمه برای موفقیت است. پس از سال ها از آسیاب کردن مهارت من در Gameboy نسخه Lion King بازی زمانی که من خیلی جوان بودم من ترجیح می دهم این چالش است. اما برای یک مبتدی که فقط می خواهد به بازی به عنوان یک fluffball آن ممکن است بیش از حد دشوار است.

در حالی که بازی ایکس باکس نسخه Ori من تجربه کاملا چند مشکلات فنی. نرخ فریم را به طور تصادفی رها کردن (به خصوص در حالی که مبارزه با دشمنان) به روی صفحه نمایش شروع می تواند 20-30 ثانیه برای بوت کردن و شخصیت ها گاهی اوقات فقط ناپدید می شوند. Moon Studios در حال کار بر روی یک روز یک پچ به مطمئن شوید که بازیکنان نمی خواهد که برای مقابله با این مسائل در زمانی که بازی منتشر شده است.

به طور کلی Ori از دسته هایی که یک شاهکار در طراحی بازی. شما واقعا می توانید بگویید که هر یک از لبه سنبله و یا سقوط سنگ قرار داده شده است و با مراقبت و تمایل به ایجاد یک بازی خوب است. اگر شما از طرفداران از platformers در هر راه, پس از آن این بازی باید باید خرید.

Ori از حلقه های منتشر شده بر روی ایکس باکس و PC در تاریخ 11 مارس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>