100 بهترین فیلم تمام دوران

تلگراف | No comments

به دنبال در انتخاب ما را از 100 فیلم از قرن گذشته پیدا خواهید کرد که بریتانیا با برتری در ژانرهای شما می خواهم انتظار (سینک آشپزخانه, دوره, درام, کلاس وسواس طنز) و همچنین مقدار زیادی به شما نمی (عجیب و غریب, علمی تخیلی خون-انجماد معاصر ترسناک).

این که آیا شما به طور کامل خود جدا شده از coronavirus و یا فقط می خواهید لذت بخش تاریخ شب اینجا ضروری در خانه رشد سینما به تماشای ذکر شده در آنها ساخته شد.

  • در حال حاضر از آن نوبت خود را. را انتخاب کنید مورد علاقه خود را فیلم بریتانیا از همه زمان در اینجا.

1. The Private Life of Henry VIII (Alexander Korda, 1933)

این فیلم ساخته شده است که Korda پیشرو تولید-مدیر دوران خود و Charles Laughton به یک برنده جایزه اسکار ستاره بین المللی این است چگونه دوره biopics باید انجام شود: با طنز vim لجام گسیخته تئاتری و یک اسب سوار jauntiness ، thumbing از بینی خود را در تاریخ است. کاترین آراگون حذف به طور کامل برای بودن بیش از حد کسل کننده; گام به جلو Merle Oberon به عنوان آن بولین و Elsa Lanchester به عنوان یک قاه gawky آن از Cleves. آن را هنوز هم دارای طنز سرگرمی ارزش که نه دور Blackadder-esque.

2. The 39 Steps (آلفرد هیچکاک 1935)

شده اند وجود دارد چهار عمده نسخه های فیلم از اسکاتلند نویسنده John Buchan را 1915 هیجان انگیز The Thirty-Nine Steps اما بهترین کوارتت است که آلفرد هیچکاک است marvelously مبتکر 1935 فیلم. داستان در مورد یک مرد بی گناه متهم به قتل كودكان ونوجوانان توسط پلیس و مرگبار حلقه جاسوسی – دادگاه تجدید نظر به هیچکاک عشق از پارانویا و مرد در اجرا.

3. خرابکاری (آلفرد هیچکاک, 1936)

هیچکاک در زمان بزرگ تخت رمان در مورد یک بی منطق تروریستی و زود باور و آب پز آن را به 76 فوق العاده خطرناک دقیقه است. نتیجه یک zinging انیگما از یک فیلم مربوط با دلهرهآور و نگران کنندهای تصاویر و فراموش نشدنی snatches از سخنرانی.

4. بانوی ناپدید (آلفرد هیچکاک, 1938)

این فیلم که یکباره هیچکاک به هالیوود دوم-به-گذشته و شاید هم بهترین است که او ساخته شده در انگلستان. در این رعد و برق-هوش طنز, هیجان انگیز, Margaret Lockwood و مایکل ردگریو را مسافران-در-آغوش شانه قطار خود را برای ناپدید مسافر دیگر هر کس دیگری اصرار دارد آنها را دیدم – یک پرچین هسته رمز و راز که از هیچکاک اجازه می دهد تا همه نوع از اسرار و فریب به عنکبوت-وب سایت است.




آنتون Walbrook و دیانا Wynyard در Thorold دیکنسون را Gaslight (1940)

5. Gaslight (Thorold, Dickinson, 1940)

زمانی که MGM تعمیرشده این چهار سال بعد خود را در George Cukor/اینگرید برگمن, نسخه, Louis B مایر سعی کردم به خرید کردن و سوزاندن تمام چاپ فیلم بریتانیا مبادا آن دادگاه invidious مقایسه. خوشبختانه او شکست خورده است. Underrated, Dickinson, اندازه-پشتیبانی توسط مارتین اسکورسیزی را به مراتب بیشتر زمان مختصر و مفید و مقرون به صرفه کار با پاتریک همیلتون بازی در مورد یک devious شوهر, تلاش برای رانندگی همسر خود را دیوانه. به عنوان ظریف, تعلیق, تصویر, آن را نگه می دارد خود را با نخست هیچکاک: دیانا Wynyard خوب تنظیم پریشانی و آنتون Walbrook فراموش نشدنی پرتره از حیله گری زناشویی, humiliated, آن را به یک دروازه بان.

6. که همیلتون زن (Alexander Korda, 1941)

Alexander Korda را بالا و براق 1941 weepie در مورد رابطه بین Horatio Lord Nelson, و اما بانو همیلتون ظاهرا وینستون چرچیل فیلم های مورد علاقه. به عنوان یک پاداش آن می بالد غم انگیز عاشقانه بین ویوین لی و لورنس اولیویه در خود صفحه نمایش نهایی جفت شدن. فراتر از آن شخص به او بیشتر تحت نظر گرفته و عملکرد در آن, Hamilton Woman با بازی غم انگیز قربانی زیبا در این فیلم اوج: گوش دادن به هاردی حساب ترافالگار زده با وحشت در اخبار او به وضوح عقب نگه داشتن. بارانی دوشنبه بعد از ظهر باید این همه در دسترس آسان.

7. زندگی و مرگ سرهنگ نوعی بالون هوایی کوچک (مایکل پاول و Emeric Pressburger, 1943)

چهل سال از عشق و جنگ عوارض خود را بر یک ملت در پاول و Pressburger را استادانه طنز درام در مورد یک Boer War hero (راجر Livesey) که ظریف آرمان تبدیل شدن به طور فزاینده ای در تقابل با جهان او را به مبارزه برای دفاع از. Pilloried در آزادی در اوج جنگ جهانی دوم این اتصالات که شاید بزرگترین فیلم تا کنون ساخته شده در مورد جزر و مدی از تاریخ شده است تا به طور کامل توجیه آن است.

8. برخورد کوتاه (David Lean, 1945)

شما می باید قلبی از سنگ به گریه در پایان ملاقات کوتاه ناب قصه آه-تا-وحشتناکی انگلیسی – و دردناکی unconsummated – عشق وعاشقی بین سرکوب طبقه دار لورا (سلیا جانسون) و دکتر الک هاروی (تروور هاوارد) یک غریبه او ملاقات توسط شانس در یک ایستگاه قطار. این اسکریپت بر اساس Noel Coward را یک عمل بازی هنوز هم زندگی, است با رایحه تند و تلخ اشاره ظرافت فراخوانی از راه های که در آن مردم استفاده نمی شود برای دادن به احساسات می تواند به طور ناگهانی خود را غلبه بر. اما این فیلم واقعا متعلق به جانسون: این زیبایی رسا (و این روزها تقریبا comically تصفیه شده) صدا و کلان فصیح چشم که واقعا چکش صفحه اصلی روده غم انگیز احساسات است.

9. ‘من می دانم که در آن من قصد دارم!’ (مایکل پاول و Emeric Pressburger, 1945)

باد-stung زیبایی از جزایر اسکاتلند فراهم می کند یک اسطوره ای مناسب زمینه برای این عاقلانه و فوق العاده کمدی رمانتیک از پاول و Pressburger: حلقه مفقود شده بین مدیران’ واقع بینانه تر در زمان جنگ فیلم و شکوه تغزلی شگفتی های آن را دنبال کنید. وندی هیلر نقش اجتماعی-کوهنوردی شهرستان دختری که تبدیل به رشته در جزیره Mull مدت کوتاهی قبل از ازدواج خود را به یک صنعتگر ثروتمند که در آن او می یابد با کمک راجر Livesey را جوان خوش برخورد laird که تمام ثروت ها مواد.

10. انتظارات بزرگ (David Lean, 1946)

از سمت راست متروک ایجاد عکس های Kentish باتلاق – مرد سبز با شکوه فیلمبرداری برنده یکی از دو جایزه اسکار David Lean رویکرد در اینجا این است که همه تضاد: بی گناهی در مقابل تجربه نور علیه تاریکی است. فیلمنامه تعجب از روایت اقتصاد با تنها مقدار مناسبی از غنی سازی صدای خارج از قاب از جان میلز را بالغ پیپ اما نه آنقدر که اهمیت گفتن داستان بصری است که تا کنون نادیده گرفته شده است.

11. یک مسئله مرگ و زندگی (مایکل پاول و Emeric Pressburger سال 1946)

پاول و Pressburger را 1946 شاهکار: دیوید نیون توسط والتر رالی به نقل از جنگ جهانی دوم خلبان بمب افکن رو به مرگ با لب بالا سفت (“تا زمانی باب من شما را در یک دقیقه”) که در عشق می افتد در لحظات پایانی خود با رادیو آمریکا اپراتور ژوئن (کیم هانتر) بازی مرگ به طور موقت و در برابر یک دادگاه در زندگی پس از مرگ که آیا او مجاز در زمین باقی بمانند. جک کاردیف نورانی فیلمبرداری و شگفت انگیز جلوه های ویژه مانند پله برقی در حال حرکت به “جهان دیگر” را در این رمان به عنوان عجیب و غریب و مسحور یک قطعه از فیلم سازی به عنوان شما به احتمال زیاد برای دیدن.

12. سیاه نرگس (مایکل پاول و Emeric Pressburger, 1947)

Fifty Shades of Grey تنها می تواند از خواب به عنوان وابسته به عشق شهوانی, کار به عنوان پاول و Pressburger داستان از سرکوب میل و احساسات نهفته در میان یک جامعه از راهبه در صومعه ای در هیمالیا. جک کاردیف فیلمبرداری با غنی, فضای داخلی تاریک و کوه های نقاشی بر روی شیشه در میان زیبا ترین در فیلم است.

13. کفش های قرمز (مایکل پاول و Emeric Pressburger, 1948)

مارتین اسکورسیزی نظارت 2-سال روند مرمت برای خوشوقتی دریافت چاپ های جدید از یکی از سینما را بزرگ عجایب, پاول و Pressburger را توهم شاهکار در مورد رقص مرگ و همه چیز را در میان.

14. Kind Hearts and Coronets (رابرت آهوجا, 1949)

Kind Hearts and Coronets یک کمدی سیاه و سفید فیلم برداری در نور آفتاب خنک قطعه heartlessness بازی برای خنده, با subplot دغدغه توسط عشق. آن ظریف سطحی – حتی قتل می کند چالش لوئیس را sartorial éclat – ماسک زشت انگیزه ها و حقایق: این فیلم جرات ما را به رد. این یک کار بسیار پیچیده ای است که ترکیبی از startlingly مدرن و بدیهی است که از مد افتاده است. برای مدیر رابرت آهوجا آن خواهد بود که یک فیلم از تعداد انگشت شماری او ساخته شده است که او را تضمین جاودانگی.




یوسف پنبه و اورسن ولز در کارول رید مرد سوم (1949)

15. مرد سوم (کارول رید, 1949)

شاید بزرگترین هیجان انگیز برای بیرون آمدن از پس از جنگ انگلیسی, سینما, کارول رید اقتباس از گراهام گرین رمان (دوم پس از سال 1948 را Fallen Idol) نوری لرزان با فتنه و تعلیق در سراسر. به ضرب گلوله نورانی سیاه و سفید فیلم 35mm رابرت Krasker را خاطره انگیز camerawork برجسته کوچه وین به عنوان به خوبی به عنوان یک عملکرد درخشان توسط اورسن ولز به عنوان طلب هری آهک.

16. The Dam Busters (مایکل اندرسون در سال 1954)

این داستان کلاسیک از زمان جنگ valour بود موفق ترین فیلم, بریتیش, box office در سال 1955. مایکل ردگریو ستاره به عنوان زندگی واقعی حمل و نقل هوایی طراح بارنز والیس که اختراع تندرست بمب که به نقض دشمن سدها در طول شب حمله است. مقدار هر چند همه ما می دانیم که چگونه آن را به پایان می رسد صحنه های که در آن ما می بینیم بمب در عمل واقعا گیج. ریچارد تاد نیز می دهد کاریزماتیک عملکرد به عنوان فرمانده جناح مرد گیبسون.

17. The Ladykillers (الکساندر Mackendrick, 1955)

آمریکایی نویسنده ویلیام رز ادعا کرد که خواب اند کل فیلمنامه این Ealing کمدی سیاه و سفید و طرح این خنده دار لندن جست و خیز است که قطعا حقیقی. Katie Johnson ستارگان را سر در گم خانم ویلبرفورس که با فرار او کج به پلیس بگویید از خارق العاده جنایات. البته زمانی که یک باند از تبادل نظر پرنیان – مبدل به عنوان اعضای یک string quartet – تا اقامت با او صحبت کردن طوطی های کم باور نمی او.

18. The Bridge on the River Kwai (David Lean, 1957)

الک گینس پر شور بود به عنوان سرهنگ نیکلسون برنده اسکار بافتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد جوایز خود را برای سال 1957 عملکرد Bridge on the River Kwai. این فیلم به کارگردانی David Lean بود اما ناراضی تجربه گینس. این جفت ارز نمی صحبت می کنند به هر یک از دیگر در یک دوره 48 ساعته در طول فیلمبرداری در سریلانکا و گینس بعدها نوشت که لاغر “را احاطه کرده است خود را با sycophants” و “هیچ حس شوخ طبعی”.

19. شب شیطان (Jacques Tourneur, 1957)

MR James بزرگترین تا کنون پزشک انگلیسی شبح داستان: نکته جالب آن است که آن را در زمان یک کارگردان فرانسوی و آمریکایی پول را به تصرف روح او این را به خوبی بر روی صفحه نمایش با برخی از بهترین استفاده را از لندن مکان از اوایل هیچکاک. حلقه و latterly آن به شرح زیر قرض گرفته شده اند نشانه از این پاس-on-the-نفرین طرح: Dana Andrews است تردید روانشناس شاخ قفل با یک urbane شیطان-عابد (افسانه Niall MacGinnis) در حالی که یک gnarled قرون وسطی شیطان تنفس پایین گردن خود را.




کریستوفر لی در ترنس فيشر دراکولا (1958)

20. دراکولا (ترنس فیشر, 1958)

شده اند وجود دارد بی شماری تقلید اما هیچ کدام می تواند دراز به خون آغشته دستکش در ترنس فيشر اقتباس از برام استوکر سرد شدن رمان. کریستوفر لی در نقش خون آشام, تعداد, تمام curdling ترور و دانستن شوخ طبعی در حالی که پیتر کوشینگ جامد را فراهم می کند پشتیبانی به عنوان آبراهام ون هلسینگ. یک اسکودوی کیپ-tivating کلاسیک.

21. چشم چران محله تام (Michael Powell, 1960)

منتقدان تکبر چشم چران محله تام هنگامی که آن را منتشر شد تا حد زیادی با توجه به عادات خود شخصیت سرب: Mark Lewis (کارل بوهم) یک کار فیلمساز با اجبار به قتل زنان و لگد از فیلمبرداری عبارات وحشت در چهره خود را به عنوان آنها می آیند برای تحقق سرنوشت خود را. اما منتقدان معاصر ممکن است نادیده گرفته اند در سال 1960 بود که مخفی بود مرکزی آن موضوع است. اما چه کسی است که این جاسوس? قبل از مرگ او در سال 1990 پاول دیدم شهرت چشم چران محله تام ظهور و افزایش است. آن را در حال حاضر به عنوان یک کلید فیلم در تاریخ سینما و یکی از بزرگترین فیلم های ترسناک تمام وقت است.

23. شنبه شب و یکشنبه صبح (Karel Reisz, 1960)

آن را آسان به را فراموش کرده ام چگونه sexy, Albert Finney استفاده می شود. در Karel Reisz را از ویژگی های کارگردانی اولین بازی او در نقش یک amoral کارگر کارخانه که حاضر به اذیت کردن, اسپرم به سیستم است اما نه به اندازه کافی هوشمند برای دیدن که او در آن به دام افتاده با این وجود. راشل رابرتز به عنوان زن او حامله است پر شور و آلن Sillitoe را dialogue نسبتا کراکل.

24. بی گناهان (Jack Clayton, 1961)

اقتباس از هنری جیمز به نوبه خود از پیچ بیگناهان همچنان یکی از مهمترین ستون فقرات-تکان دهنده وهم آور, ترسناک, فیلم تا کنون ساخته شده و همچنین به عنوان یکی از اولین به شیر را به “وحشت زده” ویژگی های کودکان است. Deborah Kerr بسیار عالی است به عنوان جدا مهد کودک حاکم دست Giddens که شروع به گمان است که او مرده سلف نمی کاملا به عنوان مرده به عنوان او به نظر می رسد این است که به عنوان آن را باید با جوان او را به اتهام… سرکوب جنسی وسواس, و به آرامی-خزنده جنون به ندرت شده است تا به خوبی به تصویر کشیده است.




پیتر اوتول در David Lean را Lawrence of Arabia (1962)

25. لارنس عربستان (دیوید لین, 1962)

شده اند وجود دارد بسیاری از تلاش برای به تصویر کشیدن فوق العاده و مبهم شکل است که TE لارنس – یک زرق و برق دار جوان انگلیسی افسر ارتش که الهام گرفته و به رهبری یک ارتش عربستان در برابر ترک – هر چند هیچ کدام بوده است به عنوان موفق David Lean 1962 کلاسیک. یک پرستو به عنوان لارنس پیتر اوتول کانال های واقعا شخصیت پیچیده است که ظالم کاریزماتیک و در زمان خود-نفرت.

26. تنهایی از دونده از راه دور (Tony Richardson, 1962)

بر اساس آلن Sillitoe داستان کوتاه به همین نام مدیر تونی ریچاردسون فیلم زیر یک پسر جوان است که فرستاده شده به یک borstal پس از درگیر شدن در یک نانوایی سرقت و آرامش می یابد در استعداد خود را برای از راه دور در حال اجرا است. تام کورتنی فوق العاده است به عنوان مبارز Borstal پسر کالین اسمیت و در حالی که این فیلم ارزشمند را به عنوان تاریخ اجتماعی آن حفظ حیات خود را.

27. این زندگی ورزشی (لیندسی اندرسون, 1963)

لیندسی اندرسون اولین ویژگی این است که یکی از قوی ترین فیلم های به ظهور از آشپزخانه-سینک جنبش که جاروب در سراسر بریتانیا فیلمسازی در دهه شصت. ریچارد هریس ستاره به عنوان فرانک ماشین آلات و آینده لیگ راگبی ستاره که وارد یک پر agonised امر با زن بیوه, زن مهمانخانه دار مارگارت هموند (راشل رابرتز). رابرتز ارائه بهترین عملکرد او در زندگی حرفه ای کوتاه در حالی که scrum صحنه باقی می ماند در میان بهترین توصیفاتی از ورزش تا کنون اسیر در سلول.

28. از روسیه با عشق (ترنس جوان, 1963)

مدیر ترنس جوان 1963 جست و خیز بود جیمز باند دوم صفحه تفرج. به طور کلی طرفدار هراس از مکانهای بسته و از westbound Orient Express بیش از عضو کمیته نیروهای مسلح سنا مجموعه قطعات آن را تا اول تبه کار (Lotte Lenya را رزا Klebb) مرید (رابرت شاو دونالد “Red” گرانت) و دختر (Daniela Bianchi به عنوان تاتیانا Romanova), نه به ذکر است توانا کانری در pantherine نخست. طرح خوشمزه مضحک و بخش طولانی در قطار مثبت کراکل با تنش و در نهایت انفجار در یک مبارزه-توالی است که هنوز هم بی بدیل در 007 کانن.

29. زولو (Cy Enfield, 1964)

نبرد Rorke را رانش که در آن 150 نفر از سربازان انگلیسی در نهایت شکست 4,000 Zulu warriors, آورده است به دراماتیک زندگی در Cy Enfield نظامی شاهکار. Michael Caine است زمین مناسب را به عنوان پرشکوه ستوان Gonville Bromhead اما استنلی بیکر به عنوان قهرمانانه ستوان جان Chard که واقعا قطاری از حس وحشت لرزاند که از طریق بریتانیا اردوگاه که سوزان روز در سال 1879.




بیتلز در ریچارد لستر یک روز سخت شب (1964)

30. شب یک روز سخت را (Richard Lester, 1964)

بیش از 50 سال در شب یک روز سخت را هنوز هم احساس می کند به عنوان تازه و دارای گونه های برامده به عنوان زمانی که آن را برای اولین بار منتشر شد. این اولین و بهترین از پنج Beatles فیلم و زیر گروه در یک سفر کوتاه از لیورپول به لندن جایی که آنها بازی در یک سخنرانی تلویزیونی کنسرت. باز کردن توالی به یاد می آورد, فرانسوی, موج جدید سینمای اثبات یک بار دیگر بیتلز توانایی دیدن یک روند نزدیک شدن و لغزش در پیش از آن لبخند. آن سند چشم انداز بریتانیا و ستاره شدن هستند به عنوان عجیب و غریب و زنده به عنوان آنها در نیم قرن پیش و از آن همه باقی می ماند roaringly خنده دار.

31. The Ipcress File (Sidney J Furie, 1965)

مایکل کین ستاره به عنوان گروهبان ارتش هری پالمر در این ریگ جاسوسی فیلم بازمی گردد که خود را به عنوان پادزهر به فانتزی سوسو زدن از باند حق رای دادن. پالمر می یابد خود را در وسط یک شستشوی مغزی طرح لادن با نوار قرمز و باید مبارزه با زمان برای نجات خود و همکاران خود را.

32. تصادف (Joseph Losey, 1967)

در نیمه راه میان بنده (1963) و رفتن (1970), Losey که آمریکایی سابق پت و هوشمندانه dissector انگلیسی کلاس سیستم همچنین همکاری با هارولد پینتر در این خاردار, درام فوق العاده زناشویی peccadilloes میان آکسفورد دون, بازی های برگزار شده توسط Dirk Bogarde و باشکوهی حیله گر استنلی بیکر. با آن با قاطعیت رویکرد تجربی به شکل آن متلاشی انیگما یک فیلم در مورد جمجمه در زیر پوست نجیبانه استانی زندگی است. در هر مشاهده این نشان می دهد جنبه های جدیدی مانند یک پازل جعبه به تدریج باز با دادن آن متفاوت چهارم به نوبه خود.

33. دور از اجتماع خشمگین (John Schlesinger, 1967)

جان شلسینگر را مسحورکننده اقتباس از توماس هاردی رمان حلقه با ریتم زندگی روستایی. داستان آن را می گوید نه فقط از Bathsheba Everdene (جولی کریستی) و سه نفر از ناقص خواستگاران بلکه از مرز جامعه که حفظ تمام چهار: آن آهنگ ها و سنت ها و شالوده های عمیق رابطه با چشم انداز. دورست مناظر به نظر می رسد تب و تاب بودن از درون (فیلمبردار است یک پیش Walkabout Nicolas Roeg) به عنوان مد روز بازیگران – دست کم از همه Terence Stamp را به صورت چسبیده trousered فرانک تروی که یک رذل برای سنین.

34. اگر… (لیندسی اندرسون, 1968)

لیندسی اندرسون هرج و مرج چشم انداز از زبان انگلیسی عمومی-زندگی در مدرسه etches خود را به حافظه حتی کسانی که رشد نمی کند تا با آن آشنا. در بخشی که به لطف دیوید شروین را تکان دهنده الهامی اسکریپت و در بخشی به دلیل مالکوم مک داول – قبل از ستاره شدن از Kubrick یک Clockwork Orange – که ناراضی ضد قهرمان میک تراویس prowls در اطراف با شکوه محل با تهدید و برآورده تاریک توهمات بسیاری از دانش آموز است.

35. Witchfinder General (ریوز مایکل, 1968)

نه فقط یک بی نظیر انتقام-فیلم ترسناک اما چیزی نزدیک به یک غربی: وجود مقدار روحیه سواری در اطراف Suffolk روستا و اخلاقی جنگ را در هزینه های بزرگ. احیای افسانه ظلم و ستم از قرن 17 جادوگر-شکارچی متی هاپکینز (سیری ناپذیر Vincent Price) پس از 24 سال مدیر ریوز یک سال قبل از مرگ خود را از مصرف بیش از حد میل این به یک صاعقه وار تمثیل در مورد خشونت و ظرفیت خود را به سبب وجود ، مجنون خون lust از آخر نخواهد بود فراموش شده در عجله بسر می رسانید.

36. Kes (کن لوچ 1969)

به تماس Kes “بی انتها” است کاملا درست نیست. برای این فیلم که غرق در یک زمان خاص و مکان است. از آن ساخته شده بود در سال 1969 توسط یک مدیر و اعتبار به عنوان “Kenneth لوچ”; هنگامی که نوجوانان آن را دوست دارم کثیف-میخ قهرمان بیلی کاسپر (David Bradley) هنوز هم خواندن شیک پوش ترین و بدبخت سرنوشت است که می تواند گریبانگیر یک فرد بالغ جوان خواهد بود به کار کردن معدن. در حال حاضر, آن را هنوز هم گریه می کند آن معتبر آهنگ از خشم. به عنوان بیلی, David Bradley فصیح است هنگامی که توصیف خود kestrel و لمس کردن در توانایی های خود را هنوز هم احساس صدمه دیده است. او به عنوان رمانتیک به عنوان Truffaut را Antoine Doinel و به عنوان پایدار و حیاتی شمال خارجی به عنوان خوانده شده را علامت E Smith, Morrissey و Jarvis Cocker.

37. عملکرد (دونالد Cammell Nicolas Roeg, 1970)

Mick Jagger باعث می شود او اولین اقدام در این پیچ خورده تاریک جرم فیلم از Cammell و Roeg اما انتظار نداریم که tales of rock ‘n’ roll. به جای Jagger شخصیت Turner, درجا, موسیقیدان, می شود اسیر خاص به یک قاتل سادیستی در اجرا از بد تر خائنانی. مواد مخدر و سکس و خشونت موجه بررسی مخلوط زمانی که عملکرد برای اولین بار منتشر شد اما Cammell مرگ در سال 1996 برخورد با مهم ارزیابی. این واقعیت است که عملکرد را تحت تاثیر قرار داده هر کس از تارانتینو به لیگ آقایان فوق العاده کمک کرده است سیمان موقعیت خود را در سینما.

38. Get Carter (Mike Hodges, 1971)

به عنوان کینه توز گانگستر جک Carter, Michael Caine بازگشت به یک خرگوش-وارن نیوکاسل که متوقف به وجود داشته باشد در سال های اخیر بازسازی. وجود دارد هیچ خوب بچه ها در این بی سر و صدا گیج اقتباس از Ted Lewis را 1969 رمان جک به خانه بازگشت اما فیلمبردار ولفگانگ Suschitzky به ارمغان می آورد زيبايي از شمال شرق در حالی که گرفتن تلاش خود را برای کشتن هر یک از دیگر.

39. A Clockwork Orange (Stanley Kubrick, 1971)

Stanley Kubrick را dystopian جرم و جنایت, درام بر اساس رمان آنتونی برگس است که نگران کننده مطالعه بزهکاری نوجوانان. مالکوم مک داول می دهد یک تور دو نیروی عملکرد به عنوان sociopathic رهبر باند که خشونت گرایش های زمین او را در وحشت روانی آزمایش. این فیلم تصویب شد جدا نشده توسط انگلیسی بازرسان و نامزد چندین بفتا و جوایز اسکار, اما پس از آن که مربوط به یک سری از تقلیدی جنایات Kubrick خود را خارج از آن توزیع شده است. این بود تنها پس از Kubrick مرگ در سال 1999 که این فیلم ساخته شده در انگلستان در دسترس هستند.




الیور رید در کن راسل شیاطین (1971)

40. شیاطین (Ken Russell, 1971)

راسل بود و در حال حاضر enfant terrible از سینما با تشکر از mad music biopics و جنسی فرانک زنان در عشق (1969). سپس او کاهش یافته و این عظیم حمل بار از بد اخلاق هرج و مرج درست در مقابل استقرار بینی. برادران وارنر حاضر به انتشار آن جدا نشده: به بیرون رفت صحنه ای که در آن آشفته راهبه حمله جنسی به یک مجسمه مسیح و بیشتر از یک جایی که ونسا ردگریو با سوخته استخوان ران استخوان الیور رید. آن را مانند هیچ چیز دیگری در حال حاضر بازسازی شده و به درستی مورد ستایش قرار داد به عنوان Russellest فیلم از همه آنها را.

41. بیل داگلاس سه گانه (Bill Douglas, 1972-8)

اسکاتلندی سینما را Oresteia: یک اوج در سه بخش است. از مواد اولیه – به عنوان در flayed-خام – یک grindingly فقیر تربیت در 1940s Newcraighall, south-east of Edinburgh, داگلاس ساخته مناقصه شعر سیاه-و-سفید با شروع دوران کودکی من (1972) و در ادامه از طریق My Ain Folk (1973) و من راه خانه (1978). اقبال جیمی (Stephen آرچیبالد) از سنین 10 تا 16 را در این بچگی با borstals: وجود شن در زیر آن ناخن و یک چشم انداز از غفلت که محو نخواهد شد بلکه تعالی در کوچک رضایت در روز می تواند به ارمغان بیاورد.

42. به نظر نمی آید در حال حاضر (Nicolas Roeg, 1973)

چه شروع می شود به عنوان یک مراقبه در غم و اندوه باد تا یکی از مهمترین و سرد ویرانگر داستان های ارواح در انگلیسی, سینمایی تاریخ است. دونالد ساترلند و جولی کریستی و سپس یک زندگی واقعی زن و شوهر ستاره به عنوان پدر و مادر یک کودک کشته که را شفا سفر به زمستانی ونیز تنها به تجربه عجیب و غریب دلهره و یادآوری مداوم از خود فاجعه است. در شرایطی خاص که قرمز پلاستیکی مک ترسانده است.

43. ترکه یا چوب کوتاه مرد (رابین هاردی, 1973)

کریستوفر لی است thrillingly وهم آور به عنوان خداوند Summerisle در این وحشت رمز و راز است. عمیقا مسیحی پلیس (ادوارد وودوارد) تلاش می کند به بررسی ناپدید شدن یک دختر از یک بت پرست جامعه در یک کنترل از راه دور در اسکاتلند جزیره است. اما او این جزیره را مغرور رهبر (Lee در یکی از بزرگترین نقش) و آن مرموز ساکنان کمتر مفید است. Britt Ekland همچنین ستاره.

44. Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)

Kubrick اقتباس از Thackeray را 1844 رمان شانس بری لیندون طنز picaresque در مورد ثروت و وضعیت گرسنه ایرلندی rogue تحت فشار قرار دادند, مدیر فنی جاه طلبی به محدودیت های جدید. مصمم به ساقه به عنوان چند صحنه که ممکن است بدون برق, نور, بری لیندون آگاهانه یک قطعه موزه. در معرض مدیر بدنام رژیم بسیاری دشوار طول می کشد, بازیگران و چهره نور تا فیلم و دوران مانند یک سری از خوب و با دقت آویزان روغن پرتره. Kubrick بازیگران ممکن است نیاز به نشستن برای این روزها و هفته ها در پایان اما هیچ کس نمی تواند می گویند نتایج نیست ارزش آن را.




هربرت Norville در هوراس Ové را فشار (1976)

45. فشار (هوراس Ové, 1976)

به عنوان اولین عضو از خانواده اش متولد می شود در بریتانیا نوجوان تونی (هربرت Norville) می یابد دو جهان بسیار متفاوت jostling او را در هر دو طرف: او ترینیداد, میراث و بر روی یک اشاره از خواب فارسی میانه-classdom دیگر. هوراس Ové را اولین ویژگی همچنان به عنوان پر جنب و جوش و صادقانه و انسانی اکتشاف سیاه, بریتیش, تجربه در حال حاضر به عنوان آن را در اواسط 1970s. این آخرین (و شاید هم بیشتر تحت قدردانی) فیلم از موج جدید است.

46. زندگی برایان (تری جونز, 1979)

این هیستریک کمدی در مورد یک اتفاقی مسیح باعث کشاند که آن را منتشر شد و در سال 1979. آن Monty Python دومین فیلم منتشر شده که چهار سال پس از جام مقدس و داستان یک مرد یهودی که اتفاق افتاده به دنیا آمد و در همان روز به عنوان عیسی مسیح است و بعد از اشتباه نيست ، فیلم گاز گرفتن و در عین حال خوش بین تن و مذهبی, طنز جلب اتهام توهین به مقدسات و حتی ممنوع در یک تعداد انگشت شماری از کشورها است.

47. رادیو (کریستوفر پتی, 1979)

یک سفر جاده ای و یک طرز فکر یک زمان و یک محل – اواخر دهه 1970 با تاچر فقط در – و هیپنوتیزم بند کفش ورزش است که رشد در داشتن عملا هیچ طرح در همه. یک DJ با بازی دیوید Beames درایو از لندن به بریستول, پس از برادر خود است مرده را در یک حمام. قرض گرفتن یک دوربین دستیار از Wim Wenders, پتی باعث می شود این یک رزونانس بیانیه ای در مورد یقین گمراه شدند و با Kraftwerk, Eno و بویی است نسخه آلمانی از قهرمانان در موسیقی متن آن را احساس می کند مانند یک حافظه شنیداری-نقشه برای لحظه ای خود را.

48. طولانی جمعه خوب (جان مکنزی, 1980)

هر کسی خسته از ادم عجیب و منزوی فیلم گانگستر از نود و 2000s باید بازگشت از یک دهه به این استادانه ورزش در guv’nor فیلمسازی است که به عنوان یک وسیله نقلیه برای Helen Mirren به Bob Hoskins. وجود دارد براق موازی بین میشل فایفر را moll در Scarface و Mirren به Hoskins را گانگستر هارولد. اما در جایی که فایفر آمد تحت پوشش در کوکائین و تروما ویکتوریا ظریف خود است بیشتر از یک بازی برای Harold یک East End گانگستر ساخت بسیار botched تلاش در رفتن مشروع است. سازمان دیده بان برای پیرس برازنان و Daragh o’malley (اوراق قرضه و شارپ را گروهبان هارپر) در اوایل نقش به عنوان ایرا قاتل و همچنین تقریبا واجب Dexter Fletcher کودک cameo.

49. گریگوری دختر (بیل Forsyth, 1981)

وجود دارد هرگز یک مطلب جذاب فیلم از گرگوری ، آن را نمی ممکن است شامل بسیاری از جوک ها و وجود تنها یک یا دو خنده-از-با صدای بلند لحظات اما تقریبا در هر صحنه قرار می دهد یک لبخند بر روی صورت خود. از باز کردن در آن گرسنگی جنسی دانشآموز faints خارج از دوربین در نزد یک پرستار از بین بردن سینه بند برای بستن دنباله ای که در آن گرگوری (جان گوردون سینکلر) و دوست دختر جدید خود را در پارک رقص در حالی که دروغ گفتن در پایین این فیلم پر از غرابت و خوبی و جذابیت. گرگوری را دختر قرار داده اسکاتلندی مدیر لایحه فورسیت بر روی نقشه. او رفت و در را بزرگتر فیلم اما او هیچوقت بیشتر درگیر ترکیب نامتعارف کمدی گرما و بینش خصوصیات نوجوان ذهن است.




Ian Charleson در هیو هادسون Chariots of Fire (1981)

50. ارابههای آتش (هیو هادسن, 1981)

هیو هادسون برنده جایزه اسکار فیلمی است که صادقانه و شجاعانه به عنوان دو مرد در قلب آن: اریک لیدل (Ian Charleson), المپیک دونده موجب بر اساس ایمان مسیحی خود را و هارولد ابراهیم (بن صلیب) یهودی او هم تیمی حاشیه رانده شده توسط خود را. هر چه این فیلم نوستالژیک دهه 1920 تنظیم نشان می دهد, موسیقی متن فیلم و زرنگ آن را احتمالا نمی plangent, الکترونیک, از صفحه کلید یونانی whizz ونجلیس اما که الهام گرفته از عدم تطابق صدا و سیما تنها تقویت این معنا که داستان ما شاهد بی انتها است.

51. این Draughtsman قرارداد (Peter Greenaway, 1982)

چشمگیری اصلی Draughtsman را Conrtact به نظر می رسید تا نوید یک هیجان جدید فیلمسازی با استعداد از Peter Greenaway. یک هنرمند (Anthony Higgins) این است که راه اندازی شده به منظور جلب یک قرن 17 و مستغلات از 12 زوایای مختلف در زمان های مختلف روز به صورت متوسط دستمزد و 12 جنسی سوغات از خانم هربرت (Janet Suzman) از مانور. اما Greenaway امر حقیقی حساسیت کاملا معمولی نوع فرمت های کشور-خانه رمز و راز قتل. مخاطب باقی می ماند در تاریکی در مورد رمز و راز در این جزئی شاهکار با کمال انگلیسی گریز از مرکز.

52. Withnail and I (بروس رابینسون, 1987)

Withnail و من louche بیکار بازیگران زندگی می کنند که در کثافت کاری و نوشیدنی خود احمقانه است. گرانت تحویل خورنده mutterings فوق العاده است. خطوط از بروس رابینسون نیمه اتوبیوگرافیک اسکریپت یک شادی عجیب و غریب و عمدتا شامل نوشیدنی و اجتناب ناپذیر خماری. فرار از شهری مدرنی در کامدن (آرکانزاس) اراضی آنها در مناطق روستایی کثافت کاری در Cumbria. برای اضافه کردن به هرج و مرج وجود دارد ترسناک گاو نحس شکارچی دزدکی و مخ زن دایی مونتی (Richard Griffiths) که به طور غیر منتظره تبدیل می شود تا با عاشقانه طرح قطعا تمایلی I. یک بار در نظر گرفته شده برای سال های بسیاری به عنوان یک فرقه فیلم Withnail و من در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین فیلم های دهه هشتاد است. چه در مورد یک فیلم با این خط: “آیا تهدید من با یک ماهی مرده”?

53. Distant Voices, Still Lives (Terence Davies, 1988)

ترنس دیویس تغزلی پرتره از پس از جنگ طبقه کارگر زندگی خانوادگی در لیورپول دشوار است اما پاداش مشاهده. با دقت تشکیل شده عکس تصویر کشیدن هشدار دهنده تنش میان, میخانه, زانو-یو پی اس و استفاده داخلی. Pete Postlethwaite نقش آسیب دیده پدر تامی که وحشیانه, ضرب و شتم ساخته شده شدید به گونه الا فیتزجرالد در نظر گرفتن شانس در عشق.

54. Howards End (James Ivory, 1992)

یکی از اسماعیل مرچنت و James Ivory بهترین همکاری این اقتباس از EM فورستر رمان در مورد یک کلاس وسواس خانواده به دست آورده نه نامزد اسکار. اما تامپسون که برنده یکی برای تجسم خود را از “فقیر رابطه با” مارگارت فروردین, حمل مجلل این فیلم است.




تیلدا سوئینتن در سالی پاتر اورلاندو (1992)

55. اورلاندو (سالی پاتر, 1992)

سالی پاتر را بلند پروازانه اقتباس از ویرجینیا وولف را در سال 1928 جنسیتی خم سفر را از طریق تاریخ انگلیسی بر اساس سابقه خانوادگی او دوست نزدیک و عاشق ویتا واقع غرب به ارمغان آورد و حوادث داستان تا این فیلم در حال حاضر بعد از سال 1992. تیلدا سوینتن ستاره به عنوان eponymous نجیب زاده در الیزابت دادگاه. پیری ملکه, بازی های برگزار شده توسط Quentin Crisp, وعده اورلاندو یک قلعه و زمین های ارائه شده او “[کند] نه رشد است.” در فرمان او اورلاندو زندگی برای قرن ها اما برخوردهای مشکل نگه داشتن حق به زمین های خود را زمانی که او از خواب بیدار یک روز به عنوان یک زن.

56. بقایای روز (James Ivory, 1993)

Emma Thompson پیوست شد با تاجر عاج برای این تصور دقیق از Kazuo Ishiguro رمان به همین نام است. تامپسون برنده یکی دیگر از نامزدی اسکار برای عملکرد خود را به عنوان حساس خانم خانه دار کنتون که تلاش برای پیدا کردن سمت انسان از وسواس اختصاص داده شده ساقی آقای استیونس (آنتونی هاپکینز همچنین جایزه اسکار نامزد دریافت جایزه برای نقش). ترکیب بی عیب و نقص اقدام با طبقه بالا طبقه پایین و یک دوره بین دو جنگ جهانی آن نزدیک به کامل فیلم بریتانیا.

57. برهنه (Mike Leigh, 1993)

عصبانی مرد جوان هرگز عصبانی تر از David Thewlis را تاول عملکرد به عنوان جانی ترش اما باهوش کلبی که سرگردان aimlessly از طریق شبانه لندن توهین به هر کس او را ملاقات می کند ، Mike Leigh شخصیت های اغلب پر از مقید کردن خشم اما در اینجا می آید حباب به سطح در یک عاطفی انفجار.

58. چهار عروسی و یک تشییع جنازه (Mike Newell, 1994)

نوشته شده توسط ریچارد کورتیس در اوج قدرت خود این داستان یک گروه از دوستان و خود را بی پایان مسیرهای دور وحشتناک شهرستان مراسم ازدواج شادی مطلق. واضح wittier و شیرین تر از شما به یاد داشته باشید – این امر همچنین منجر به مرد هیو گرانت – آن اعتصاب تعادل کامل بین شوق و شعف و دل شکستگی. تا آنجا که paean به دوستی آن را به عنوان به eccentrities از poshness چهار مراسم عروسی یکی از همه زمان بزرگ کمدی. تنها اشتباه گام در مصاحبه اندی مک داول به عنوان گرانت پدیداری مرطوب, عشق علاقه می تواند بخشیده شود.

59. حس و حساسیت (Ang Lee, 1995)

مقدار زیادی وجود دارد که باعث می شود Ang Lee حس و حساسیت یکی از بهترین آستن سازگاری اطراف از پر زرق و برق بهترین-از-انگلیسی بازیگران (از جمله هیو گرانت و آلن ریکمن) به یک اسکریپت است که حفظ برخی از اسیدیته اصلی رمان است. اما قانع کننده ترین دلیل برای تماشای تمام است اما تامپسون. در کنار کیت وینسلت را ضربه ماریان تامپسون است لذت مطلق به عنوان سطح رهبری قهرمان الینور را “معقول” ، تماشای غلبه بر احساسات در پایان فیلم زمانی که او متوجه می شود که او نشده خود را از دست دراز مدت عشق و علاقه برای خوب و خالص است سینمایی cartharsis.




ایوان مک گرگور در دنی بویل Trainspotting (1996)

60. Trainspotting (Danny Boyle, 1996)

زندگی را انتخاب کنید. انتخاب یک شغل. را انتخاب کنید از یک حرفه ای است. در واقع آیا شما می خواهید اما به خاطر خدا پیدا کردن زمان برای تماشای دنی بویل, خنده دار, قلب شکستن, داستان, sex, drugs (چند بیشتر مواد مخدر) و rock ‘n’ roll. اقتباس از Irvine Welsh رمان این فیلم به شرح زیر پنج حزب محبت wastrels تلاش برای ایجاد حس از بن بست وجود در اواسط دهه نود ادینبورگ. مباهات بهترین موسیقی متن فیلم در 20 سال که شامل بازیگران, Ewan McGregor and Robert Carlyle, Trainspotting یک زندگی تایید تعجب می کنم.

61. Secrets & Lies (Mike Leigh, 1996)

جشنواره کن تحت تاثیر قرار گرفته بود با Brenda Blethyn عملکرد در Secrets & Lies که در آن او نقش سینتیا خسته و آشفته بیش عاطفی مادر تنها که بار افزایش قابل ملاحظه ای که 30-ish Hortense (Marianne Jean-Baptiste) تبدیل می شود تا از آبی با این خبر که او سینتیا دختر. مطمئنا برخی اشتباه فکر می کند سینتیا به خصوص پس از او سفید است و Hortense سیاه و سفید است. اما شده است وجود ندارد اشتباه است. مسائل جدی خطاب هستند اما – و این است نمونه ای از Leigh فیلم – این بدان معنی نیست که آن را خنده دار و قلب گرم شدن بیش از حد.

62. Gallivant (اندرو Kötting, 1996)

یک خانواده در اطراف درایو انگلیسی ویلز و اسکاتلند سواحل می شود یک camper ون سفر به خارجی ترین حاشیه Britishness در اندرو Kötting را حقیقی و روح-تغذیه مستند. مدیر می رود و در راه با او 87 ساله مادر بزرگ Gladys و هفت ساله دختر عدن به دنیا آمد و با نادر و بالقوه زندگی کوتاه اختلال ژنتیکی احتمالا برای آخرین به اشتراک گذاشته شده سفر سه خواهد شد. اما اگر مرگ و میر بافندگی در افق, فیلم throbs با زندگی و سرگرم کننده ، delighting در آهنگ ها, سنت ها و فرهنگ عامه سه نفر برخورد خود پر پیچ و تلاش است.

63. The Full Monty (Peter Cattaneo, 1997)

این ریگ کمدی مستقر در پست-صنعتی شفیلد با تجربه به عنوان بسیاری از ژنده پوش به ثروت سفر به عنوان شخصیت های آن: ساخته شده با یک بودجه 3 میلیون پوند در داستان سابق کارگران سلب یک زندگی بهتر اسیر ملت تخیل – آوردن با آن جعبه دفتر درآمد £170 میلیون نفر است. Simon Beaufoy اسکریپت آورده و مسائل مربوط به خودکشی و همجنسگرایی side-by-side با اصل انگلیسی, نشانه: gnomes باغ و ساختمان-جامعه کتاب است.

64. بال کبوتر (Iain Softley, 1997)

هنری جیمز است دشوار برای انطباق خوب اما این است که در آینه سوسو زننده استثنا با تشکر از حسین امینی را زیرک کشمکش ابهام در اسکریپت. هلنا بونهام کارتر هنوز نشده در صدر کیت Croy, conniving بلکه به دام افتاده توسط او در شرایطی به عنوان نقش اصلی; لباس مبدل در امدن از او و Linus Roache انگیزه باعث می شود این فیلم یک تریلر روانی از انواع. Softley هدایت ونیز توالی با bewitching بازی ماهرانه و سپس اشک قلب خود را در پایان.

65. صفر از راه دهان (Gary Oldman, 1997)

Gary Oldman ساخته کارگردان خود را اولین با این متین پرتره از زندگی در لندن ، تلخ خشونت و بیعار, این داستان از مردم مبارزه راه خود را از طریق بدبختی زندگی می کند که همه آنها تا کنون شناخته شده است. ری وینستن و کتی برک ستاره به عنوان همسران قفل شده است و در یک چرخه ، یکی از سخت ترین فیلم به تماشای.

66. یک اتاق برای رومئو برنج (Shane Meadows, 1999)

مدیر Shane Meadows ثابت فطرت خود با فیلم دوم خود ظاهر نازدار داستان دو 12 ساله, Nottinghamshire بیابان (اندرو شیم و بن مارشال) که دوستی طرح میتوانست زمانی که بیکار غمگین-گونی Morell شروع به حلق آویز کردن با آنها. مراتع coerces خنده دار و لمس کردن اجرای برنامه از دو جوانان (شیم اتفاقا می خواهم به بازی بازی های دوستانه شیری در مراتع این است که انگلستان سری) اما Paddy Considine, در اولین و حرفه ای بازیگری نقش که اشکال کاملا باور ایجاد در بینی Morell تعادل مسخره مقبول بودن با شوم بی ثباتی است.

67. Ratcatcher (Lynne Ramsay, 1999)

لین رمزی 1999 اولین ویژگی برنده آن مدیر این جایزه کارل فورمن برای تازه وارد در فیلم در جوایز بافتا. این فیلم شرح زیر است a 12-year-old boy, جیمی در حال رشد در گلاسکو در سال 1973.

68. خانه نشاط (Terence Davies, 2000)

ترنس دیویس اقتباس از ادیت وارتون را در سال 1905 رمان نمودار ستمگران سقوط شهر نیویورک مقتدر لیلی بارت, بازی های برگزار شده توسط این بهتر Gillian Anderson, ویرانگر در محله های نزدیک. دیویس در فیلم نمی معطل دوره مجموعه-پانسمان: فضای داخلی آن را بیشتر شیفته هستند کسانی که از شخصیت های آن با پایدار نزدیک آشکار چه پنهان در درون روح خود را. بسیار متفاوت در زیستگاه از دیویس اوایل لیورپول-مجموعه ای است با این وجود سهام آن فیلم’ ظرافت و صبر و تیز آگاهی از قدرت از وضعیت اجتماعی است.

69. درهم و برهم (Mike Leigh, 2000)

این فیلم هیچ کس فکر Mike Leigh می تواند جلو و تبدیل به یکی از مدیر تعریف دستاوردها – ظریف گریز از مرکز دوره درام در مورد ساخت میکادو بدون سینک آشپزخانه در معرض دید است. جیم برادبنت می دهد حرفه ای-بهترین عملکرد به عنوان نویسنده اشعار اپرا WS گیلبرت که خلاق با همکاری آرتور سالیوان (Allan Corduner) به اجرا در زمین – اما با الهام نمایشگاهی از هنر و فرهنگ او مجموعه در مورد نوشتن چه چیزی را ثابت خواهد بود شاهکار خود را. آسان و یکنواخت فوق العاده گروه بازیگران که انجام لی dialogue مانند موسیقی است.




آلن بیتس و Sophie Thompson در رابرت آلتمن را Gosford Park (2001)

70. Gosford Park (رابرت آلتمن, 2001)

سال قبل از Downton Abbey جهان توسط طوفان در زمان, Julian Fellowes آورده املاک کشور, خدمات و مگی اسمیت به صفحه نمایش در این دوره موفق درام. کریستن اسکات توماس, Charles Dance, Stephen Fry, Richard E, Grant, Michael Gambon, Helen Mirren and Derek Jacobi عضویت اسمیت در یک گروه بازیگران که گرد هم آورده و در رمز و راز قتل پس از یک فیلمساز آمریکایی (Bob Balaban) می رسد در Gosford به رعایت اشراف بریتانیا.

71. Shaun of the Dead (Edgar Wright, 2004)

سایمون پگ و ادگار رایت انگلیسی, زامبی, کمدی, که می پردازد ادای احترام به جورج رومرو Dawn of the Dead, خنده دار است, هوشمند, و, به سوی پایان, ناخن-کنایه زمان. شان (پگ) در لندن در یک کار کسل کننده و متمرد ارتباط می یابد خود را ملالت روال مختل زمانی که تقریبا هر کس دیگری در این کشور تبدیل به یک زامبی. تاپیک ویژه نخبه لذت بردن لکه بینی در تمام چرم گاومیش فیلم در-جوک.

72. خورشید سیاه (گری تارن, 2005)

این نویسنده فرانسوی و هنرمند Hugues de Montalembert کور شد در سال 1978 در سن 35 سالگی زمانی که یک معتاد به مواد مخدر در نیویورک انداخت رنگ مو, در چهره اش. “آن را مانند در حال سقوط به یک گلدان از عسل تیره” او می گوید: از لغزش به sightlessness. گری تارن این مستند قابل توجه است او را بازشماری تمام تنظیمات او تا به حال به انجام و تجربه جدید از جهان به عنوان یک فرد نابینا. در ضمن هر تصویر در فیلم تجربی ملیله تصاویری باعث می شود ما تعمق در آنچه در آن به معنی دیدن است.

73. آب های عمیق (لوئیس i. t. b و جری, راسول, 2006)

روایت تیلدا سوینتن آب عمیق است به شدت مهربان و piercingly غمگین حساب دونالد Crowhurst سرنوشت در سال 1968 به دور دنیا با قایق بادبانی مسابقه. Crowhurst بود آخر هفته ملوان و مخترع که کنجکاو ساکت شخصیت رسانه های بریتانیا را به قلب خود. آن را به سرعت مشخص شد که او تا به حال یک گلوله برفی شانس در جهنم برنده شدن و بهترین امید بیرون آمدن از مسابقه با غرور خود را دست نخورده بود و صرفا تکمیل circumnavigation به عنوان برنامه ریزی شده. اما در یک نقطه خاص – آن را در سارگاسو یا مثلث برمودا ؟ – او نمی تواند در صورت بازگشت. قبل از محو در دریا او ناخوانا بیش از 25000 عبارت در سفرنامه و پنجره این پرونده باز در خود ریشه ذهن است و ویرانگر.

74. نامربوط (Joanna Hogg, 2007)

نامربوط است و عاطفی و گاهی رمیدن-inducingly حاد اولین بازی که به نظر می رسد و احساس می کند و برای تلفن های موبایل مانند برخی دیگر از فیلم. که تا حدی با آن تنظیم (توسکانی) آن محیط اجتماعی (شخصیت ها همه محکم, بدون شرمندگی طبقه متوسط) و داستان آن – ظریف و عمدتا داخلی سفر در بخشی از یک میانسال متاهل است که دعوت او را قدیمی ترین دوست, Verena به ماندن در یک ویلا.




کریس ایوانز در دنی بویل Sunshine (2007)

75. آفتاب (Danny Boyle, 2007)

با وجود داشتن سوال نهایی عمل آوردن این داستان از یک فضای خدمه ارسال به منفجر کردن یک بمب هسته ای در قلب مرگ خورشید به منظور نجات بشریت نیست عدم جاه طلبی. آن را به ندرت به نظر می رسد چیزی کمتر از خیره کننده, خلق و خوی است به طرز مرموزی معنوی در سراسر, و آن عهد به آنچه می تواند انجام شود با یک کاهش ویژه-جلوه های بودجه.

76. خواب با عصبانیت (Gideon Koppel, 2008)

گیدئون Koppel مستند در مورد اضمحلال راه زندگی در دور افتاده ویلز جامعه کشاورزی از Trefeurig یک لحاف چهل تکه های زیبا, تصاویر بطور دنج قرار گرفتن و با عشق دوخته شده است. دو خط از گوسفند فایل سراسر باران تاریک زمینه; یک زن چاق و چله, زرد, کتابخانه همراه بادها پایین دره جاده ها; یک شهر cryer پد در امتداد یک خط زنگ خود بل در هیچ یک در خاص است. این عنوان از یک گرامر درست اما بی معنی جمله فرموله شده توسط چامسکی و نشان می دهد عمیق و اساسی به منظور فعالیت های روزمره Koppel دوربین روزجهانی.

77. گرسنگی (استیو مک کوئین, 2008)

در سال 1981 و خم زندان اعتصاب غذا که در ایرا موقت عضو Bobby Sands معروف درگذشت, به مک کوئین اولین موضوع برای یک ویژگی به عنوان scalding غیر قابل انعطاف و فکری دقیق اولین عنوان هر فیلمساز بریتانیایی توانسته است در چند دهه. Michael Fassbender خود را اختصاص داده بدن و روح به نقش اما این آستین را از ظلم مک کوئین کارگردان رویکرد reprised harrowingly در 12 سال یک برده است که باعث می شود شما احساس می کنید آرام-قطره عذاب سلول انفرادی و خود وارد نابودی.

78. Fish Tank (Andrea Arnold, 2009)

آندریا آرنولد آثار شگفتی تقریبا در همه جا در این فیلم: قطره-قطره drabness آشپزخانه-سینک درام آرام و زنده و تازه خطرناک است. مجموعه ای در یک, Essex, مسکن و مستغلات, 15-year-old میا (کتی Jarvis) tussles با مادر تنها (Kierston Wareing) که می خواهد به بسته و او را به مراقبت از اطفال. وارد نزاع توسط Michael Fassbender که ارائه مسحورکننده و فیلم شیفت دنده بی شک هر زمان که آن را در اطراف او.

79. آخر هفته (Andrew Haigh, 2011)

به راحتی معتبر ترین فیلم در یک نسل در مورد انگلیسی, گی زندگی بلکه یک مناقصه باز دل عاشقانه در مورد ناگهانی ارتباط و ایده های متعلق. تام کالن و کریس بازی جدید دو بچه جوان در ناتینگهام که انتخاب هر یک از دیگر در یک نوار و متوجه چیزی بیشتر بین آنها بیش از حد معمول ماده-سوخت, bleary جاذبه است. Haigh فیلم برداری عصبی ریتم جدید متقابل له زیبایی, اما همچنین باعث می شود خود را بالش-بحث حفاری شجاعانه به تنهایی و نا امیدی معاصر گی فرهنگ است.




مایکل لبخند (r) در Ben Wheatley را کشتن لیست (2011)

80. لیست کشتن (Ben Wheatley, 2011)

جی (Neil Maskell) یک سرباز-تبدیل-hitman jaded توسط نامشخص وحشت از قبلی انتساب استخدام برای انجام یک رشته از اعدام – یک کشیش و یک کتابدار و یک MP – اگر چه مشتری خود را به نظر می رسد که حتی بزرگتر همه چیز برای او در ذهن داشته است. Ben Wheatley خون-انجماد state-of-the-ملت فیلم ترسناک منازعه نگه دارید از یک آشنا انگلیسی, آشپزخانه-سینک تنظیم یکنواخت و خسته کننده املاک و مسکن, محو شدن, کسب و کار هتل ها – و آچار آن را به بیرون از سوکت ایجاد یک فضای hyperreal وحشت و ترس است.

81. Berberian Sound Studio (Peter Strickland, 2012)

صدای سوگندی در Berberian Sound Studio: آن را وارد innocuously از طریق گوش قبل از transubstantiating به چیزی شوم. که ممکن است ساده ترین راه برای توصیف آنچه اتفاق می افتد در این thrillingly unstraightforward فیلم از زبان کارگردان پیتر استریکلند در مورد عجیب و غریب اتفاقات در یک fusty, ایتالیایی, post-production suite.

82. غول خودخواه (Clio Barnard, 2013)

خودخواه غول ویژگی دوم توسط انگلیسی فیلمساز کلیو بارنارد درخشان و روح-تمیز کاری حکایت در مورد ضایعات مردان و ضایعات فرزند دو outcast نسل های محکوم به برای همیشه لطفا برای غربال کردن از طریق زندگی را تخلیه زباله. بنابراین hauntingly کامل است بارنارد فیلم و بنابراین پوست-pricklingly زنده می کند آن را به شما احساس می کنید به تماشای آن است که در ابتدا شما به سختی می تواند باور مجموع از آنچه شما را دیده اند: به طرز حیرت انگیزی قوی اجرای برنامه از او دو جوان زود باور منجر; بارنارد لایه اسکریپت; Mike Eley برف-واضح فیلمبرداری است که باعث می شود خیابان های پنسیلوانیا بدرخشد.

83. زیر پوست (جاناتان گلیزر, 2013)

نه سال در ساخت و ارزش هر میلیونیم ثانیه از آن کابوسی توسعه جاناتان گلیزر را علمی تخیلی فیلم ترسناک به ما نشان می دهد انگلیس از نهایی بیگانه چشم انداز. اسکارلت جوهانسون در نقش یک بی نام موجود بیگانه که برداشت مردان خود را برای گوشت و بچه آنها را به حمل و نقل ون و مصرف آنها را به pulped. اوایل شکار صحنه شات مخفی در گلاسکو پوست-سفت سردی به آنها را, اما پس از آن بیگانه شروع به گرم شدن به طعمه – سوسو زدن از انسانیت است که باعث تغییر در دوره ماموریت خود را. تصاویر ماندگار صداها و ایده ها می آیند در چنین جانشینی سریع آنها شما را ترک وضعیتی وخیم. نه این که شما همیشه می خواهم به, اما این یک فیلم است که می تواند متزلزل.

84. Four Lions (Chris Morris, 2010)

این درخشان کمدی با طنز کریس موریس که در می یابد خنده دار سمت تروریسم مواجه شد با جنجال انتشار آن را نشان می دهد و هیچ نشانه ای از از دست دادن خود را نیش می زنند. این نمودار سفر پنج بیچاره خواهد جهادی از جمله خانواده مرد Omar (Riz Ahmed) آنها به عنوان طرح یک خودکشی دسته جمعی حمله. آنچه رخ یک کمدی اشتباهات, به عنوان آنها همه هستند پریشان در راه خود را به بهشت.




John Boyega, (مرکز جلو) و همکاران در Joe Cornish حمله بلوک (2011)

85. حمله به بلوک (Joe Cornish, 2011)

یک باند از شهرستان درونی جوانان می آیند چهره به چهره با یک کشنده تهاجم بیگانه در این sci-fi حجم فیلم ترسناک نوشته و کارگردانی شده توسط Joe Cornish. باند جنوبی لندن, مسکن و مستغلات است که به طور ناگهانی تبدیل به یک فرازمینی میدان جنگ به عنوان بچه ها سعی کنید به دفاع از چمن خود را. آن را سریع, خنده دار, در زمان های ترسناک و تیز و هوشمند اسکریپت.

86. آقای ترنر (Mike Leigh, 2014)

مایک لی biopic بزرگ ویکتوریا هنرمند امکانات تیموتی اسپال بهترین عملکرد پس از Secrets & Lies. ما شروع به در سال 1826 با ترنر 51 سال و در ظاهر و باطن. اسپال باعث می شود او به نرمی انسان; این اثر استعدادهای خود را به نظر می رسد حتی بیشتر خدا داده. این lisping John Ruskin است hilariously بازی های برگزار شده توسط جاشوا مک گوایر. این یک ظریف و هوشیار قطعه فیلم-ساخت – یکی از لی بهترین.

87. 45 سال (Andrew Haigh, 2015)

شارلوت رمپلینگ هرگز بهتر از در Andrew Haigh را به دنبال خود به تحسین indie در, فیلم های آخر هفته. یک زن و شوهر (با بازی رمپلینگ و Tom Courtenay) در جشن سالگرد عروسی خود را هنگامی که خبر از یک شعله باعث سرد قطعه از تحقق به فرو رفتن به پایین از ازدواج خود را و اقامت وجود دارد. این داستان در مورد اینکه آیا دانستن یا ندانستن است و بیشتر مضر.

88. Shaun the Sheep Movie (Richard Starzak و Mark Burton, 2015)

Aardman محبوب تلویزیون شخصیت جلال خل, سکوت, کمدی, تعجب, غلغلک همان غفلت چین از مغز و دل و روده به عنوان چاپلین کیتون و لورل و هاردی. در این بازی سرگرم کننده بسته بندی شده در داستان شان و گله خود را صیقلی شهرستان های خود را به طور ناگهانی مبتلا به فراموشی کشاورز.

89. خرچنگ (Yorgos Lanthimos, 2015)

Yorgos Lanthimos کمدی ستاره کالین فارل به عنوان دیوید, همسر که او را ترک – خبر بد در این dystopian جهانی که در آن singletons باید در پیدا کردن یک همسر ظرف 45 روز می شود و یا تبدیل به یک حیوان. او carted به یک رفت و آمد مکرر آبگرم برای پردازش که در آن Olivia Colman مدیر ارائه برخی بطور سرد خنده دار خط. احساسات است که این فیلم برانگیخته و مغالطه در آن حملات بیش از حد واقعی است.




Riley Keough و Shia LaBeouf در آندریا آرنولد آمریکا عسل (2016)

90. آمریکا عسل (Andrea Arnold, 2016)

Shia LaBeouf هرگز نگاه بدتر یا عمل بهتر از آندریا آرنولد شور scuzzy فیلم جاده. یک دسته از مجله فروشندگان از جمله LaBeouf و مغناطیسی تازه وارد ساشا لین کشتی سوار در سفر scrappily باز به پایان رسید که تقریبا هر چیزی می رود; اما عدم سفت و سخت ساختار روایت است که باعث می شود آن را یک برق را تجربه کنند.

91. عشق و دوستی (Whit Stillman, 2016)

Whit Stillman اقتباس از اوایل آستن چیز غریب او بلند منتشر نشده, رمان به نامهای خانم سوزان باز کردن زناکار بازی آستن جای تعجب risqué, متن و شرح و تفصیل آنها را با شیطان صفت, اغلب نفس نفس خنده دار verve. کیت بکینسیل چشمه بازگشت به فرم با یک شیر کنترل عملکرد.

92. در زیر سایه (بابک انوری, 2016)

چه شروع می شود به عنوان یک داستان اسفبار زندگی در 1980s تهران به زودی توسعه به چیزی بیشتر تیره تر و عجیب و غریبتر: ماوراء الطبیعه داستان های ترسناک است که می بیند Shideh (نرگس رشیدی) و دخترش درسا (Avin Manshadi) terrorised توسط یک بدخواه دونن. و یا آنها ؟ تا حدودی مثل زندگی در زمان جنگ تا حدودی مستقیم scareathon این خواهد شد که قلب و سر خود را thrumming به طور یکسان.

93. یادداشت کوری (پیتر میدلتون و جیمز Spinney, 2016)

زمانی که پروفسور جان هال متوجه شدم که او از دست دادن بینایی خود را, او مصمم به درک وضعیت خود را به طوری که آن را نمی خواهد او را از بین ببرد. او نگه داشته و صوتی ضبط جزئیات چگونه راه خود را از دیدن جهان تبدیل شد. پیتر میدلتون و جیمز Spinney هوشمند و بازتاب فیلم dramatises هال الهام بخش سفر.

94. دانکرک (کریستوفر نولان, 2017)

کارگردان کریستوفر نولان طول می کشد یک رویکرد رمان به تخلیه دانکرک. گفت: از طریق سه جداگانه دیدگاه های در حال وقوع در هوا دریا و زمین, فیلم disorientating خیره کننده به خوبی گردد ادای احترام به شجاعت خود را. تام هاردی, Kenneth Branagh, Mark Rylance and Harry Styles در میان بازیگران.




الک Secăreanu و جاش اوکانر در فرانسیس لی کشور خود خدا (2017)

95. کشور خود خدا (فرانسیس لی, 2017)

Gheorghe (الک Secăreanu) خوش تیپ است رومانیایی عمله که می رسد در یورکشایر برای تولد بره زمان; جانی (جاش اوکانر) است که 24 سال از بیمار گوسفند کشاورز (Ian Hart) که به املاک و Gheorghe می آید. جانی مشکوک است از این دست در تماس تلفنی با “کولی” اما هر دو مرد همجنسگرا هستند و تنش بین آنها به طور پیوسته افزایش می یابد, à la Brokeback Mountain, به جوش.

96. فانتوم موضوع (Paul Thomas Anderson, 2017)

پل توماس اندرسون کار نفیس می یابد Daniel Day-Lewis (در آنچه که او پس از اعلام نهایی فیلم) به عنوان رینولدز Woodcock یک پنجاه خیاط با الهه شعر و موسیقی (ویکی Krieps) که خبر بد است. رینولدز خواهر کریل (لسلی منویل) به عنوان نکته سوم خود را و نه مضطرب داخلی مثلث. این فیلم یک لحظه کلاسیک با نکات آلفرد هیچکاک اما غرابت همه خود را.

97. مورد علاقه (Yorgos Lanthimos, 2018)

Olivia Colman, بازی ملکه آن برنده بهترین بازیگر زن اسکار برای این دوره کمدی از مشهور absurdist Yorgos Lanthimos که می یابد خود را در خانه بسیار در دادگاه از مرمت. Emma Stone and Rachel Weisz شرکت ستاره به عنوان آن درباریان تلاش هر ترفند در رحم به بیرون آمدن در بالا. مورد علاقه منحرف است مکار و حساس – یک uproarious درس تاریخ.

98. ری & Liz (ریچارد Billingham, 2018)

در گوشه ای آرام از چارلز ساعتچی را 1997 احساس نشان می دهد مجموعه ای از عکس های فوری از جهانی دیگر است. گرفته شده توسط عکاس ریچارد Billingham آنها مستند اتفاقات در پدر و مادر خود را’ putrefying West Midlands آپارتمان تخت. Billingham کار یک چشم انداز از بریتانیا خالی از سکنه خود را به فرهنگی جریان خون. بنابراین به یک معنا کارگردان خود را به ارمغان می آورد اولین چیزهایی که دایره کامل. این سرگذشتی دوره قطعه ای است که اغلب آینه خنده دار, هر چند توصیف آن به عنوان کمدی خودم احساس می کنم کاملا درست است.

99. سوغات (Joanna Hogg, 2019)

در دهه هشتاد لندن یک فیلم ساده و بی تکلف, دانشجو, سکس با گچ-راه راه مدنی. Joanna Hogg را به طور رسمی خیره کننده دوره قطعه ای است که به خوبی عمل کرده و آن نفس نواز صمیمیت belies دولت خود را-از-این-ملت دلربایی.

100. برای Sama (Waad Al-Kateab ادوارد وات 2019)

“هستند که در آن پدر و مادر خود را?” می پرسد ، “مرده, من فکر می کنم” پاسخ یک پسر نوجوان, پوشش داده شده در گرد و غبار و باقی مانده است. مخاطرات در سوریه ساخته شده روشن در این شگفت آور احشایی مستند از سوریه روزنامه نگار Waad al-Kateab ساختار به عنوان یک عشق نامه ای به دخترش Sama که متولد شد و در میان نبرد حلب.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>