چه برای خوردن و نوشیدن و چه برای جلوگیری از – در یک heatwave

ثانیهeatwaves می تواند نسبتا سخت به حرکت مواد غذایی-دانا است. یک بار اولیه شادی در نهایت از دیدن بعضی از خورشید فروکش بسیاری از آنها گرفتار از دست دادن اشتها که می تواند در شما احساس ناخوشی در درجه حرارت گرمتر.

ما لیستی از برخی از مواد غذایی برای کمک به شما از طریق این heatwave با سهولت و همچنین برخی برای جلوگیری از.

بیایید آشکار از راه اول: مطمئن شوید که به نوشیدن مقدار زیادی آب در زمانی که هوا گرم است برای جبران مایعات از دست رفته از طریق تعریق اضافی.

برای دفع کم آبی (زمانی که بدن خود را از دست می دهد آب بیشتر از آن طول می کشد در) نوشیدن آب می تواند بسیار مهم و حتی زمانی که آن را نه مامان – پس از حمل مایعات و مواد مغذی را به سلول ها و دفع باکتری ها از مثانه خود را. علائم کم آبی بدن عبارتند از: تشنگی, سرگیجه, خستگی و خشکی دهان و لب ها و چشم.

و همچنین در طول موج گرما نوشیدن مقدار زیادی آب کمک می کند با تمرین بهبود hangover cures و ماندن هیدراته در طی ورزش.

آب نه تنها سالم, اما آن را نیز یکی از ارزان ترین گزینه: با توجه به NHS آن هیچ کالری و حاوی قند است که می تواند آسیب دندان. اگر شما نمی توانید تحمل آب ساده را امتحان کنید و درخشان و یا اضافه کردن یک برش از لیمو یا لیمو ترش به آن برخی از zing. که عدم اضافه کردن کدو یا آب میوه. قرص های هیدراتاسیون همچنین می توانید یک تعمیر سریع برای جایگزینی آب و ویتامین های ضروری در زمانی که شما به آنها نیاز دارید بیشتر.

خوردن

هندوانه

یکs به خوبی به عنوان یک میوه خوشمزه, مناسب برای پیک نیک و کباب هندوانه حاوی ماده مغذی به نام لیکوپن است که می تواند شما را از قرار گرفتن در معرض آفتاب.

لیکوپن است که این رنگدانه است که باعث می شود میوه و سبزی پر جنب و جوش قرمز است. منابع دیگر عبارتند از: گوجه فرنگی (به خصوص پخته شده) و پاپایا و گریپ فروت صورتی و گیاهان و بتها. (توت فرنگی قرمز هستند اما آنها رنگ خود را از یکی دیگر از ترکیب های دیگر از لیکوپن است.)

هندوانه و پنیر فتا ظرف سالاد

این طراوت ترکیب هندوانه و شور فتا کامل و سالم در تابستان ناهار

سالاد

Vegetables مانند کاهو و خیار, کرفس و تربچه همه ساخته شده تا بیش از 95 درصد آب است. خوردن آنها را در یک روز گرم کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به شما توصیه می کنیم هشت لیوان آب در روز نگه داشتن شما را هیدراته و سرد است. توت فرنگی و کدو نیز حاوی مقدار زیادی آب است.

دیانا هنری را ضروری تابستان دستور العمل های سالاد

چای

اگر چه شما ممکن است طلب یخ-نوشیدنی های سرد, نوشیدنی گرم را در واقع کمک به تنظیم درجه حرارت بدن شما.

چای خفیف ادرار آور, اما, عرق کردن و از همه مهمتر تبخیر این عرق است یکی از کلیدی ترین راه برای تعدیل دمای بدن و حفظ تعادل حرارت.

با توجه به افزایش بار حرارتی از نوشیدن یک نوشیدنی گرم وجود دارد جبرانی افزایش کلی عرق خروجی که اهمیت بیشتری نسبت به حرارت داخلی به دست آوردن از نوشیدنی گرم.

Heatwave دستور

Diana هنری هیچ-طبخ suppers

دیانا هنری هیچ-طبخ suppers مناسب برای شب هنگامی که شما نمی خواهید به استفاده از اجاق

جلوگیری از

الکل

Disappointing بله. هر چند در باغ نشسته با یک بطری از شراب مورد علاقه خود را ممکن است به نظر می رسد بهترین راه برای عبور زمان در طول یک heatwave, الکل می تواند ترویج کم آبی بدن – به خصوص در شرایط آب و هوایی شدید. این عمل به عنوان یک قدرتمند مدر باعث شما به ادرار کردن بیشتر پس از نوشیدن این معنی که شما دچار کم آبی.

آن را وسوسه انگیز را به نشستن در یک باغ آبجو مانند این یکی در Stackpole مسافرخانه ضربه زدن به عقب آبجو و شراب برای خنک کردن – اما سعی کنید به نوشیدن برخی از آب بیش از حد

انبه

Lآیک الکل و انبه به عنوان یک مدر بنابراین باید اجتناب شود هنگامی که هوا گرم است. بهتر است به دور ماندن از رازیانه, کنگر فرنگی و مارچوبه نیز به همین دلیل است.

گوشت

برای بسیاری از ما هنگامی که خورشید بیرون می آید و ما برای اولین بار غریزه است که شروع به گرم کردن کباب, اما در طول یک heatwave این باید اجتناب شود. هضم پروتئین موجود در گوشت نیاز به مقدار زیادی از انرژی, ایجاد یک فرآیند حرارتی به نام “گرمازایی’.

این غذا جمهوری توصیه چسبیده به غذاهای نور در پروتئین: “می توانید آن را در هر نقطه از 50 تا 100 درصد انرژی بیشتری برای شکستن پروتئین نسبت به کربوهیدرات. اخلاقی از داستان: آن را آسان در گوشت است.”

Lollies, slushies و بستنی

You ممکن است طلب سرد اب نبات چوبدار اما Calippo ممکن است شما بیش از آسیب خوب. هضم غذاهای سرد در واقع باعث می شود دمای هسته به افزایش به عنوان بدن خود را بیش از برای جبران سریع خنک کننده آغاز شده توسط غذاهای سرد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im