پیکسار پیشگامان پشت داستان اسباب بازی انیمیشن برنده “جایزه نوبل” از محاسبات

در باز کردن صحنه از داستان اسباب بازی منتشر شده در سال 1995 یک خوشه از جعبه های پراکنده در سراسر یک اتاق خواب کودک. خورشید جریان به اتاق به عنوان یک آقای سیب زمینی سر عروسک تقاضای پول از ظاهر زده بازیگران پلاستیکی و اسباب بازی مخمل خواب دار خارج مقوا بانک.

به تصویر می رسد قهرمان – cowboy sheriff ساخته شده از پلاستیک و پارچه با کشیدن رشته به او صحبت می کنند. کلانتر سایه بیش از شرور سیب زمینی که فرار از قانون است.

این یک صحنه کندن از قدرت تخیل کودک است. همچنین اوج دهه توسعه در کامپیوتر انیمیشن.

در این سال دو نفر از مردان پشت آن پیشرفت Ed Catmull و پت Hanrahan, در حال دریافت کنندگان جایزه تورینگ. این جایزه به رسمیت می شناسد “پایدار و عمده” کمک به زمینه محاسبات و در نظر گرفته شده است به “جایزه نوبل” علوم کامپیوتر.

این جایزه که توسط Association for Computing Machinery می آید و با یک $1m جایزه نقدی تقسیم بین برندگان.

انیمیشن کامپیوتری

Dr Catmull یکی از بنیانگذاران پیکسار, استودیو پشت داستان اسباب و دکتر Hanrahan یکی از پیکسار در اوایل کارکنان اطلاع داده شد خود را در برنده شدن در اوایل ماه مارس.

آن را به دو تا از دوستان قدیمی و همکاران سابق فقط به اندازه کافی زمان برای دیدار با یک جشن, وعده غذایی قبل از coronavirus مستند اقدامات در جای خود قرار گرفتند در کالیفرنیا که در آن هر دو آنها زندگی می کنند.

“دیجیتال انقلاب ما دیده می شود در همه نوع از فیلم در تلویزیون بازی – احتمالا هیچ یک ساخته شده و بیشتر این تفاوت که پس از آن اد و پت می گوید:” دیوید پرایس نویسنده کتاب پیکسار را لمس کنید.

به داستان اسباب بازی و دیگر کامپیوتر فیلم های انیمیشن, ممکن,,,,, Dr Catmull Dr Hanrahan و تیم خود را تا به حال به توسعه راه برای دریافت به کامپیوتر به تجسم سه بعدی اشیاء است.

در طول دوره فوق دکترا مطالعات Dr Catmull ایجاد یک راه برای ساختن یک کامپیوتر به رسمیت شناختن یک سطح منحنی است. هنگامی که توسعه دهندگان تا به حال یک ریاضی تعریف منحنی سطح آنها می توانید شروع به اضافه کردن ویژگی های بیشتر به آن – مانند بافت و عمق.

“گام به گام به شما کشف کردن چه نوع از نورپردازی استفاده می شود. سپس شما شروع به قرار دادن در فیزیک از آن به دلیل پلاستیکی بازتاب نور یکی از راه های فلزی و بازتاب آن را در یک راه بسیار متفاوت” دکتر Catmull توضیح می دهد.

Dr Catmull همیشه به حال علاقه به انیمیشن و فیلم.

پس از به دست آوردن او دکترا و کار در یک گرافیک آزمایشگاه در نیویورک او در نهایت سر از کامپیوتر تقسیم Lucasfilms تاسیس توسط جورج لوکاس است. خالق جنگ ستارگان و ژوراسیک پارک دیدم پتانسیل انیمیشن کامپیوتری در فیلم ها.

اما Dr Catmull را می گوید رویای خود را به یک ویژگی با طول کامپیوتر انیمیشن فیلم بود و هنوز هم دیده می شود به عنوان “شدید غیر عملی”.

“بسیاری از افراد را رد کرد و این ایده به عنوان یک بی ربط لوله رویا است.”

پیکسار متولد شده است

در سال 1986 به بنیانگذار اپل استیو جابز آمد. او خریداری Lucasfilms’ کامپیوتر را بدست آورد و تبدیل آن به یک مستقل شرکت پیکسار.

در ابتدا این شرکت سعی در فروش سخت افزار کامپیوتر. وقتی که موفق به خاموش پیکسار متمرکز بر روی کامپیوتر تصاویر.

Dr Hanrahan یکی از این شرکت قدیمیترین کارکنان. او را مسئول ایجاد یک حداقل استاندارد برای راه کد کامپیوتر است که مورد استفاده برای توصیف تصاویر.

“پیکسار سحر و جادو بود محل می گوید:” Dr Hanrahan که در حال حاضر تدریس در دانشگاه استنفورد.

او نظارت ایجاد RenderMan – نرم افزار پیکسار با استفاده از خود را به ایجاد انیمیشن 3D – کار با تیم های از سراسر صنعت است.

سایه و نور

مهمتر Dr Hanrahan کار کردن چگونه به تجسم چگونه بازتاب نور از سطح های مختلف. در سطوح مانند پوست انسان برخی از نور عبور می کند و یا جذب می شود.

در این سطح از نور و سایه حق داد تصاویر یک کامپیوتر می تواند ایجاد یک نگاه واقع بینانه.

RenderMan استفاده شده است برای ایجاد فیلم های انیمیشن مانند داستان اسباب و پیکسار در زندگی یک اشکال است. همچنین ضروری است برای جلوه های بصری زنده-فیلم های اکشن از جمله ترمیناتور 2, تایتانیک و پارک ژوراسیک.

تحولات در کامپیوتر انیمیشن سوار تصویری صنعت بازی به عنوان به خوبی به عنوان پیشرفت در مجازی و واقعیت افزوده. و پیشرفت آن بوده است نزدیک به پیشرفت در یادگیری ماشین.

انتظار برای کامپیوتر, برای گرفتن

به گفته دکتر Catmull گذاری در این صنعت و با بخش های دیگر مجاز برای بزرگتر پیشرفت به خصوص قدرت پردازش

کامپیوتر از 1980s و 1990s به حال تنها کسری از قدرت پردازش لپ تاپ و گوشی های هوشمند را امروز.

“[عدم قدرت پردازش] قطعا یک عامل محدود کننده” دکتر Catmull توضیح می دهد.

“شما تا به حال تقریبا در جایی باقی ماندن خود را در زمان کار بر روی الگوریتم برای محاسبه قدرت برای گرفتن تا با ایده هایی که ما تا به حال.”

اما حتی امروز کامپیوتر فیلم های انیمیشن تکیه بر ارتش کوچک از انیماتورهای.

“این بسیار کار فشرده فرایند ما هنوز هم باید برای انجام بسیاری از کارها به صورت دستی می گوید:” Dr Hanrahan.

“اگر شما فقط می خواهید به شخصیت راه رفتن در اطراف جهان و انسان مانند حرکت است که باعث می شود شما فکر می کنم این طبیعی است که یک مشکل بزرگ…ما هیچ ایده چگونه به انجام این کار هست.”

تحولات در رباتیک کمک کرده اند برای بهبود در این زمینه نشان دادن چگونه حیاتی آن است که هنوز هم برای به اشتراک گذاشتن آموزش در سراسر زمینه های.

هر چند استیو جابز شناخته شده بود به عنوان یک رهبر مرموز در اپل Dr Catmull می گوید در پیکسار او به مراتب بیشتر باز و درک نیاز برای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و نوآوری.

“چاپ و نشر شد و یکی از چیزهایی که به ما کمک کرد جذب بهترین افراد. بهترین افراد به مراتب مهم تر از هر ایده و استیو درک است که می گوید:” Dr Catmull.

خلاقیت که آخرین

Mr کار نیز ضروری خارج از صدا برای پیکسار فیلم; او کار نمی کند آنها را رها کردن به نظر او. یکی از چیزهایی که به یاد ماندنی او گفت: پیکسار تیم بود که در حالی که کامپیوتر خواهد بود دور انداخته هر چند سال فیلم های آنها ایجاد خواهد برای نسل های گذشته.

این تنها دومین بار جایزه داده شده است برای پیشرفت در گرافیک کامپیوتری است.

مراسم رسمی به ارائه جایزه تورینگ است که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 2020.

شیوع کروناویروس ممکن است به معنای تعداد کمی از مردم متوجه شده که اعلام Dr Catmull و دکتر Hanrahan دستاورد ساخته شده بود.

اما با میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان قفل شده را در خانه های خود مسلم است بسیاری از تماشای فیلم این مردان ساخته شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im