آنچه ما می دانیم درباره کوبه برایانت آخرین پرواز

هلیکوپتر سواری به پایان رسید که در مرگ NBA افسانه کوبه برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر در روز یکشنبه صبح به طول انجامید تنها 39 دقیقه. محققان هنوز هم آنچه اتفاق افتاده در آن آخرین پرواز در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم.

هلیکوپتر در زمان خاموش در 9:06 صبح از جان وین در فرودگاه در نزدیکی ارواین در اورنج کانتی, کالیفرنیا. در علاوه بر این به برایانت و دخترش, پردازنده, شد, خلبان Ara Zobayan جان Altobelli Keri Altobelli و دختر خود را الهام Altobelli و همچنین کریستینا Mauser سارا چستر و دخترش Payton چستر.

این گروه به رهبری برای جوانان در مسابقات بسکتبال در کالاباساس. الهام Payton و Gianna شد و در همان تیم بسکتبال.

روند اخبار

آخرین انتقال از Zobayan در آمد و در حدود 9:44 a. m. او radioed کنترل ترافیک هوایی است که او قرار بود به “رفتن به بالای لایه” ابرها او آشکارا در مواجهه با. یک دقیقه بعد هلیکوپتر برای اولین بار صعود و سپس فرو برد بیش از 1000 فوت به دامنه کوه به قتل نه همه مردم.

وجود مه سنگین بر منطقه که آن روز صبح. این پوشش ابر به قدری بد بود که اخبار بالگرد در لس آنجلس خاموش شد و LA Police Department ناوگان هلیکوپتر — بزرگترین اجرای قانون ناوگان هلیکوپتر در کشور — همه دارند. LA County Sheriff بخش نیز متوقف عملیات پرواز برای هلیکوپتر ناوگان مستقر در جنوب دورتر در لانگ بیچ.

با توجه به لس آنجلس کلانتر الکس Villanueva, هلیکوپتر خود را فراموش نمی کردن اگر وجود دارد کمتر از 2000 فوت دید.

“اگر دید کم آنها را نمی خواهد خاموش شود آن را امن نیست” بییانوئبا به خبرنگاران گفت: روز شنبه. “آنها نه از ابزار دقیق پرواز شما باید برای انجام بصری پرواز تنها. بنابراین اگر آن را کمتر از 2000 فوت دید آنها نه تنها مصرف کردن است.”

فقیر پرواز شرایط منجر به طولانی سوال که چرا برایانت هلیکوپتر ساخته شده پرواز تمام و به همین دلیل آن را در ادامه مسیر خود به عنوان آب و هوا رو به وخامت گذاشت و دید کاهش یافته است.

با توجه به مقدماتی پرواز داده های ارسال شده توسط flightradar24.com همه چیز عادی به نظر می رسد به عنوان هلیکوپتر پرواز شمالی از ارواین. کروز بیش از لس آنجلس منطقه Zobayan پرواز در یک پایه حداقل از سه مایل دید. اما به عنوان هلیکوپتر نزدیک فرودگاه Burbank فقط در شمال لس آنجلس, شرایط آب و هوا بدتر شده است.

“ما نه فقط با تمرکز بر آب و هوا در اینجا” ملت ایمنی حمل و نقل عضو هیئت مدیره جنیفر Homendy گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه. “ما به دنبال در انسان و محیط زیست و آب و هوا است که فقط بخش کوچکی از آن است.”

خلبان تصمیم گیری است که یکی از عوامل بسیاری است که خواهد شد مورد بررسی قرار توسط NTSB.

به گفته محققان در شروع پرواز Zobayan شد عامل تحت ویژوال قوانین پرواز” یا VFR. حدود 14 دقیقه به پرواز در اطراف 9:20 صبح او پرسید: کنترل ترافیک هوایی به صورت “ویژه VFR در 101 westbound.”

ویژه بصری قوانین پرواز در حال کنترل ترافیک هوایی است مجوز اجازه می دهد که یک هواپیما به اقدام از طریق کنترل حریم هوایی در کمتر از اساسی VFR حداقل (1,000 پا ابر سقف و سه مایل دید), CBS News, حمل و نقل, خبرنگار Kris Van Cleave گزارش. کاهش دید و همچنین کاهش ارتفاع از پایین ابر سقف می تواند بی درنگ یک خلبان به پرواز در زیر ویژه VFR. با انتخاب ویژه VFR اما خلبان پذیرش برخی از خطر اضافه و کاهش حاشیه برای خطا.

کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه Burbank توصیه Zobayan هلیکوپتر که به برگزاری بیش از گلندیل با توجه به ترافیک هواپیما در اطراف فرودگاه است. هلی کوپتر و سپس دور برای حدود 12 ساعت قبل از پاک ویژه پرواز VFR از طریق Burbank و ون Nuys فرودگاه حریم هوایی در 1,400 ،

هر دو فرودگاه در حال تغییر به ابزار مورد نیاز, فرود, شناخته شده به عنوان ILS با توجه به وخامت شرایط آب و هوایی به عنوان هلیکوپتر نزدیک گلندیل.

9:40 صبح هلیکوپتر تبدیل غربی به انتخاب کنید تا 101 بزرگراه و به دنبال آن به کرمان در فرودگاه غرب کالاباساس. Zobayan سپس درخواست چیزی شناخته شده به عنوان “پرواز زیر است.”

“پرواز زیر رادار کمک برای پرواز و کمک خلبان جلوگیری از ترافیک” Homendy توضیح داد. “این ارتباط بین کنترل ترافیک هوایی و خلبان.”

با توجه به Homendy کنترل ترافیک هوایی گفته Zobayan او خیلی کم به ارائه پرواز های زیر کمک.

“2-اکو-x-ray شما هنوز هم بیش از حد سطح پایین برای پرواز زیر در این زمان” یک کنترل کننده ترافیک هوایی است که در liveatc.net’s ضبط پرواز با اشاره به هلیکوپتر توسط آن دم شماره.

هلی کوپتر پرواز در مورد 1,450 پا آن را به عنوان نقل مکان کرد و در سن فرناندو ولی و برداشت 101 بزرگراه به سمت شمال به سمت کرمان.

چهار دقیقه بعد در 9:44, Zobayan radioed صبا به اجازه دهید آنها را می دانم که او تا به حال شروع به صعود به منظور رسیدن به بالای پوشش ابر. اطلاعات پرواز نشان می دهد او با صعود به 2,300 و شروع به چپ نزولی تبدیل شود.

به عنوان او با صعود به 2,300 پا Zobayan قرار داده اند هلیکوپتر به ابرها او در تلاش برای جلوگیری از به طور بالقوه خیره کننده خلبان. دید رفته اند به نزدیک به صفر و او را از دست یک مرجع بصری نقطه.

محققان بر این باورند که جان اف کندی جونیور شد فضایی آشفته در حالی که پرواز در شرایط بد آب و هوایی قبل از او کنترل خود را از دست هواپیما و سقوط به اقیانوس در سال 1999; کشتن خود, همسرش کارولین Bessette و خواهرش لورن Bessette.

Zobayan شد یک خلبان با تجربه با بیش از 8,200 ساعت پرواز. او همچنین یک ابزار امتیاز خلبان معنی او تا به حال تجربه با روش ها برای پرواز در شرایط بد آب و هوا. تصمیم خود را برای صعود از طریق ابر به معنی خروج از VFR پرواز که ممکن است پا در خارج از شرکت استاندارد روش های عملیاتی.

“درک من این است که این شرکت تحت VFR” به معنی خود را به روش استاندارد خواهد بود به چوب به حالت عادی بصری قوانین پرواز تنها Homendy گفت: CBS. “ما نگاه کنید که آیا وجود دارد گزینه های دیگر… ما باید به آن نگاه کنید.”

پس از اعلام صعود خود کنترل ترافیک هوایی سعی در رسیدن به خلبان.

“2-اکو-x-ray شیراز,” آخرین قطعه از صبا فایل صوتی بد بخت پرواز.
 
“زمانی که صبا پرسید: چه آزمایشی برنامه ریزی شده به انجام هیچ پاسخ وجود دارد,” Homendy گفت.
 
سپس توسط هلی کوپتر به نظر می رسد در حال حاضر شده است در یک شیرجه رفتن. هلیکوپتر فرود به سرعت در حال نهایی 12 ثانیه پرواز — هدف قرار دادن یک رای از نزدیک به 5000 فوت در دقیقه. آخرین ثبت سرعت در حدود 184 مایل در ساعت.

هیچ گونه شواهد تماس پریشانی.

هلیکوپتر یک Sikorsky S-76B است که احترام هواپیما با رکورد ایمنی. برایانت دقیق هلیکوپتر بود که قبلا متعلق به ایالت ایلینویز و پرواز فرماندار سابق راد Blagojevich.

از سال 2008 NTSB بررسی فقط دو دیگر حوادث مربوط به این مدل از هواپیما.

هنگامی که آن را ضربه زدن به دامنه کوه هلیکوپتر چپ تاثیر دهانه و پراکنده باقی مانده جرقه آتش و کشتن تمام پردازنده.

“این بسیار ویرانگر تصادف صحنه” Homendy گفت.

هلیکوپتر ندارد یک جعبه سیاه و, بین نیروی تاثیر و پس از سقوط آتش خرابه در شکل خوب نیست. هنگامی که پزشکی قانونی به پایان رسید کار خود را در صحنه NTSB آغاز خواهد شد برای حذف خرابه از صحنه است. این NTSB گفت که انتظار آن خواهد شد نیاز به استفاده از یک هلیکوپتر برای انجام این کار به عنوان ناهموار زمین باعث حرکت کلید شواهد مانند صهردرس موتورهای چالش برانگیز است.

محققان امید به بازیابی و تجزیه و تحلیل پرواز ابزارهای خلبان اپل که شامل خلبانی و برنامه های آب و هوا و تمیز کاری صحنه برای دیگر دستگاه های الکترونیکی مانند مسافری گوشی های هوشمند و هر یک از کابین خلبان نجوم است که ممکن است ذخیره اطلاعات پرواز.

این NTSB نیز فراخوان عمومی برای ارسال در هر عکس یا تصویری از شرایط آب و هوایی در منطقه در زمان تصادف.
 
آن است که خیلی زود به حدس و گمان در مورد علت سقوط. محققان به دنبال درک اگر آب و خلبان تصمیم گیری مکانیکی موضوع و یا برخی دیگر از شرایط منجر به این فاجعه.

یک حادثه هواپیمایی هرگز یک علت واحد. در عوض محققان را تعیین می کند و زنجیره ای از حوادث که منجر به فاجعه است.
 
“ما این کار را انجام تمام زمان. خرابه فقط یک بخشی از تحقیقات” Homendy گفت. “من بسیار با اعتماد به نفس ما را تعیین علت حادثه است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im