حفره مربوط به خرابی افزایش پس از جاده ها آسیب دیده بودند در زمستان جاری شدن سیل

خودرو خرابی ناشی از چاههای افزایش نزدیک به دو سوم طول سه ماه اول سال 2020 آمار و ارقام جدید نشان می دهد.

RAC دریافت 3,426 تماس استراحتی برای مشکلاتی از قبیل تحریف چرخ شکسته تعلیق چشمه و آسیب دیده کمک فنر بین ماه های ژانویه و مارس.

این بود تا 64% در سه ماه گذشته و 5 درصد در مدت مشابه در سال 2019.

اگر چه در زمستان سال گذشته نسبتا خفیف به طور کلی جاری شدن سیل شدید ناشی از آسیب به سطح جاده در برخی از مناطق.

شروع coronavirus مستند – که به اجرا در آمد در 23 مارس – به معنی آخرین اطلاعات شامل نه روز هنگامی که وجود دارد به مراتب کمتر اتومبیل در جاده ها از حد نرمال است که به احتمال زیاد کاهش تعداد حفره های مربوط به خرابی.

RAC سر از جاده سیاست نیکلاس Lyes گفت: “آخرین چیزی که هر راننده نیاز در راه به انجام آنها ضروری هفتگی فروشگاه است به رنج می برند یک حفره های مربوط به تفکیک قرار می دهد که ماشین خود را از عمل به خصوص با کمتر گاراژ باز تر از حد معمول است.

“این به این معنی کیفیت از جاده های محلی است که از قضا به عنوان مهم به عنوان همیشه.

“در بودجه خود را در ماه مارس صدراعظم متعهد به بودجه ما جاده های محلی و روشن است که بهبود اقتصادی به انگلستان ظهور از Covid-19 همه گیر ساخته می شود باید در جامد زیرساخت – که البته نیاز به شامل کیفیت خوب جاده ها.

“علاوه بر این, آن را نیز جالب خواهد بود تا ببینید که اگر کاهش حجم ترافيک در انگلستان مستند کمک خواهد کرد که جلوگیری از وخامت بیشتر از جاده ها به عنوان کمتری چرخ رفتن بیش از نقاط ضعف در آسفالت باید کمک به سطح کمتری می پوشند.”

رانندگان 1.6 برابر بیشتر احتمال دارد به شکستن به عنوان یک نتیجه از یک حفره از آنها در سال 2006 با توجه به RAC.

گزارش صنعت آسفالت داد منتشر شده در ماه گذشته در بر داشت شوراها در انگلستان و ولز خواهد نیاز به صرف در مجموع £11 میلیارد دلار بیش از 11 سال را به همه جاده ها خود را به خراش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de